Kirjoittaja Aihe: Uudenmaan nuorten alutapahtuma 22.-24.4.!  (Luettu 18885 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa taeq

  • Kulku käy kohti Paavon Pirttiä
  • Viestejä: 27
Uudenmaan nuorten alutapahtuma 22.-24.4.!
« : 22.03.05 - klo:12:51 »
Hyvinkäällä järjestetään ensi kuun loppupuolella ensimmäinen Uudenmaan aluetapahtuma. Ilmoittautumisia otetaan vastaan 1.4. alkaen ja mukaan mahtuu nelisenkymmentä henkeä. Myös nk. oldschool-väki (kaikki te, jotka tunnette jo aktiivisimmasta ahistoiminnasta pudonneenne) on tervetullutta mukaan!

Majoittuminen tapahtuu tilavassa Mansikkamäen perhekodissa ja ohjelmassa mm. hulppeaa yhdessäoloa, uniikkia illanviettoa sekä toki myös opetuksellinen puoli - aiheena toivo paremmasta huomisesta (ja onko sitä?) Miksu ja Linko lyövät viisaat päänsä yhteen :)

Lisätietoa osoitteessa http://aamisuu.urli.net

Ja vielä se pakollinen lisäys; Samulikin on siellä! :D

Poissa taeq

  • Kulku käy kohti Paavon Pirttiä
  • Viestejä: 27
Uudenmaan nuorten alutapahtuma 22.-24.4.!
« Vastaus #1 : 22.03.05 - klo:12:54 »
Heihoi muut mahtitapahtumamme järjestäjät, ilmoittautukaa toki + olkaa vapaat lisäilemään infoa yllä olevaan, jos minulta unohtui jotain.

Niin ja sitten pst, Liisa, haluaisitko muuttaa tämän ketjun tiedotukseksi tms. näkyvämpään muotoon? Kiits :)

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Uudenmaan nuorten alutapahtuma 22.-24.4.!
« Vastaus #2 : 22.03.05 - klo:15:13 »
No mutta tottahan toki minä haluaisin. Siispä sen tein.  :)

Tsemppiä Uusimaalle, ei kun Aamisuulle!

(Pistää muuten vieläkin naurattamaan Miksun keskisuomalaissuomennos Aamisuu-tapahtumalle. Aamisuuhan on siis meille täällä asuville Keski-Suomen murretta ja tarkoittaisi kirjakielellä "Ahaa, kissa!" Sorry, jos tätä ei nyt tajunneet kuin Hörrykässä olleet ja/tai keskisuomalaiset.)

Poissa taeq

  • Kulku käy kohti Paavon Pirttiä
  • Viestejä: 27
Uudenmaan nuorten alutapahtuma 22.-24.4.!
« Vastaus #3 : 31.03.05 - klo:20:49 »
Muistuttelen vain, että ilmoittautuminen alkaa siis huomenna - Olkaa nopeita! :) Tapahtuman hinnaksi on varmistunut 20 euroa, joka tosin voi tuosta myös laskea kunhan saamme kyyditykset sovituksi.

Semmoista tällä erää :)

Poissa Laura

  • Muistelee sepän sanoja: Vain yksi...
  • Viestejä: 354
Uudenmaan nuorten alutapahtuma 22.-24.4.!
« Vastaus #4 : 01.04.05 - klo:14:50 »
Ja ilmoittakaa jooko yhteystietonne: osoitteet (s-posti, ja oikea posti), puhelinnumerot ja mahdolliset allergiat ja ruokarajoittuneisuudet :)

Poissa taeq

  • Kulku käy kohti Paavon Pirttiä
  • Viestejä: 27
Uudenmaan nuorten alutapahtuma 22.-24.4.!
« Vastaus #5 : 01.04.05 - klo:15:02 »
Ei se oo Laura (ruoka)rajoittuneisuus, se on -valio..! :D Nii. Meillä ei ketään sorsita sen perusteella mitä syö! (Pärstän vaan)

Poissa Laura

  • Muistelee sepän sanoja: Vain yksi...
  • Viestejä: 354
Uudenmaan nuorten alutapahtuma 22.-24.4.!
« Vastaus #6 : 01.04.05 - klo:18:57 »
Juu, ei ollut tarkoitus kuulostaa sorsalta, se on vain tuommoinen hölmö ilmaus joka on tarttunut :D

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Uudenmaan nuorten alutapahtuma 22.-24.4.!
« Vastaus #7 : 04.04.05 - klo:14:51 »
Hih! Ilmottauduin! Nyt pitäis vaan keksiä millä ajoneuvolla mää sieltä takas pääsen. Junalla varmaan mut mihin aikaan  :roll:
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa taeq

  • Kulku käy kohti Paavon Pirttiä
  • Viestejä: 27
Uudenmaan nuorten alutapahtuma 22.-24.4.!
« Vastaus #8 : 05.04.05 - klo:23:15 »
Hei ja niin, päätimme sittenkin pistää herättäjän suomat budjettivarat palamaan ja laskimme hinnan 15 euroon - Eli nyt viimeistään mattimyöhäiset herätys..! Enää ei ole rahapulakaan hyvä syy skipata tapahtumaa! :D ( Ainakin siitä pidetään huoli, että kaikki missanneet saavat jälkikäteen kuulla moneen otteeseen mistä kaikesta jäivät paitsi :lol: )

Poissa -JuuSo-P-

  • Valoa vaikk' en näekään...
  • Viestejä: 73
Uudenmaan nuorten alutapahtuma 22.-24.4.!
« Vastaus #9 : 06.04.05 - klo:14:55 »
Olisin varmaan muuten tullutkin mutta juuri samalle viikonlopulle sattui loma perheen kanssa...
-JuuSo-

Poissa Laura

  • Muistelee sepän sanoja: Vain yksi...
  • Viestejä: 354
Uudenmaan nuorten alutapahtuma 22.-24.4.!
« Vastaus #10 : 13.04.05 - klo:09:28 »
Kirjeet lähtevät tämän viikon aikana ilmoittautuneille (jos kaikilta saataisiin ne yhteystiedotkin *krhmkrhm*) edelleen mukaan mahtuu, eli jos haluatte vielä mukaan niin ilmoittautukaa pikimmiten. Kiitos.

Ja vielä tarkennuksia sivujen tietoihin, että kaikki varmasti muistaisivat:

Kyyditys lähtee Riihimäen asemalta perjantaina 22.4. klo 19.15 tasan.

Sunnuntaina 24.4. pääsette kotiin klo 11 lähtien.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Uudenmaan nuorten alutapahtuma 22.-24.4.!
« Vastaus #11 : 13.04.05 - klo:14:58 »
Lainaus käyttäjältä: "taeq"
Enää ei ole rahapulakaan hyvä syy skipata tapahtumaa! :D ( Ainakin siitä pidetään huoli, että kaikki missanneet saavat jälkikäteen kuulla moneen otteeseen mistä kaikesta jäivät paitsi :lol: )
Takuulla, siitä oon minä pitämässä huolen :D  heti ko kaikki on päässy eroon mun henuka-jutuista tuleekin aamisuu-juttuja :lol: kohta mun kaverit heittää mut kaivoon...  :roll:  Joo, kiitos Laura, näyttää siltä, että ilmeisesti kerkiän junalle/kyydityksiin. Ja vielä ihan hyvällä junalla, matka kestää 7 tunnin sijasta vaan 6 tuntia...  :roll:  :(
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Mehis

  • Saapunut Aholansaaren rantaan
  • Viestejä: 11
Uudenmaan nuorten alutapahtuma 22.-24.4.!
« Vastaus #12 : 13.04.05 - klo:21:52 »
vieläkö sinne mahtuu?

Anonymous

  • Vieras
Uudenmaan nuorten alutapahtuma 22.-24.4.!
« Vastaus #13 : 14.04.05 - klo:12:15 »
Mahtuu. Mailaa yhteystietosi ja ruokavaliosi heti aamisuu@welho.com niin ehkä ehdit saada kirjeenkin :)

Poissa Laura

  • Muistelee sepän sanoja: Vain yksi...
  • Viestejä: 354
Uudenmaan nuorten alutapahtuma 22.-24.4.!
« Vastaus #14 : 14.04.05 - klo:12:18 »
Juu minä sanoin, mahtuu.