Keskustelu > Yleinen keskustelu

Nato

<< < (18/18)

öppiäinen:

--- Lainaus käyttäjältä: 1944 - 23.04.23 - klo:15:23 ---Tämä alusta on viherpunaisten soluttama

--- Lainaus päättyy ---

Äh. On täällä meitä vihervassareita, joo. Mutta takana tuskin on mitään soluttamisoperaatiota. Itse ainakin olen mukana täysin oma-aloitteisesti, en minkään puoluekoneiston salaisesta käskystä. Eikä niin että olisin ajatellut että menenpäs tuonnekin levittämään ideologiaa.

Myös muiden poliittisten näkemysten kannattajia on ilmoittautunut. En minä heitäkään usko tänne solutetun.

Jos puhutaan politiikasta niin kyllä kaikkia näkemyksiä pitää saada tuoda esille. Ja kaikkia niitä pitää saada myös kritisoida. Jos joku on näkemystesi kanssa eri mieltä, ei se tarkoita, että niitä ei saisi esittää. Eikä sitä, että asialla olisivat vastapuolen joukkoon soluttamat agentit.

1944:

Veljeni Tuomas Herrassa, Sinun asiasi on minun kykyjeni ulkopuolella täysin. Mukanasi haluan elää.

Meitähän opetetaan, että olemme kahden maan kansalaisia. Minua vaivaa syntielämäni, että miten on sen asian kanssa, että tapaanko esikoiseni uudessa elämässäni. Että missä vaiheessa maallisen majani voin jättää hengellisen rälssin mukaan. Ja tapaisin esikoiseni, että voimme kasvoista kasvoihin keskustella, että miten asiat menivät todellisuudessa.
Thomas kirjoittaa tympeistä kokemuksistaan. Minun on ne helppo ymmärtää, kun olen saanut huonoa kohtelua eräiltä viranomaisilta.
Thomas on myös oikeassa siinä, että nykyinen körttinen liike ei puhu juurikaan synnistä. Kait jokainen körttiperhe on päässyt hyvälle oksalle, että vaivoista ei tarvitse valittaa. Missä vaiheessa poltan rauhan piipun erimielisten kirjoittajien kanssa? Kun taivaan varusvarastolla puetaan valkoiset vaatteet ylle, niin silloinko viimein unohdetaan kärsityt vääryydet.

Tässä liikkeessä on hyvää mielestäni kesäjuhlat, kotiseurat ja Henki-lehti. Tämän foorumin henki on syntielämäni kaltaista, anteeksi nyt vain. En halua enää palata opetusministerin moderniin kieleen, ei se ole körttisestä liikkeestä.

Thomas McElwain:

--- Lainaus käyttäjältä: 1944 - 23.04.23 - klo:19:44 ---Thomas kirjoittaa tympeistä kokemuksistaan. Minun on ne helppo ymmärtää, kun olen saanut huonoa kohtelua eräiltä viranomaisilta.

--- Lainaus päättyy ---
Muistan tämä asian monesti.

1944:

Tämä alusta on niin vapaamielinen, että Nato-asioitten alla kirjoitellaan elämää vavisuttavista asioista. Minulla on pitkittynyt trauma, mikä johtuu maallisen rälssin henkilöistä, jotka huonon lain vuoksi mieluummin valehtelevat kuin kertovat totta.

Thomas McElwain:

--- Lainaus käyttäjältä: 1944 - 24.04.23 - klo:08:10 ---Tämä alusta on niin vapaamielinen, että Nato-asioitten alla kirjoitellaan elämää vavisuttavista asioista. Minulla on pitkittynyt trauma, mikä johtuu maallisen rälssin henkilöistä, jotka huonon lain vuoksi mieluummin valehtelevat kuin kertovat totta.

--- Lainaus päättyy ---
Valitettavasti se ei ole yllättävää tässä maailmassa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta