Kirjoittaja Aihe: Apu-va!  (Luettu 2177 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Apu-va!
« : 14.04.14 - klo:18:10 »
 >:(   Kännykkäni on ryöminyt karkuun ja sitä tarvitaan!   Sinä lukija, joka tämän ensin näet, soita Leenalle:  050 430 4314.  Niin minä löydän sen soittoäänen perusteella!   :icon_biggrin:   Ensin ennättäneelle ta :kahvi:   rjotaan munkkipossukahvit Lapualla !!  Ynnä runsaasti huomiota.
« Viimeksi muokattu: 14.04.14 - klo:18:14 kirjoittanut Leena »
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33760
Vs: Apu-va!
« Vastaus #1 : 14.04.14 - klo:18:15 »
Soitin, mutta numeroon ei saatu yhteyttä. :017:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Apu-va!
« Vastaus #2 : 14.04.14 - klo:18:16 »
Eii.... siitä on kai akku loppu... ei voi ei!  Soitatko vielä yhden kerran...  Vain kerran...
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Apu-va!
« Vastaus #3 : 14.04.14 - klo:18:18 »
Olisko se kadonnu... Mutta minne?   >:(   Dosenttikin syö yleensä kirjoja... Raamatuita...    katsoin jo hyllyn.   >:(
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Apu-va!
« Vastaus #4 : 14.04.14 - klo:18:54 »
 >:( poissa on, minä sain uuden pääsiäislahjaksi... ei se haittaa se oli hyvin halpa, alle 30 ekee eikä tääkän maksa paljoa... kiitos kaikille... kisaan osallistui ainakin Riitta-mummo joka saa kahvin ja possun.
oli oikeastaan hyvin pääsiäinen olo, jostakin syystä tämä viikko tuntuu hyvältä. :109:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Apu-va!
« Vastaus #5 : 14.04.14 - klo:18:59 »
Koitin täältä sellaisella nosarjalla kuin 358504304314, mutta ei yhteyttä operaattorin mukaan.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Apu-va!
« Vastaus #6 : 14.04.14 - klo:19:02 »
puuttui plussa edestä tai sitte on tapahtunut puhelintraaginen tapaus ja nyt on uusi johon ei hyödytä soittaa ennen kuin opin kuinka tähän vastataan...  

Jos joku osaa neuvoa, tämä on Samsungin kosketusnäytöllinen myivät halvasta, nimittäin siinä nokialaisessa korttipaikka on surkea, tinapaperia, minulta on menny semmosiin suuri rahamäärä.  Tämä soi!  Mutta miten minä toimin päästäkseni vastaamaan??
« Viimeksi muokattu: 14.04.14 - klo:19:11 kirjoittanut Leena »
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Apu-va!
« Vastaus #7 : 14.04.14 - klo:19:06 »
Viittaan siihen, mitä alussa kirjoitin.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Apu-va!
« Vastaus #8 : 14.04.14 - klo:19:15 »
Viittaan siihen, mitä alussa kirjoitin.
Kuule, sinä varmaan juuri soitit, sillä tähän uuteen laitettiin tietty sama numero, ja nyt tässä se soi äsken, minä kokeilin kaikkea mutta tämä ei antanut vastata!  Hirveä puhelin!  Miten tässä ihminen vastaa, minä painelin kaikki vihreät läpi, ei tulosta!  

Tais tulla tosihiljane viikko. >:(
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Apu-va!
« Vastaus #9 : 14.04.14 - klo:20:03 »
Samsungit toiminevat samalla samsung-logiikalla. Ensimmäinen semmoisen omistaja kertoi, että vihreää luuria painetaan, jolloin se suurenee, ja sitten sitä pyyhkäistään johonkin suuntaan. ( ihan totta, näin kertoi herra 15 v!  :icon_exclaim:)vastaus oli niin epäselvä, että vaaditaanpa herrahenkilö 17 v paikalle.  :115:

Puhelimen alaosaan ilmestyy vihreä ja punainen luuri. Jos vastataan, vedetään vihreä luuri ruudun reunalta toiselle, jos et halua vastata vedä punainem luuri reunalta toiselle.

Siis sormi luurin päälle ja sitten liu'utat sormea näyttöä pitkin.

Tehtävä oli ihan hauska, ja ymmärrän ongelmasi, koska en minäkään osaa vastata perheen herrahenkilöitten Samsungeihin. Toimivat hieman eri tavalla kuin oma vanha omenankuvaiseni. :023:

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6336
Vs: Apu-va!
« Vastaus #10 : 14.04.14 - klo:21:37 »
Minulla on kaksi viikkoa vanha halpis-Samsung, jonka jouduin ostamaan kun luulin entisen kännykkäni kadonneen.

Ei sitä painella, vaan hipaistaan. Saukkis tuossa jo aika hyvin selittikin. Se vihreä luuri on ruudun alalaidassa vasemmalla, kevyesti hipaisemalla siirretään sitä itäkoilliseen päin. Melkein kuin se vihreä luuripylpyrä olisi joku kevyt roska, joka pitää pyyhkästä näytön oikean laidan kautta pois. Samaan tapaan hiplaamalla toimii puhelimessa moni muukin ominaisuus.

Osaan jo vastata ja soittaa puhelimellani, ja lähettää tekstiviestejä! Sekä ottaa tärähtäneitä valokuvia (joku selfiekin tullut vahingossa napattua). Herätyksen toiminta on vielä vähän hämärää; pirahtelee aamulla moneen kertaan tai sitten ei ensinkään. Tässä suhteessa entinen kännykkäni (joka löytyi, ja jolle jo löysin ottajankin) oli parempi. Onneksi töissäni ei olla hirveän tarkkoja siitä, milloin sinne aamulla ilmestyy.

Kaikkia sellaisia sovelluksia tässä on joita en varmasti ikinä käytä. Toivottavasti niistä ei jokin lasku raksuta koko ajan. En tiedä viitsinkö perehtyä niihin senkään vertaa että selvittäisin, mistä ne saa pois.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Apu-va!
« Vastaus #11 : 20.04.14 - klo:10:46 »
Öppiäisen kävi kuten minun ja kertaalleen vahingossa vastasin kyllä, se oli Seppos kun soitti mutten jälkikäteen muistanu mitä olin tehny.  Minä ja puhelin mulkoilimme muutamia päiviä toisiamme, eilen se pääsi hyvään kotiin eli matkusti pääsiäisyön messun jälkeen Kouvolaan onnellisen  Lapsi num. 4:n taskussa.  Hän osti älypuhelimen rippilahjarahoillaan. Mainitun vempaimen kohtalosta liikkuu kaksi tarinaa:  Näyttö on rikki (Lapsi n:o 1.  / se pudotettiin ja ruutu halkesi (hänen äitinsä, joka ykkösen mukaan heikohkosti on jyvällä siitä mikä on älypuhelin).   :icon_biggrin:

Öppiäinen pääsi pitemmälle, minä en oppinu soittamaan sillä mihinkään. Löysin erinäisiä toimintoja jonka jälkeen ruutu oli täynnä sormenjälkiä. Kun vanha puhelin löytyi siirsin SIM-kortin takaisin siihen, sillä valittaen totean, dna:lla ei voi pitää samaa numeroa kahdessa laitteessa enkä halunnut avata uutta vain puhelinkoneen takia. Täytyy kehittää muuta luovuutta jotta löytää karkuun juosseen puhelimen.  Se piileskeli suuren paperipinon alla ja löytyi juuri kun Seppos soitti.   :icon_eek:
« Viimeksi muokattu: 20.04.14 - klo:10:50 kirjoittanut Leena »
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.