Kirjoittaja Aihe: Tänään numero 7.  (Luettu 19491 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Töölöläinen

  • Vieras
Tänään numero 7.
« : 12.04.13 - klo:15:32 »
Tule nyt viikonloppuna. Raahaa minut ensin rannalle ja tönäise sitten.
En minä rupee raahaamaan ketään mihinkään, kyllä ihmisen pitää itse raahautua järven rannalle, jopa hieman tuupittavaksi.  :icon_wink:

ps. mutta koskaan ei tiedä minne yöt viikonloppuna vie, nimittäin töissä olen.  :icon_cool:
« Viimeksi muokattu: 12.04.13 - klo:15:41 kirjoittanut Töölöläinen »

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tänään numero 7.
« Vastaus #1 : 12.04.13 - klo:15:59 »
En minä rupee raahaamaan ketään mihinkään, kyllä ihmisen pitää itse raahautua järven rannalle, jopa hieman tuupittavaksi.  :icon_wink:

ps. mutta koskaan ei tiedä minne yöt viikonloppuna vie, nimittäin töissä olen.  :icon_cool:

Ei se mitään. Minä taas olen nyt Singaporessa, joten olisi ollut 10000km raahaaminen edessä. Palataan joskus myöhemmin asiaan.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Tänään numero 7.
« Vastaus #2 : 12.04.13 - klo:16:06 »
Ei se mitään. Minä taas olen nyt Singaporessa, joten olisi ollut 10000km raahaaminen edessä. Palataan joskus myöhemmin asiaan.

Oho aika kaukana.
Vieläkö ne siellä rullaportaiden yläpäässä kumartelee, kun menee kauppaan?

Magee paikka. Seppos vaan on siellä missä mun pitäisi olla. Tiedätkö seppos, että siellä on suurimpien ja pieninten suomeen maahantuontien agentuuritoimistot?
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Tänään numero 7.
« Vastaus #3 : 12.04.13 - klo:19:11 »
Tukka märkänä töitä olen paiskinut. Tiputtelin vielä lumipaakkuja katolta. Hitsin lujassa ovat viimeiset.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Vs: Tänään numero 7.
« Vastaus #4 : 12.04.13 - klo:19:11 »
Kevätsiivousta. Komeron sisältö kerrallaan lattialle/sängylle/pöydälle, pinot "kyllä", "ehkä" ja "ei". Sitten vielä varastolle sama, muttei tänään.

Tekee varmasti hyvää!
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Tänään numero 7.
« Vastaus #5 : 12.04.13 - klo:19:24 »
Lainaus
Kevätsiivousta. Komeron sisältö kerrallaan lattialle/sängylle/pöydälle, pinot "kyllä", "ehkä" ja "ei". Sitten vielä varastolle sama, muttei tänään.

Tekee varmasti hyvää!

yksi tyydyttävimmistä asioista elämässä - inventaario-suursiivous  :icon_biggrin:
Herra armahda.

myyrä

  • Vieras
Vs: Tänään numero 7.
« Vastaus #6 : 13.04.13 - klo:08:18 »
Tänään aloitan sateisen päivän  :109: kuuntelemalla todella todella kaunista laulua "Toverille"  :022:

www.youtube.com/watch?v=cC6iCl77Fb8

 ;)

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33744
Vs: Tänään numero 7.
« Vastaus #7 : 13.04.13 - klo:08:43 »
Olemme nyt oksennustaudissa kaikki muut paitsi Matti ja Themis. Tyttöjen isä lähti päivystykseen. Minä olin tänä aamuna jo parempi, mutta eilinen päivä oli vaikea. Samoin tyttöjen äiti alkaa jo selvitä.
Tytöt tuotiin hoitoon. Martta alkaa olla jo pirteä, mutta ei oikein vieläkään syö. Lotta oksensi juuri lattialle ja käsilleen. Aamupuurot ovat lautasella syömättä. Laitoin hunajateetä jäähtymään, jotain pitäisi saada pysymään sisällä.

Jos Matti nyt sairastuu, silloin olemme pulassa, sillä hänellä on naapurin koiran ulkoilutus pe-su.  Jos niin käy se on sitten minun hoidettava.

Muistan samanlaisen tilanteen n. 24 v sitten. Oli hoidettava perhe ja hoitajaperhe yht aikaa mahataudissa. Tämä on sellainen :Sokea sokeaa taluttaa tilanne.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tänään numero 7.
« Vastaus #8 : 13.04.13 - klo:09:37 »
Voi että näitä kaikenlaisia sairauksia.
Riitta-mummin koko poppoolle jaksamista ja pikaista paranemista.  :eusa_pray:

Martta vanhempineen lähti juuri, ikävä jäi...kyllä Martta on niin ihana....

