Kirjoittaja Aihe: Kerro vitsi!  (Luettu 52249 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jaakkoopuukkoo

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 461
    • http://www.thedivisive.com/sivallus
Kerro vitsi!
« : 02.12.05 - klo:00:56 »
Teekkari, fyysikko ja matemaatikko yöpyivät kerran hotellissa. Yllättäin kaikkien sängyt syttyivät palamaan. Ensin syttyi teekkarin sänky. Teekkari heräsi, haki käytävältä sammuttimen, sammutti tulen ja meni tyytyväisenä jatkamaan unia. Seuraavaksi heräsi fyysikko. Tämä juoksi vessaan, täytti mukin vedellä ja pikaisten laskelmien jälkeen viskasi tuon mukillisen täsmälleen oikeaan pisteeseen ja palo sammui. Fyysikko asettui tyytyväisenä uudelleen yöpuulle. Lopulta heräsi myös matemaatikko. Havaittuaan tilanteen hänkin juoksi vessaan ja täytti mukin vedellä. Sitten hän sytytti tulitikun ja työnsi sen mukiin, jolloin se sammui. "Ratkaisu on olemassa ja se on yksikäsitteinen", hän totesi ja palasi sänkyyn.
Sensuuri ompijees
Mulla onkivees

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Kerro vitsi!
« Vastaus #1 : 02.12.05 - klo:16:48 »
mikä on pahempaa kuin ajaa vauvan yli?

Peruuttaa ja tarkistaa osuiko >_<
-tottelematon ja paha-

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
Kerro vitsi!
« Vastaus #2 : 03.12.05 - klo:17:32 »
Gandalf, Prinsessa Ruusunen ja Notre Damen kellonsoittaja jutteli toisilleen. Gandalf sanoi:-Minä olen varmasti maailman viisain ihminen. Prinsessa Ruusunen sanoi:-Minä olen varmasti maailman kaunein ihminen.Viimeiseksi kellonsoittaja sanoi:-Minä olen varmasti maailman rumin ihminen. Todistaakseen sanansa, he kaikki päättivät mennä tietäjän puheille.

Ensimmäisenä meni Gandalf. Kun hän tuli pois, sanoi hän ylpeänä: - Niin, minähän sanoin, että olen maailman viisain.

Seuraavaksi meni Ruusunen, kun hän palasi, sanoi hänkin ylpeänä: - Niin,
minähän sanoin, että olen maailman kaunein.

Lopuksi kellonsoittaja meni tietäjän puheille. Kun hän palasi, hän
huusi: - KUKA VITTU ON HJALLIS HARKIMO!

Poissa Kristian

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 222
Kerro vitsi!
« Vastaus #3 : 05.12.05 - klo:12:44 »
Matemaatikko, insinööri ja humanisti kilpailivat siitä kuka pystyy rakentamaan isoimman aidan eläimille. Humanisti aloitti. Hän rakensi aitaelementeistä sattumanvaraisen aitauksen. Insinööri suoritti tarkat laskutoimitukset ja teki siitä sellaisen, että  sen pinta-ala oli mahdollisimman suuri. Viimeisenä matemaatikko rakensi todella pienen neliön, hyppäsi itse sen keskelle ja sanoi: - Määrittelen itseni aitauksen ulkopuolelle.

Poissa Johannes

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1334
Kerro vitsi!
« Vastaus #4 : 05.12.05 - klo:15:12 »
Suomalainen ja ruotsalainen olivat keskellä savannia ja yhtäkkiä nälkäinen leijona tuli heitä vastaan. Ruotsalaiselle tuli hätä, mutta suomalainen ryhtyi tyynesti laittamaan lenkkareita jalkaansa. Ruotsalainen päivittelemään: "Leijona juoksee nopeammin kuin sinä, et sinä pääse sitä juoksemalla karkuun!"
Suomalainen vastasi: "Ei minun tarvitsekaan olla leijonaa nopeampi, riittää kun olen nopeampi kuin sinä...!"  :lol:
(muistaakseni jostakin lukion enkun kirjasta...kai...)

Ja Kristianille kiitoksia älyttömän hyvästä vitsistä, tuo lähtee eteenpäin, kunhan taas keskiikkona menen opintojen pariin Kuopioon. Hitsi, kun ei ole enää lukiossa, tuo olisi ollut loistojuttu meidän matiikan opettajalle. Se oli niin innostunut kaiken määrittelemisestä... :roll:
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Kerro vitsi!
« Vastaus #5 : 05.12.05 - klo:15:22 »
Ruotsalainen, juutalainen ja hindu menivät majataloon, mutta heidät sijoitettiin talliin nukkumaan, koska majatalo oli täynnä. Yöllä talon isäntä heräsi, kun oveen koputettiin. Siellä oli hindu, joka sanoi: "En voi nukkua lehmän kanssa, lehmä on pyhä eläin." Hindu lähti pois, ja isäntä meni takaisin nukkumaan. Kohta oveen koputettiin. Siellä oli juutalainen, joka sanoi: "En voi nukkua sian kanssa, sika on saastainen eläin." Juutalainen lähti pois, ja isäntä meni takaisin nukkumaan. Pian oveen koputettiin taas ja isäntä meni avaamaan. Siellä oli sika ja lehmä.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Larssi

  • Saapunut Aholansaaren rantaan
  • Viestejä: 12
Kerro vitsi!
« Vastaus #6 : 03.01.06 - klo:21:32 »
Hevosmies

eräs hurskas hevosenomistaja lupasi hevosensa toiselle vielä hurskaammalle miehelle, mikäli hän rukoilee isämeidän rukouksen niin, ettei ajattele muuta siinä rukouksen aikana. Toinen aloitti, ,mutta hetken rukoiltuaan hän kysyi: "Tuleeko valjaat mukana ? "
...ettäs tietäisit kuinka sinun pitää Jumalan huoneessa vaeltaman, joka on elävän Jumalan seurakunta, totuuden patsas ja perustus. (1.Tim.3:15)

**Käyttäjän Larssi tunnus on lukittu epäasiallisen käytöksen vuoksi. t. ylläpito**

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
Kerro vitsi!
« Vastaus #7 : 04.01.06 - klo:11:36 »
Romanimies myi hevosta:
"Osta tästä hyvä hevonen, seitsemän vuotta vanha, ollu samassa talossa kymmenen vuotta, alamäet juoksee ja ylämäet istuu aisalla"

Romanimies myi toista hevosta:
"osta tästä tamma, tän emäkin oli tamma"
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa PP

  • Pistää körttipastillin suuhun
  • Viestejä: 133
Kerro vitsi!
« Vastaus #8 : 04.01.06 - klo:13:31 »
Länsi-saksalainen ja Itä-saksalainen poika huutelivat toisilleen Berliininmuurin yli.
Länsi-saksalainen huusi: "Meilläpä on banaaneja!",
Itä-saksalainen vastasi: "Meilläpä on sosialismi!"
Länsi-saksalainen tähän: "Kohta on meilläkin sosialismi!", johon sitten Itä-saksalainen huusi: "Niin, sitten ei teilläkään ole banaaneja!"
The healing hand held back by the deepened nail

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Kerro vitsi!
« Vastaus #9 : 04.01.06 - klo:13:40 »
Naisten matematiikkaa:

Jos jakaa, ei saa kertoa.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Kerro vitsi!
« Vastaus #10 : 06.01.06 - klo:12:18 »
mitä on logiikka?

minä kerron: jos mies omistaa ruohonleikkurin, hän todennäköisesti omistaa myös nurmikon. Siitä voi päätellä että hänellä on omakotitalo. Jos on omakotitalo, on tod näk myös vaimo sekä lapsia. Tästä seuraa loogisesti että kyseinen mies on hetero, eikö vain.

Eli jos mies ei omista ruohonleikkuria, hän on homo.

(joo tosi hauskaa eiksje.)
-tottelematon ja paha-

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
Kerro vitsi!
« Vastaus #11 : 06.01.06 - klo:20:33 »
Sä jätit Schumaherin pojat pois siitä. *murr* Se on paljon parempi niin.

Ja ainiinjoo.
Mikä on punainen ja menee ylös alas?
Pulkka hississä.
*repeää*

Jänis meni kauppaan ja kysyi, onko porkkanoita. Kauppias vastasi: ei ole.
Jänis meni kauppaan ja kysyi, onko porkkanoita. Kauppias vastasi: ei ole.
Jänis meni kauppaan ja kysyi, onko porkkanoita. Kauppias vastasi: ei ole.
Jänis sanoi: Ei se mitään, minun isällänikin on pipo.
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Kerro vitsi!
« Vastaus #12 : 06.01.06 - klo:20:37 »
Lainaus käyttäjältä: "mannaryyni"
Sä jätit Schumaherin pojat pois siitä. *murr* Se on paljon parempi niin.


joo kun en jaksanu kirjottaa...siis alunperin tossa oli Keke Rosbergin ja Michael ja Ralf Schumacherin keskustelu jonka lopputulos oli että R on homo. näin.
-tottelematon ja paha-

Poissa PP

  • Pistää körttipastillin suuhun
  • Viestejä: 133
Kerro vitsi!
« Vastaus #13 : 18.01.06 - klo:20:45 »
Kuka oli maailman ensimmäinen rannikkojääkäri?
- Mooses - makasi kaislikossa ja itki.
The healing hand held back by the deepened nail

Poissa PP

  • Pistää körttipastillin suuhun
  • Viestejä: 133
Kerro vitsi!
« Vastaus #14 : 23.01.06 - klo:13:08 »
Kuinka monta Harri Holkeria tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu?
- "Minä juon nyt kahvia."
The healing hand held back by the deepened nail