Kirjoittaja Aihe: Kördebaari, jakso vuonna 2016  (Luettu 62301 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa donpate

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1441
Vs: Kördebaari, jakso vuonna 2016
« Vastaus #45 : 07.01.17 - klo:02:47 »
Hei Öppis, eihän noissa kuvissa ole vielä edes kunnolla pingotettu tota feissiä. Kunnon taaksevedot esiin  :o

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Kördebaari, jakso vuonna 2016
« Vastaus #46 : 07.01.17 - klo:09:14 »
Katastrofi on anoppi, älä, älä lyö.  :icon_biggrin:
Minun anoppi on enkeli.
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6310
Vs: Kördebaari, jakso vuonna 2016
« Vastaus #47 : 07.01.17 - klo:11:12 »
Hei Öppis, eihän noissa kuvissa ole vielä edes kunnolla pingotettu tota feissiä. Kunnon taaksevedot esiin  :o

Kuvat eivät ole minun ottamiani, en voi auttaa  :102:

Mutta pään ulkopinnalta sisäpuolelle mennäkseni, ennen niin syntisinä pidetyt korttipeli ja tanssi ikäihmisillä hellivät juuri sitä: http://www.iltalehti.fi/terveys/201701042200049393_tr.shtml
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8321
Vs: Kördebaari, jakso vuonna 2016
« Vastaus #48 : 10.01.17 - klo:17:53 »

Semmonenkin on kuin "kävelevä katastrooffi"

Ehkä se sitten tarkoittaa äkäistä anoppia ?

Täällähän on hauskemmat jutut kuin kulmabaarissa, vaikka en ole siellä kyllä taas käynytkään aikoihin.

Siellä on aina välillä sanat hukassa, hakusessa tai kateissa, mut harvemmin kohdallaan.
Tik toc.

Paikalla Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33643
Vs: Kördebaari, jakso vuonna 2016
« Vastaus #49 : 10.01.17 - klo:20:15 »
Kuulin viime sunnuntaina telkkari-jumalanpalvelussa käytettävän ilmaisua vauvasta. Sana oli minulle uusi, mutta ahaa-elämyksen sain, ja jotakin tiedän minäkin moisesta;

Kaaosgeneraattori ! Sen sanan opetti pappi joka toimitti musiikkihartauden Lähetyskirkossa.

Sillä papilla ei ole pipo tiukassa, hän nyrkkeilee.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6310
Vs: Kördebaari, jakso vuonna 2016
« Vastaus #50 : 10.01.17 - klo:23:04 »
Siellä on aina välillä sanat hukassa, hakusessa tai kateissa, mut harvemmin kohdallaan.

tästä tulee mieleeni kun vuosia tai vuosikymmeniä sitten oli naapurin kissakin ollut yön ihan kateissa  :icon_eek:. Kauheeta kun oli vielä narttupuolinen itsekin, joskin leikattu sentään.

Olin tänään ihan omituisessa työhaastattelussa, haastettelija joku minuakin vanhempi henkilö hihitteli, mumisi kouraansa, muisteli elämäänsä ym.,... tuntui että olisiko peräti huppelissa ollut. 
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18465
Vs: Kördebaari, jakso vuonna 2016
« Vastaus #51 : 11.01.17 - klo:07:14 »
^
Tusinassa ihmisiä on monenlaista "karaktääriä".

Paikalla Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33643
Vs: Kördebaari, jakso vuonna 2016
« Vastaus #52 : 11.01.17 - klo:07:54 »
M.o.t.  Pariskunnatkin ovat kuin eri planeetalta. Myöskään sisarukset eivät ole klooneja.
Identtiset joskus muistuttavat melkein toinen toistaan, mutta se pieni ero löytyy heissäkin.

On väärin yrittää muuttaa toista kaltaisekseen.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8321
Vs: Kördebaari, jakso vuonna 2016
« Vastaus #53 : 11.01.17 - klo:10:46 »
^
Tusinassa ihmisiä on monenlaista "karaktääriä".

Toi on niin totta ja jokaisen kanssa pitää olla erilailla.
Sen takia ihmettelenkin, että en tätä hullummaksi ole näitten karaktäärien kanssa tullut, vaikka onhan tässäkin.
Baarissa sitten kun jokaisella on oma mielipiteensä, ni on se menoa. :icon_rolleyes:
Tik toc.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Vs: Kördebaari, jakso vuonna 2016
« Vastaus #54 : 11.01.17 - klo:17:39 »
Baarissa taitaa illan mittaan karaktääreistä tulla itsensä karikatyyrejä.  :003:

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6310
Vs: Kördebaari, jakso vuonna 2016
« Vastaus #55 : 11.01.17 - klo:18:17 »
Onkohan Suomessa elänyt ketään Kari K. A. Tyyriä? Ihan mahdollinen nimihän se olisi.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Vs: Kördebaari, jakso vuonna 2016
« Vastaus #56 : 11.01.17 - klo:21:09 »
Nimi sopisi Aku Ankan lehdille. Sellaisenkin sinne käyvän sepitelmän olen kuullut kuin asianajaja K. I. E. Rosti.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8321
Vs: Kördebaari, jakso vuonna 2016
« Vastaus #57 : 12.01.17 - klo:09:52 »
 :)
Seuraavaksi kun joku jenkki väittää, että Suomessa ei osata keskustella smalltalkkia, ni laitan tän körttibaari jutuskelun hälle. :)

Yks mielenkiintoinen karaktääri tuli vastaan paikassa missä niitä löytyy enempikin.
Olin katsomassa Auroran mielisairaalan suljetulla osastolla, ei kait kuitenkaan pahin kun sinne pääsi vierailemaan yhtä tuttuani.
Siellä joku mennä laahusteli ees taas meidän edestä ja ärähdin sille, et mee muualle sluudaan siitä me jutellaan henkeviä.
Hän alkoi, että hän on maailmanvaltias ja jotain muuta suurta.

Annoin sitten olla. Ei sitä nyt kehtaa maailmanvaltiaalle vastaankaan sanoa, ties miten vielä kävisi.
Tik toc.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Vs: Kördebaari, jakso vuonna 2016
« Vastaus #58 : 12.01.17 - klo:10:32 »
Tuosta tuli mieleen tarina viisaasta lääkäristä, joka lähetti psykiatrisen potilaansa toimintaterapiaan tekemään puutöitä: "Sanotte olevanne Jeesus, tämä varmaan sopii teille puusepän poikana." Kertomuksen mukaan potilas vapautui pikku hiljaa harhoistaan.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6310
Vs: Kördebaari, jakso vuonna 2016
« Vastaus #59 : 12.01.17 - klo:11:52 »
:)
Seuraavaksi kun joku jenkki väittää, että Suomessa ei osata keskustella smalltalkkia, ni laitan tän körttibaari jutuskelun hälle. :)

Se on siitä kiinni, että tässä baarissa saa olla vapaasti hiljaa, jos ei keksi mitään sanottavaa keskusteluun. Vähän toista kuin nokikkain-smalltalktilanteet, joissa on vain pakko vääntää jotakin vaikkei yhtään kiinnostaisi.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.