Kirjoittaja Aihe: Apua taas  (Luettu 6146 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Apua taas
« Vastaus #15 : 29.07.14 - klo:20:38 »

Pitäisköhän ostaa vanhuksilleni.
Faija kyllä pikkasen, niin vanha, että pelkään jonkun soittavan ja kysyvän pankkitunnuksia, mutta toisaalta, no onneksi mutsi vielä osaa käyttää kännykkää ja järki leikkaa kuin viikate mustan enkelin kädessä :)

Fiksu juttu kaikenkaikkiaan toi pöytäkännykkä :)
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa steal

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1603
Vs: Apua taas
« Vastaus #16 : 30.07.14 - klo:14:58 »
Kioskilta Jep. Maksokohan liittymäkorti jotain 8- euroo ja siinä on vitosella puheaikkaa. Maksaa ennalta ja vain puhumisesta, niin voi ostaa eri tarkoituksiin, vaikka valvontaan. Huavei on mulla tuo kotipuhelin. Pelaa verkkovirralla ja sähkökatkoissa omalla akullaan, suosittelen .   :kahvi:

Poissa steal

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1603
Vs: Apua taas
« Vastaus #17 : 31.07.14 - klo:13:42 »
Mulla on yks hyvä ystävä. Syövän sun muun ikävän kokenut. Tällähetkellä löysässä hirressä monen sairautensa kanssa.  Kova ottaan kuppia.  Sillä häviää montakertaa vuodessa pankkikortti ja puhelin. Joskus löytyy joskus ei.  Olen ostanut sille monta puhelinta.  Onneksi uusiakin saa kortin kanssa jo alle 30 euron.   Nyt olen ajatellut laittaa sille yhen puhelimen seinään ketjulla jonka lenkit on hitsattu kiinni  jotta ees yks puhelin ois tallessa. Puhelimen ympärille vielä jnkunlainen kotelo jota ei heti irti oteta, mutta siitä voi silti soittaa.   :kahvi:

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Apua taas
« Vastaus #18 : 31.07.14 - klo:15:56 »
Mulla on yks hyvä ystävä. Syövän sun muun ikävän kokenut. Tällähetkellä löysässä hirressä monen sairautensa kanssa.  Kova ottaan kuppia.  Sillä häviää montakertaa vuodessa pankkikortti ja puhelin. Joskus löytyy joskus ei.  Olen ostanut sille monta puhelinta.  Onneksi uusiakin saa kortin kanssa jo alle 30 euron.   Nyt olen ajatellut laittaa sille yhen puhelimen seinään ketjulla jonka lenkit on hitsattu kiinni  jotta ees yks puhelin ois tallessa. Puhelimen ympärille vielä jnkunlainen kotelo jota ei heti irti oteta, mutta siitä voi silti soittaa.   :kahvi:

Hienosti ajateltu stealth. :)

Kupin ottamisen kun saisit vielä häneltä vähenemään, niin se voisi olla hyvä, mutta siinä ei taida vain maalliset voimat riittää :)
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33764
Vs: Apua taas
« Vastaus #19 : 31.07.14 - klo:18:04 »
Hyvä pojat ! Rinnallaeläjää hän tarvitsee. Olet oikealla asialla steal. :eusa_pray:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33764
Vs: Apua taas
« Vastaus #20 : 01.08.14 - klo:09:05 »
Olin pihatöissä kun alkoi kuulua taas lähelle pysähtyvien hälytysajoneuvojen ääniä. Savua näkyi. Menin uteliaana katsomaan kun kaikki ovat tuttujani siinä. Neljä paloautoa oli tullut,+ johtoauto josta kuuluivat komennot kovalla äänellä. Kaksi ambulanssia, kaksi poliisia ja lehtimies siihen myös tulivat.  Me naapurukset totesimme , ja saimme kuulla poliiseilta ettei mitään kovin vakavaa ollut, joku laite paloi alakerrassa. Isäntäkin näkyi kävelevän pihallaan.

Siihen tuli eräs tuttu vanhempi mies polkupyörällään. Hän kertoi että vaimo oli kuollut keskiviikkona. Otin osaa, juttelimme.

Pelastuslaitos on nyt lähellä tuossa Niemen satamassa. Siitä ne tulevat viidessä minuutissa apuun, kuten runsas viikko sitte yöllä.
Hyvin toimittu laitoksilta.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Apua taas
« Vastaus #21 : 01.08.14 - klo:09:32 »
Joskus tuntuu että pelastuslaitoksen paikalle tulo on "ylimitoitettua", mutta kai parempi niin kuin viipyä
ja olla myöhässä. Ja useimmiten kai ei tiedetä mitä edessä on.