Kirjoittaja Aihe: Ärtyisyys  (Luettu 31870 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33643
Vs: Ärtyisyys
« Vastaus #30 : 29.11.22 - klo:16:17 »
Tämä taannoinen skisma foorumilla sai minun kipuni kasvamaan toiseen potenssiin. Leena , ja usea muukin titää että kipu on usein oire jostakin koetusta 'kolauksesta'. Minun tapaus alkoi kirjaimellisesti muutama päivä yli kaksi viikkoa sitten putoamisella häntäluulleni. Eikä se edellisen päivä rollalla kaatuminen kai tilannetta ainakaan parantanut.

No, ne oli jo paranemassa, kun minun sieluni murtui kun valehtelijaksi mainittiin. Olen ollut jopa kovuuteen asti valehtelemista vastaan. Perhe sen tietää, ja muutkin.

Siitä kivut suuttuivat ja itse muutuin kiukkuiseksi. Matti sen tietää.

Minulle toinen inhottava piirre ihmisessä ahneuden ohella, on oman kunnian ottaminen vaikka väkisin.

Kaikki kunnia mielestäni mikä ihmistä kohtaa on Jumalan lahjaa.

Jarkuva rukoukseni on: Kristus, älä anna minun luulla olevani mitään itsessäni. Kaikki hyvä minussa on sinun heijastustasi.

...
Lista viiden vuoden takaisista ärsykkeistä pitää kohdallani yhä paikkansa. lisättynä tuossa yllä mainituilla.

Samalla olen huomannut etten olekaan ekstrovertti, vaan päinvastoin. Ja Matti on se joka enemmän haluaa seuraa ja tulla huomatuksi.

Leena !  Voiko näin käydä ?
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Ärtyisyys
« Vastaus #31 : 29.11.22 - klo:19:16 »
Tämä taannoinen skisma foorumilla sai minun kipuni kasvamaan toiseen potenssiin. Leena , ja usea muukin titää että kipu on usein oire jostakin koetusta 'kolauksesta'. Minun tapaus alkoi kirjaimellisesti muutama päivä yli kaksi viikkoa sitten putoamisella häntäluulleni. Eikä se edellisen päivä rollalla kaatuminen kai tilannetta ainakaan parantanut.

No, ne oli jo paranemassa, kun minun sieluni murtui kun valehtelijaksi mainittiin. Olen ollut jopa kovuuteen asti valehtelemista vastaan. Perhe sen tietää, ja muutkin.

Siitä kivut suuttuivat ja itse muutuin kiukkuiseksi. Matti sen tietää.

Minulle toinen inhottava piirre ihmisessä ahneuden ohella, on oman kunnian ottaminen vaikka väkisin.

Kaikki kunnia mielestäni mikä ihmistä kohtaa on Jumalan lahjaa.

Jarkuva rukoukseni on: Kristus, älä anna minun luulla olevani mitään itsessäni. Kaikki hyvä minussa on sinun heijastustasi.

...
Lista viiden vuoden takaisista ärsykkeistä pitää kohdallani yhä paikkansa. lisättynä tuossa yllä mainituilla.

Samalla olen huomannut etten olekaan ekstrovertti, vaan päinvastoin. Ja Matti on se joka enemmän haluaa seuraa ja tulla huomatuksi.

Leena !  Voiko näin käydä ?

Et ole kova vaan herkkä
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Ärtyisyys
« Vastaus #32 : 02.12.22 - klo:13:35 »
En ole ottanut osaa Thomas&muut körttiläisen -keskusteluun. Mutta minä olen inkkarille ärsyyntynyt, että kun hän mainitsi Riitta-mummin valehteliaksi.
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33643
Vs: Ärtyisyys
« Vastaus #33 : 02.12.22 - klo:15:48 »
Se kyllä järkytti minua, se ettei hän osannut huomata sitä etten tiennyt mitään Viisveisaajan osuuksista. Tiesin kyllä hänen itsensä kertomana mikä oli syynä sivullisen sanoihin. Ja sivullinen oli pyytänyt niitä anteeksi.

En lue pitkiä sepustuksia, jota Tompalla itsellään on, ja Viisveisaajalla myös.

Kun joukolla pyydeltiin anteeksi , useimmat meistä nykyään kirjoittavista, pidin että asia olisi pitänyt myös antaa anteeksi.

Mutta, pahiksia olemme kaikki, julkipahiksia tai sala-pahiksia.

Ystävien 'vierihoidolla' allan toipua.   R-m :056:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)