Kirjoittaja Aihe: Tänään 34  (Luettu 27503 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään 34
« Vastaus #135 : 29.01.15 - klo:13:41 »
Isovanhempina hoidimme koululaisen Aaron hammaslääkärireissun, tai minä olin kuskina puolet ajasta. Haimme koulusta, kävimme pojan kotona ja sitten ajoin Aapistielle auton parkkiin.Mummi ja poika menivät lääkäriin, ja minä lähdin käpsimään kotiin. Tuntui niin reippaalta. Askellukseni amplitudi oli alussa kuin Urkilla muinoin, siitä se madaltui puolessa tunnissa minunlaisekseni ja, kun kun kotiportille vajaan tunnin kuluttua tulin, olin kuin auringossa vetonsa menettänyt räkäkiiski ruohikkoon heitettynä, veltto ja henkeään haukkova. Keitin heti väkövät kähvit.

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Tänään 34
« Vastaus #136 : 30.01.15 - klo:20:50 »
 :hiipia:

Pistin tossua toisen eteen ja sain käytyä suht pienellä lenkillä mutta hyvä niinkin, sai vähän raitista ilmaa.

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Tänään 34
« Vastaus #137 : 30.01.15 - klo:21:12 »
kun kun kotiportille vajaan tunnin kuluttua tulin, olin kuin auringossa vetonsa menettänyt räkäkiiski ruohikkoon heitettynä, veltto ja henkeään haukkova. Keitin heti väkövät kähvit.

No ei mikään ihme niillä lumilla ja pehmeillä kevyenliikenteenväylillä.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tänään 34
« Vastaus #138 : 30.01.15 - klo:23:21 »
Arkiviikko päättymässä ilman uimahallireisua pitkästä aikaa näin.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään 34
« Vastaus #139 : 31.01.15 - klo:10:28 »
Saukkikselle  :039:. Ajelimme tänne V-heiton Kankaalaan. Juuri ja juuri pääsimme ajamalla pihaan. Entiset temput ja sitten menimme lumitöihin. Minä nuivasin koneella ja Kaariina vilahteli kolan kanssa. Lumikuningas-linko on hyvä kumppani, sillä sen eteys on 75 cm. Saimme kaiken tehdyksi ennen einettä, koska lähdimme Oulusta niin aikaisin.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 34
« Vastaus #140 : 31.01.15 - klo:13:56 »
Miettinyt kuka jatkaa nyt Riitan paikalla Luovassa Kasvussa. Kummallista menettää ihminen ja vasta sitten ymmärtää kuinka suuren tyhjän tilan hän jätti. Kai minä sen tähden olen niin alakuloinen. Siellä oli aina aivan uskomatonta, kävi sitten katsomassa Tarinateatteria tai tanssimassa nurmikolla horaa. Silloinkin jokin kuvataideterapiaryhmä piirsi terassilla, tanssijoita harjoitteli studiossa ja Tarinateatteri etsi musiikkia improvisaatioihin. Ja Riitta sairasti leukemiaa.

Riitta oli kristitty ja sanoi sen ääneen jos kysyttiin, mutta saattoi toimittajalta kysyä tyyliä, eikös toimittaja sitten ole, jos kastettu on. Siihen loppui meteli ja näennäispäivittely asiasta.

Jos minulla on kuin kivi sydämellä, kuinka voivat vielä läheisemmät, omat pojat.

"Ja minä kuulin valtaistuimen luota voimakkaan äänen joka sanoi: Katso, Jumalan asuinsija ihmisten keskellä! Hän asuu heidän luonaan, ja heistä tulee hänen kansansa. Jumala itse on heidän luonaan. Ja hän pyyhkii heidän silmistään joka ainoan kyyneleen. Kuolemaa ei enää ole, ei murhetta, valitusta eikä vaivaa, sillä kaikki entinen on kadonnut". Ilm. 21:3-4
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Tänään 34
« Vastaus #141 : 31.01.15 - klo:17:06 »
Tänään ostin ylimääräisen tuolin ruokapöydän ääreen, on erilainen kuin muut tuolit, mutta  kuuluu samaan sarjaan kuin pöytä ja päydän päässä oleva penkki. Huonekaluliikkeessä myyjä kysyi mielestäni mukavasti: "Tarvitsetteko myyjän apua?" Uusi tuoli saa paikkansa pöydän päästä.

Kävimme esikoisen kanssa hiihtämässä, ladut olivat kuluneet eli hiihtäjiä on tänään ollut paljon. Toivottavasti ehdimme huomenna uudestaan.

Kahden päivän asiointisuunnitelmani ovat muuttuneet koko ajan erilaisten sattumusten vuoksi, isoon ruokakauppaankin pääsin tänään hiihdon jälkeen, kun piti menemäni eilen päivällä. Onneksi on hyvä lähikauppa, joten jääkaappi ei ole ollut tyhjä.

Hiihtoretkemme aikana kotiinjäänyt väki oli paistanut pullaa  :icon_lol: :kahvi:

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tänään 34
« Vastaus #142 : 01.02.15 - klo:10:04 »
Tänään pääsin pitkästä aikaa "aika ajoissa" ylös ja liikkeelle...
Heti tuli kyllä äkkipyssäys lievän migreenikohtauksen merkeissä.
Täällä sitten hissukseen päivää aloittelen...katsellen ikkunasta ulos että on iltapäiväksi
ulkoilua tiedossa...
Messuun menosta ei puhettakaan...kohta hiihtojen katselua...

Poissa Mansipaani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1756
Vs: Tänään 34
« Vastaus #143 : 01.02.15 - klo:11:59 »
Mokkulan tipautin aamulla lattialle, ja sain sitämyötä lepopäivän netistä. (en älypuhelimesta  :002: ) Oikeastaan ihan hyvä asia.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tänään 34
« Vastaus #144 : 01.02.15 - klo:15:07 »
Tuli tehtyä reilun tunnin kävelylenkki taloyhtiön parkkipaikalla...lumikolan kanssa...
Ilman lumikolaa sitä ei oikein tule tehtyäkään... :003:

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tänään 34
« Vastaus #145 : 01.02.15 - klo:16:22 »
Lunta riittää kuin vastauksia täällä. Siis siirrytään osaan 35
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi