Kirjoittaja Aihe: Tänään numero 7.  (Luettu 19493 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään numero 7.
« Vastaus #135 : 08.05.13 - klo:12:51 »
Tervehdys Sepposille täältä periferiasta. On HIENO asia, että jaksat painaa. Foorumi näköjään tarvitsee henkilöitä, jotka ovat sitoutuneet aloittamaansa hommaan. Minulta ainakin puuttuisi selkeä osa jokapäiväisestä ajan kulusta, jos foorumi olisi mykkä.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tänään numero 7.
« Vastaus #136 : 08.05.13 - klo:13:32 »
Tärkeäksi mullekin näköjään on tullut käydä täällä päivittäin lukemassa, kirjoittamassa, oppimassa.
Aamupäivä meni yhdessä taloyhtiössä käydessä remonttia suunnittelemassa urakoitsijan kanssa,
sitten uimahallireisu, kohta kauppareisuun, sitten kokouskutsujen valmistelu, sitten kuoroharkkoihin Hml:aan
ja samalla kutsujen vienti, illalla Suomi-USA jääkiekkopeli. Tässä tämän päivä, ainakin meinaamisena :023:
Aina välillä foorumilla...jos joku kerkii varastamaan Riitta-mummin hienot vihjeet...pistäköön yhtä hyvät
vihjeet tilalle...jeps...muutoin homma vaikeutuu meikämannella...kyse siis runopalstasta.
Aurinkoista helatorstaiaattoa kaikille :039:
Jaa niin, tulipa siivottua taloyhtiön varastokin tässä aamusella.  :eusa_angel: :eusa_clap:

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Tänään numero 7.
« Vastaus #137 : 08.05.13 - klo:14:10 »
Mulla välähti hyvin 6-tiellä, tänään
siitä tuli 70 euron rikesakko.

Ensimmäinen  :109: tästä se lähtee...
Herra armahda.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33745
Vs: Tänään numero 7.
« Vastaus #138 : 08.05.13 - klo:14:21 »
Tämmöstä se on kiire kesällä.  Mie makselin just nettipankissa Matin ja lapsenlapsen parkkisakkoja talvelta. :023:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään numero 7.
« Vastaus #139 : 08.05.13 - klo:14:29 »
Älkää Rouvat hermostuko, valtion kassa on ihan pohjaton. Meilläkin välähti viime kesänä Ikaalisissa. Ei se kyllä tunnu kivalta, täytyy myöntää.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6335
Vs: Tänään numero 7.
« Vastaus #140 : 08.05.13 - klo:14:31 »
Sain kutsun työhaastatteluun  :107:. Aika hyvin tämänikäiselle (50 vee eikä hoitoala). Haastattelu taitaa valitettavasti olla englanniksi, ja myönnän, että sillä saralla nuoremmat hakijat ovat varmasti minua osaavampia. Miksi en voisi vain tyytyä nykyiseen työhöni, vaan pitää tuollaisia rasituksia elämäänsä haalia, ikään kuin niitä ei muutenkin olisi tarpeeksi?

Metsässä kävelin äsken, oli paljon sinivuokkoja. Melkein luonnottoman sinisiä suomalaiseen metsään kuuluakseen.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Töölöläinen

  • Vieras
Vs: Tänään numero 7.
« Vastaus #141 : 08.05.13 - klo:14:43 »
Minulta ainakin puuttuisi selkeä osa jokapäiväisestä ajan kulusta, jos foorumi olisi mykkä.
Ei kai nyt sentään, tai mistäs minä tiedän.Kai sitten se on jonkinlaista riippuvuutta föörumin suhteen.
Mutta se on nyt,moro.
Tää äijä palaa föörymille kun sen aika on ja jos Luoja sen suo.  :icon_cool:

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tänään numero 7.
« Vastaus #142 : 08.05.13 - klo:15:19 »
Mulla välähti hyvin 6-tiellä, tänään
siitä tuli 70 euron rikesakko.

Ensimmäinen  :109: tästä se lähtee...
Moi

Mökillä ollaan ilman välähdyksiä. Sen sijaan soitin 112 ja pyysin poliisit siivoamaan yhden joka ajoi 40km/h 80 alueella ja välillä mitä sattuu eli oli selvästi rattijuoppo
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tänään numero 7.
« Vastaus #143 : 08.05.13 - klo:16:34 »
Älkää Rouvat hermostuko, valtion kassa on ihan pohjaton. Meilläkin välähti viime kesänä Ikaalisissa. Ei se kyllä tunnu kivalta, täytyy myöntää.
Se Ikaalisten tolppa on "tahallaan" inhottavassa paikassa, samat kokemukset :icon_sad:

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään numero 7.
« Vastaus #144 : 08.05.13 - klo:16:57 »
Ei kai nyt sentään, tai mistäs minä tiedän.Kai sitten se on jonkinlaista riippuvuutta föörumin suhteen.
Mutta se on nyt,moro.
Tää äijä palaa föörymille kun sen aika on ja jos Luoja sen suo.  :icon_cool:
Hyvä havainto. Jäin ihan miettimään, miten aikani kulutan. En minä nyt liikaa forumilla notku, kun olen käytännön miehiä. Kaikki pitäisi voida tehdä itse. Ja lisäksi minulla on hyvät unilystit.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tänään numero 7.
« Vastaus #145 : 08.05.13 - klo:17:56 »
Vaikka tämä ketju vaihtuu numeroon 8 ei keskustelu pääty tähän
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi