Kirjoittaja Aihe: Numeroiden mystiikka ja unien merkityksiä.  (Luettu 1800 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33612
Numeroiden mystiikka ja unien merkityksiä.
« : 08.07.22 - klo:11:30 »
Numerot 1,3, ja 7  ovat minulle merkityksellisiä.

Olen syntynyt 1.7.43 ( 4+3 =7 )  1.Joh. 1:7 on lempipaikkojani Raamatussa.

Olen tullut herätetyksi 7.7.2007 klo 7.07

Äsken kun kirjauduin foorumille oli klo 11.11  ja paikalla oli 111 kävijää.

Voi olla että  satun v a i n kiinnittämään huomiota näihin, mutta kummallinen juttu tämä on.

Myös nro 5 on minulla sellainen jännä. Kun oli ihan alaluokilla kansakoulussa ja kävin niissa koulujen  kultturikilpailuissa, niin Lahden Vuorikadun koululla tuli aivan tuntematon opettaja sanomaan, että nro 5 on minun onnenluku.

Liekö ollut numeromystikko , hänkin. Kuitenkin se 5nen ilmestyy urheilukilpailuissa aina silmiini, ja aika usein voittaakin.
...

Nyt olen unissa alkanut käydä läpi elämääni. Minulle on näytetty niin hyviä kuin huonojakin juttuja elämästäni. Yritän ottaa oppia virheheistäni.

Siitä, että äskettäin näin äidin meidän koristemaalauksin somistetun astiakaapin edessä, päällään kaunis sinapinkeltainen boordimekkonsa, päättelen yhteyden olevan Pinterest keräilyihini.

Olen koonnut kotini tavaroita, joita olen vain löytänyt. Samantyylisiä kuitenkin.
Ja vaatteiden väreistä vihreän ja ruskean värit ovat saaneetomat Pin-taulunsa.

Mutta se, että äiti oli unikuvassa melko nuori, ehkä n. 40-vuotias, paljon hoikempi ja yhtä kaunis kuin hän parhaina vuosinaan oli, merkitsee jotain muuta.

Aavistelen....jotakin.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa karjalaisenkyösti

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5163
Vs: Numeroiden mystiikka ja unien merkityksiä.
« Vastaus #1 : 08.07.22 - klo:13:23 »
Äsken foorumin käyttäjiä oli 111 kpl.
Minäkin olen kiinnostunut numeroista ja niillä leikkimisestä.
Numeroa 5 monet pitävät armon lukuna.

Seuraavat ulkomuistista:
1 ja 3 viittaavat Jumalaan, ehkä numero 7 myös.
4 viittaa maailmaan,
6 ihmisen luku.
7, täydellisyyden luku
8, uusi alku.

Jukka Norvanto on äskettäin kirjoittanut kirjan, jossa hän käsittelee tätä numeroasiaa ja numeroiden mekritystä Raamatun näkövinkkelistä.
En ole sitä vielä lukenut, mutta luultavasti jossain vaiheessa luen.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Numeroiden mystiikka ja unien merkityksiä.
« Vastaus #2 : 20.07.22 - klo:17:31 »
616 on minulle käsittämätön luku. Joidenkin asiantuntijoiden lukusarja 616 on paljon selvempi pirun luku. Talviaikana minä heräsin melkein jopa aamu klo 6.16. Mutta en usko numerologiaan.  :icon_wink:
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8307
Vs: Numeroiden mystiikka ja unien merkityksiä.
« Vastaus #3 : 21.07.22 - klo:19:12 »
Mulle tärkeä on numero 8.

Varmaan kun siinä on kaksi nollaa päällekkäin vielä ?

No se tulee kun laske mun syntymäajan numeroja yhteen.

Auton rekkari on YGJ 777.
Ei se ainakaan sakoilta tai korjauskustannuksilta ole varjellut, vaikka joillekkin toi 7 on jotenkin tärkeä.

Hmm, 616. Ilmestyskirjan mukaan siinä voinee piillä enempikin, en saisi unta jos alkaisi unessa tai muuten tuollainen luku tulla merkitykselliseksi.
Tik toc.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21966
Vs: Numeroiden mystiikka ja unien merkityksiä.
« Vastaus #4 : 22.07.22 - klo:06:52 »
Numerot ja luvut ovat eri asia. 313 on kolminumeroinen luku, jossa esiintyy van kahta eri numeroa. Aku Ankan auton rekisterinumerona se ei liene edes luku vaan pelkkä numerosarja. Raamatun lukuja ei ilmaistu alunperin numeroin vaan kirjaimin tietyn koodin mukaan. Joitakin kiehtoo tästä kehitelty mystiikka. Kiehtokoon.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8307
Vs: Numeroiden mystiikka ja unien merkityksiä.
« Vastaus #5 : 29.07.22 - klo:13:35 »
Numerot ja luvut ovat eri asia. 313 on kolminumeroinen luku, jossa esiintyy van kahta eri numeroa. Aku Ankan auton rekisterinumerona se ei liene edes luku vaan pelkkä numerosarja. Raamatun lukuja ei ilmaistu alunperin numeroin vaan kirjaimin tietyn koodin mukaan. Joitakin kiehtoo tästä kehitelty mystiikka. Kiehtokoon.

Kolme, lupu hupu ja tupu,
Tanskaksi
Rip Rap og Rup.

Jos siis tulkitsisi 3 1 3, niin on lapset
Hupu ja veljet,
Sit ykkönen on Aku, Aku a Ankka.
Mut se loppu kolmonen ei aukea.?

On ihmisiä kun otavat numerologian tulkitsemisen vakavasti ja siitä vaan.
Itse en siitä innostu, mutta unista olen ja ne omalla kohdallani tulkitsen aika hyvin.
Varsinkin vanhemmiten, kun olen nähnyt jos näen unessa vaikka käärmeitä, niin jotain seksuaalista sekavaa, kiusauksia tai muuta tulossa ja autojen väreistä ja aina ne on pitäneet paikkansa.

Tik toc.