Kirjoittaja Aihe: Somen käyttösi?  (Luettu 14063 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21731
Vs: Somen käyttösi?
« Vastaus #30 : 12.06.16 - klo:18:22 »
Omana itsenäni olen saanut minäkin olla, vaikka välillä häpeissäni pää menee pensaaseen.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6335
Vs: Somen käyttösi?
« Vastaus #31 : 12.06.16 - klo:20:11 »
VV oli minun viimeinen palveluspaikkani, Viestivarikko.

Milloin sinä siellä olit  :icon_eek:

Ollaan melkein sukua sitten, minulla on ollut siellä sukulaisia palveluksessa myös, ja Lylyssä olen lapsuuden kesiä viettänyt. Mutta ehkä en halua henkilöllisyyttäni tarkemmin paljastaa...

Tai en koko kesää saanut viettää, vaikka olisin halunnut.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Somen käyttösi?
« Vastaus #32 : 12.06.16 - klo:20:38 »
Osan vuotta 1992. :icon_eek:

Poissa Bengt Sandberg

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 903
  • Vieras.
Vs: Somen käyttösi?
« Vastaus #33 : 25.06.17 - klo:18:55 »
Sosiaalisen median on hyvä asia, mutta sillä on myös huonot puolensa.

Eniten inhoan sellaisia ihmisiä vertauskuvallisesti ilmaistuna, ”täti verhon takana”. 
Joka tietää kaiken ja tietää kaikista ja myös arvostelee kaikkia somessa.
Luulisi ihmisellä olevan parempaa tekemistä ja keskittyä vain ja ainoastaan oman huushollinsa hoitamiseen.

Toinen asia mistä viranomaiset ovat kansalaisia varoitelleet että varoittaisin hieman omaa yksityiselämän tuomista somessa.
Niin ettei sitä tietoa voida käyttää jopa rikolliseen tarkoitukseen, esimerkiksi milloin mennään lomalle jne. 
Koskaan ei tiedä missä ja milloin…

Välillä kun foorumia lukee, niin tuntuu että ihmiset luottavat liikaa siihen ”vanha luudan varteen”,  mikä sitten muka estäisi kodin ei toivotuilta henkilöiltä.   
« Viimeksi muokattu: 25.06.17 - klo:19:00 kirjoittanut Bengt Sandberg »

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33740
Vs: Somen käyttösi?
« Vastaus #34 : 27.06.17 - klo:09:15 »
Että ymmärtäisimme paremmin:

Temperamentit vaikuttavat ihmisen käyttäytymiseen, ne ovat synnynnäisiä eli suhteellisen pysyviä. Temperamentin lisäksi myös kasvatus ja ympäristö muovaavat meistä sellaisia kuin olemme.

https://yle.fi/uutiset/3-9613368
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Mansipaani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1756
Vs: Somen käyttösi?
« Vastaus #35 : 27.06.17 - klo:15:24 »
Minusta on tullut jotenkin tosi arka julkaisemaan somessa mitään. Siis siellä missä ollaan omalla nimellä ja kuvalla esillä. Omaa kuvaakaan ei enää ole eikä tule juuri vierailtuakaan, ei jotenkin kiinnosta. Ehkä oma elämä on myös niin yksinkertaista etten koe kovin tärkeänä tiedottaa kaiken maailman pikkuasioista.

Myös kun lukee ihmisten kommentteja netissä eri asioihin, se negatiivisuuden ja vihan määrä vaikkapa maahanmuuttokysymyksiin liittyen on välillä kauhistuttavaa. Ollaan valmiita ottamaan tuomio omiin käsiin ja vaikka tappamaan.

Poissa Mansipaani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1756
Vs: Somen käyttösi?
« Vastaus #36 : 27.06.17 - klo:15:48 »
Ehkä oma elämä on myös niin yksinkertaista etten koe kovin tärkeänä tiedottaa kaiken maailman pikkuasioista.

Tosin mukava lukea muiden arkisia puuhia ja ajatuksia, -ja teenhän sitä täälläkin. Ilmapiirin olen kokenut sallivaksi sen suhteen. :)

myyrä

  • Vieras
Vs: Somen käyttösi?
« Vastaus #37 : 03.07.17 - klo:10:19 »
Uskot-foorumin fb-sivuilla on näköjään kohdassa "mitä ihmiset myös seuraavat" mainittu Herättäjäjuhlat. Aika hyvä sivusto muuten.