Kirjoittaja Aihe: Tänään 34  (Luettu 27597 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 34
« Vastaus #105 : 22.01.15 - klo:21:18 »
Tänään olen riemuinnut siitä, ettei tarvitse tehdä mitään! Olen kaivannut tätä joutilaisuutta hurjan pitkään, sillä vaikka onhan noita vapaapäiviäkin ollut, niin silti nekin on ollut täynnä ohjelmaa. Nyt on ollut pitkään aikaan ensimmäinen ja myös viimeinen sellainen päivä, ettei ole tarvinnut mitään tehdä. Olen onneksi säästynyt taudeilta, ehkäpä kroppa onkin todennut että tässä on niin kiirus ettei jouda posimaan.

Nyt olo on levännyt ja epätodellinen. Olen koko syksyn paininut opinnäytetyön parissa ja nyt kun se on takana, tuntuu kovin ihmeelliseltä, ettei sitä tarvitse enää työstää. Ihmeellisen hyvä olla.  :001:

Se onkin juuri hienoa  :)
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään 34
« Vastaus #106 : 23.01.15 - klo:07:35 »
Kuskina ajelua. Imuroin eräitä teknisiä rakenteita väestönsuojassamme. Mikä on yhteistä, ei ole kenenkään ja saa vain huonoa kohtelua.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tänään 34
« Vastaus #107 : 23.01.15 - klo:16:34 »
Aamupäivällä viikon kolmas uimahallireisu.
Iltapäivällä kotimökillä lumitöissä, poltin puita hellan pesässä, lauleskelin.

myyrä

  • Vieras
Vs: Tänään 34
« Vastaus #108 : 23.01.15 - klo:17:58 »
Ostin satasen paidan, josta alennus tosin oli kolmekymppiä. Kallista kuitenkin...voi minua kurjaa kun tuhlaan vähiä ropojani...  :(

Mutta on hyvän näköinen paita ja kuin mulle tehty  :D

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään 34
« Vastaus #109 : 24.01.15 - klo:09:37 »
Ajelimme V-heittoon. Nousimme varhain, joimme kähvit, liikennettä oli vähän. Ulkona on ollut eniten pakkasta -28, sisällä 13 - 15 plussaa riippuen mittarin paikasta. Kesäkämpässä, korsussa -7. Alkoi kova lämmitys.
Uutta lunta ehkä 5 cm, putsataanko tuollainen nöyhtä koneella vai kolalla. Siinäpä kysymys. Voisihan lumen jättää tannertumaankin, mutta onko sellainen periksi antamista.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33830
Vs: Tänään 34
« Vastaus #110 : 24.01.15 - klo:13:05 »
Oli kiva kuulla Penalta, että hänkin on saanut toisen kävelyttäjän. Ainoa kipulääke koirakaipuuseen on uusi koira.
Vanhetessamme me ansaitsemme myös lempeäluontoisen kaverin. Näin meillekin suotiin
Basson jälkeen lähes äänetön ystävä.  Muutoinkin viisas Themis.   :023:

Rähisevä koirakin on rakas koira, etenkin muistellessa.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 34
« Vastaus #111 : 24.01.15 - klo:15:46 »
Iloitsemme yhdessä Terrin saapumisesta, hänestä on muutama maininnan arvoinen facebook-kuva nähtävillä. Hyvää koiruutta oikein.

Tämä on sitkeä viruinen tämä. Minä jos vielä kerran tän nään vien saunan taa ja lopetan. >:(
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 34
« Vastaus #112 : 24.01.15 - klo:15:49 »
Ostin satasen paidan, josta alennus tosin oli kolmekymppiä. Kallista kuitenkin...voi minua kurjaa kun tuhlaan vähiä ropojani...  :(

Mutta on hyvän näköinen paita ja kuin mulle tehty  :D

Sitte ei pidä valittaa tuhluuta, se maksaa ihtensä takasin se paita. Tulee kovaan käyttöön ja jos hyvä on, kestää. Köyhän pitää ostaa kallista kais tiät. Kerran kuulin mummoltani kun surin tasan samaa, ja totta oli.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 34
« Vastaus #113 : 24.01.15 - klo:15:55 »
Tänään on mietteeni kovasti Joensuussa ja Docens  :026: on ruvennu tahtomaan että näkis vähän maailmaa ja toiselta suunnalta hyllystä ulos. Siellä kun olisi juuri viisausihminen, joka on Docensin hyvä tuttu vielä, jos ne ottaas mun sin.

Minä vasta huomasin että tämä Docensviisaus asuukin fyysisesti missä hän asuu, mutta akateemisesti siellä. Sinnehän minun pitää. Ilmanko olen niin muistellu maisemia ja ihmetelly kuin ny vieläkin on ikävä sin.

Tätä vois tätä minun puutarhaani asunnolla liitettynäi asuttaa Lapsi num 3 Ja Hänen. Suuri Rakkautensa. Ei he kuitenkaan voi majailla kolmen tytön solussa vaik ne kuin on kuuden hengen soluja nykyään.
« Viimeksi muokattu: 24.01.15 - klo:15:58 kirjoittanut Leena »
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22096
Vs: Tänään 34
« Vastaus #114 : 24.01.15 - klo:17:14 »
Ostin satasen paidan, josta alennus tosin oli kolmekymppiä. Kallista kuitenkin...voi minua kurjaa kun tuhlaan vähiä ropojani...  :(
Mutta on hyvän näköinen paita ja kuin mulle tehty  :D

Joka halpa osta, se p...a saa. Hankin kerran edullisesti kauniin ja lämpimän flanellipaidan, jonka hihatkin olivat reilun mittaiset. Ensimmäisen pesun jälkeen sita sai kiskoa ylleen. Hihat piti rullata kyynärtaipeeseen, kun hihansuut olivat suoranakin melkein jo siellä.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään 34
« Vastaus #115 : 24.01.15 - klo:20:38 »
Kerkesin puuhata sen, mitä halusinkin. Kävimme saunassa, sen lämmitys ottaa aikaa tällaisena pakkasaikana. Katsottiin S&B ykköseltä, vielä katson kymmeneltä alkavan toisen enkkusarjan. Aikani katselin, että onpa forumilla hiljaista, mutta onhan täällä "tutut".

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tänään 34
« Vastaus #116 : 24.01.15 - klo:20:49 »
Laiskottelupäivä ihmetellessä olenko tulossa kipeäksi vai ei.
Pojan rakennuksella tuli käytyä, hommat edistyy, huonetilat jo hahmottuneet,
takkaa kuivatellaan pienellä lämmittämisellä.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33830
Vs: Tänään 34
« Vastaus #117 : 24.01.15 - klo:20:51 »
Katson näin lauantai-iltaisin 19.40 -20.30 tulevan poliisisarja Scott & Bailey. Siinä ei turhia kainostella. Joskus lähes sietämättömän raakaa, mutta lajinsa parhaita sittenkin.

Nyt käyn jatkamaan Tommi Kinnusen Neljäntienristeystä, Finladiaehdokas sekin. En ole vielä erityisen ihastunut tyyliin, mutta kovasti on kehuttu. :017:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Tänään 34
« Vastaus #118 : 24.01.15 - klo:22:11 »
Anoppi kehui jo toissa syksynä Neljäntienristeystä. Minä olen lueskellut Anna Luodon muistelmia kenttäsairaalalottana, pitänee huomenna etsiä omasta hyllystä ja lukea uudelleen hänen kätilöaikaiset muistelmansa. Hän kuoli viime vuonna, eli vanhaksi. Luin muistokirjoituksen lehdestä.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tänään 34
« Vastaus #119 : 24.01.15 - klo:22:30 »
Tänään käytiin Jyväskylässä pojalla kylässä kun oli pyytänyt katsomaan uutta tyttöystävää. Hyvän vaikutuksen antoi tyttö itsestään. Kävimme Jyväskylän Figarossa heidän kanssaan syömässä. ja tarinoimme aikamme ja sitten ajoimme kotiin. Päivän taival 510km.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi