Kirjoittaja Aihe: Proleviikko Aholansaaressa 25.7-29.7.  (Luettu 4871 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jaakkoopuukkoo

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 461
    • http://www.thedivisive.com/sivallus
Proleviikko Aholansaaressa 25.7-29.7.
« : 11.07.05 - klo:18:20 »
Nuorille suunnattu talkooviikko pidetään tänä kesänä heinäkuun viimeisellä viikolla eli viikolla 30 maanantaista 25. perjantaihin 29. heinäkuuta. Saapuminen tapahtuu maanantaina iltapalaan mennessä ja lähtö perjantaina aamupäivän kuluessa.

Talkooviikolla talkoisiin otetaan normaalia enemmän ihmisiä (20), jotka tekevät osittaista päivää (4h). Loppuaika käytetään teeman parissa. Tästä syystä proleviikko maksaa hieman (12e). Loppuaika käytetään teeman parissa. Proleviikolla järjestetään muutakin yhteistä rientoa leirihengen luomiseksi.

Talkooviikon teema on tällä kertaa LIVEstocK-festarit, jotka suunnitellaan alkuviikosta ja pidetään torstai-iltana. Sisältö muodostuu viikon kuluessa erilaisten ryhmien valmistellessa workshop-tyylisesti performansseja, joihin voipi kuulua musiikkia, näytelmää, runoja, tanssia tai jopa sketsiviihdettä. Vaikka ei itseään järin luovaksi tuntisi, löytää varmastikin jokainen sijansa jostakin työryhmästä; ideoijia tulee varmasti myös löytymään!

Paikkoja on vielä kymmenisen, joten kannattaa toimia nopeasti! Ilmoittautuminen tapahtuu Kesätyöntekijät RY:n viralliseen päivystyspuhelimeen, johon vastaa minä, Tuomas tahikka mahdollisesti kesäisäntä Yoda. Puh ompi 0505729066

PS. Mukaan kannattaa toki ottaa musiikillista / ym. esiintymisellistä vermeistöä, mitä omistaapi.
Sensuuri ompijees
Mulla onkivees

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Proleviikko Aholansaaressa 25.7-29.7.
« Vastaus #1 : 12.07.05 - klo:10:54 »
Kato Rheespu! Pääset proleksi!
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Juho A.

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 239
    • http://www.juhoasikainen.pp.fi
Proleviikko Aholansaaressa 25.7-29.7.
« Vastaus #2 : 13.07.05 - klo:21:42 »
******
Töissä.
En siis saapunekkaan.
:(
Rooliinsa tykästynyt taivaanrannanmaalari