Keskustelu > Yleinen keskustelu

Sairauteni 8

<< < (3/14) > >>

Riitta-mummi:
Jokin pöpö on päässyt korona-rokotuksien ja influenssarokotuksien läpi minua kiusaamaan. Oli välillä jo parempaa, mutta nyt taas on vilu ja köhä.

Siitä huolimatta olen lähdössä saamaan injektion silmään, ties kuinka monennen.
Yli kymmen vuotta sitten aloitettiin ja keskimäärin 5 kertaa vuodessa on pistetty. Silloin se olisi n. 50 kertaa. Ei se tee kipeää, ja kohtalaisena on näkökykykin säilynyt.
Se onkin tärkeintä, vaikka kirjat luen nykyään kuuntelemalla.

Sanovat että liike on lääke, minulle se nykyään lepo.

öppiäinen:
Olen todennut, että minulle aiheuttaa migreenikohtauksia säilötty tankoparsa.  :107: Mitään muuta niin säännöllistä yhteyttä en ole löytänyt.

Riitta-mummi:
Onko se metalli- vai lasipurkissa ?  Olen havainnut että metallipurkkiin ei pidä jättää mitään kun se on avattu, vaan siirtää lasi-tai muovipurkkiin.

Olen tonnikalan kanssa huomannut saman, myös ananaksen.
Muutoinkin allergiani, nimenomaan ruoka-aineiden suhteen ovat lisäytyneet.

Nyt on lisäksi siitepölyt alkaneet haitata, otan joka päivä antihistamiinia.

Pahin minulle on ( oli ) punaviini. En käytä enää.   :039:

öppiäinen:

--- Lainaus käyttäjältä: Riitta-mummi - 31.03.23 - klo:19:26 ---Onko se metalli- vai lasipurkissa ? 

--- Lainaus päättyy ---

Lasipurkissa. Ja syön kaiken heti. Purkin kansi on kyllä metallia.)

Ainakin tuo Pirkka-merkkinen tekee sen. Valmistusaineena parsa, vesi, suola ja sitruunahappo, ei muuta.

Riitta-mummi:
Kotoa kauppaan on lyhyt matka. Ensin tasaista sitten pieniehkö ylämäki, jonka jälkeen olen alkanut olla lähes voimaton.
Olen ottanut astmalääkkeet ja sydänlääkkeet, juonut vettä, että lääkitys pitäisi olla kunnossa.
Nyt on ilma selvästi lämmennyt ja ehkä vielä on siitepölyäkin ilmassa, joten monta minulle huonoa tekijää on olemassa.

Antihistamiininkin olen ottanut jo monta viikkoa. Kauppaan kun pääsen istun ensin asiakastuoililla, tai rollan istuimella jos tuolit on varattu.

En millään viitsisi soittaa tällaisesta terveyskeskukseen. Osaaminen on siellä usein arvailua. Monien keskustelujen jälkeen neljäs tai viides hoitaja kysyi viimein: Mitä itse ajattelette.  :003:
Olin alusta asti tiennyt että minulla on taas VTI, mutta apua en sieltä saanut. Piti mennä Mehiläiseen.

Edelläkuvattujen oireisen perusteella ' Riitta-mummi on sitä mieltä että olen vanha , ja menen jo lisä-ajalla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta