Kirjoittaja Aihe: Surrrr!  (Luettu 9049 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Töölöläinen

  • Vieras
Vs: Surrrr!
« Vastaus #30 : 21.04.13 - klo:19:30 »
Mutta,mutta vappu lähenee ja kevät ilma täyttyy jos jonkinlaisista "surisijoista ja pörisijöista".

ps.5.-7.7.2013 tuokaa pullat niin minä hoidan pöytään Costa Ricat ja vähän sugaria. :icon_cool:

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33820
Vs: Surrrr!
« Vastaus #31 : 21.04.13 - klo:19:31 »
Tunnen seudun. Tytär asui aikoinaan Erikinkadulla ja myöhemmin Runeberginkadulla Mehiläistä vastapäätä. Kalliota on myös kierrelty, Pengerkatua, ja Hesaria Roskapankin kulmillakin.
Joten syntinen kaupunki on tuttu. Kuten tämä Lahti. Lähes joka viikonloppu joku hakataan Vapaudenkadulla, nahistellaan taxijonossa ja nakkikiparilla.
Liipolassa alkaa rauhoittua. Eilen sielä varastettiin koira kaupan ulkopuolelta. Rotwailer ! Kuinka uskalsivatkaan. Tekijäpari on tavoitettu ja koira on kotona.
Meilläpäin on ollut rauhallista, muutamia tarkkailevia autoja lukuunottamatta. Kiertelevät ja katselevat että onko varastettavaa. Koira on hyvä olla olemassa. :039:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Töölöläinen

  • Vieras
Vs: Surrrr!
« Vastaus #32 : 21.04.13 - klo:19:34 »
Tunnen seudun. Tytär asui aikoinaan Erikinkadulla ja myöhemmin Runeberginkadulla Mehiläistä vastapäätä. Kalliota on myös kierrelty, Pengerkatua, ja Hesaria Roskapankin kulmillakin.
Joten syntinen kaupunki on tuttu. Kuten tämä Lahti. Lähes joka viikonloppu joku hakataan Vapaudenkadulla, nahistellaan taxijonossa ja nakkikiparilla.
Liipolassa alkaa rauhoittua. Eilen sielä varastettiin koira kaupan ulkopuolelta. Rotwailer ! Kuinka uskalsivatkaan. Tekijäpari on tavoitettu ja koira on kotona.
Meilläpäin on ollut rauhallista, muutamia tarkkailevia autoja lukuunottamatta. Kiertelevät ja katselevat että onko varastettavaa. Koira on hyvä olla olemassa. :039:

Ei katso aikaa eikä paikkaa oli kaupunki tai kylä pahanen.

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Surrrr!
« Vastaus #33 : 21.04.13 - klo:22:29 »
Jätän mielipiteeni ....sanomatta  :icon_wink:

Ei ole, ovat täysin kaksi eri paikka, Mummotunneli sijaitsee osoitteessa Aleksanterinkatu 46, 00100 Helsinki ja taas Ravintola König sijaitsee osoitteessa Mikonkatu 4, 00100 Helsinki.

Mummotunneli on kadunpätkä, joka on tunnettu siitä, että siellä iäkkäämmät naiset ja miehet "surisevat" holtittomasti.

Kyseisestä paikasta nimitys Mummotunneli on jo vanha.

Yksi uudemmista nimistä on,Outlet.

ps. kaikkia nimiä en uskalla tuoda julkisuuteen körttifoorumilla, sillä silloin olisi suuri vaara saada nettitoimikunnalta reklamaatiota.



 :icon_eek: Ai!  :icon_eek:
Sinä lauantaiehtoona, tai siis yönä, siellä Königin kellarissa oli sellainen mummomeininki, että kun myöhemmin joku seliitti minulle jotain mummotunnelista, niin ihan vain omassa pikku päässäni surrrrrr ajattelin kyseessä olevan yksi ja sama paikka.

Älä missään nimessä luota asiantuntemukseeni. :icon_wink:

Eikä minun ollut tarkoitus Pyrtsiä mollata, eikä myöskään Sinua.

Kaksi "hupsua" mukavaa tätiä. :053:

ps.Kluuvin alueen tuntemus tuo osaltaan minulle leivän pöytään. :icon_cool:

Älä pelkää, mie en oo mitenkään herkkähipiäinen kenenkään kommenteille. Mie en vain aina ehdi vastaamaan kovinkaan nopeasti. Ehdin jo päivällä vilkaista näitä tekstejä, vaan piti taas joutua eteenpäin. Mie ainakin luotan Töölöölääisen asiantuntmukseen Stadin suhteen.  :023:
Pyryharakka

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33820
Vs: Surrrr!
« Vastaus #34 : 22.04.13 - klo:07:44 »
Tämä toinen mummo luottaa hänen musiikkiasiantuntemukseensa. Se kattaa juuri sitä aluetta josta minä jäin paisi.
Luulen hänen kuuntelevan paljon autoradiota. Suurrr !
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)