Nyt olemme lähdössä Tampereelle nukkemessuille...hmmm...no mikäpä siinä, onhan siellä hienoa taidetta.

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Tänään numero 7.
« Vastaus #9 : 13.04.13 - klo:09:45 »
Lainaus
Olemme nyt oksennustaudissa kaikki muut paitsi Matti ja Themis. Tyttöjen isä lähti päivystykseen. Minä olin tänä aamuna jo parempi, mutta eilinen päivä oli vaikea. Samoin tyttöjen äiti alkaa jo selvitä.
Tytöt tuotiin hoitoon. Martta alkaa olla jo pirteä, mutta ei oikein vieläkään syö. Lotta oksensi juuri lattialle ja käsilleen. Aamupuurot ovat lautasella syömättä. Laitoin hunajateetä jäähtymään, jotain pitäisi saada pysymään sisällä.

Jos Matti nyt sairastuu, silloin olemme pulassa, sillä hänellä on naapurin koiran ulkoilutus pe-su.  Jos niin käy se on sitten minun hoidettava.

Muistan samanlaisen tilanteen n. 24 v sitten. Oli hoidettava perhe ja hoitajaperhe yht aikaa mahataudissa. Tämä on sellainen :Sokea sokeaa taluttaa tilanne.

No voi surku tosiaan, oksennustauti on oksettavaa  :003:

sitä on täälläkin paljon liikkeellä, kauhulla odotan vuoroani
Herra armahda.

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Tänään numero 7.
« Vastaus #10 : 13.04.13 - klo:09:46 »
Riitta-mummille ja joukoillesi pikaista toipumista. Se on niin ikävä tauti tuo, vaan onneksi suht lyhytkestoinen.
Pyryharakka

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33744
Vs: Tänään numero 7.
« Vastaus #11 : 13.04.13 - klo:10:58 »
Tämä on todella leviävää sorttia. Minulla oli pahinta nivelkivut ja voimattomuus.
Ihmeellisiä nuo lapset. Martta ei suostunut syömään eikä juomaan, kuivui ja joutui tiputukseen. Lotta juo, oksentaa ja juo. Vähän aikaa kun lepää niin taas leikki maistaa.
En muista että minulla olisi koskaan ollut niin voimatonta oloa ja kovia lihas- ja nivelkipuja kuin eilen. Onneksi pahin on jo ohi.
Täytyy tietää mitä juo ja syö alkuun jolloin ei mikään maistu, mutta jotain on suuhunsa pantava. Minulla hunajatee, siivu metfurstia ja pala juustoa
muutaman kerran vuorokaudessa oli ne lääkkeet. Huoneenlämpöistä vettä join yli kolme litraa.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tänään numero 7.
« Vastaus #12 : 13.04.13 - klo:17:31 »
Aika pahalta kuulostaa tuo Riitta-mummin ja lasten vatsatauti. Toivottavasti on nopeasti ohi.
Kaikenlaisia tauteja on liikkeellä.
Itse olen taas täällä foorumilla roikkumassa/surffailemassa muutaman päivän tauon jälkeen.
Tuli käytyä Tampereella nukkenäyttelyssä, aika pieni tapahtuma, onpahan tullut isommissakin käytyä,
siis nukkemessuissa.
Näyttelyn jälkeen käytiin ystävän kanssa Amurin kahvilassa, hieno vanha puutalo, siellä parituntinen...

Poissa meme

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Tänään numero 7.
« Vastaus #13 : 13.04.13 - klo:18:40 »
Minä olen vielä välttynyt vatsataudista, vaikka töissä sitä onkin runsaasti ollutkin liikkeelä ja mm molemmat kolleegat ovat tehneet parhaansa tartuttamisessa. Nyt ei kyllä vatsatauteja tarvita, kun noilla kepeillä liikkuminen on muutenkin sen verran hidasta. Eilen tähystettiin polvi, joka ollutkin kipeä jo lähes vuoden. Luulin ja kirurgikin luuli, että nivelkierukka sielä kiukutteli, mutta se oli kunnossa :017:. Kulumia löytyi enemmän kuin iän mukaan pitäisi olla, pahimpia paikka hiottiin ja nyt sitten toivotaan että oireet helpottaisi :023:. Tänään on mennyt levätessä, lukiessa ja netissä roikkuessa; kerrankin ihan luvan kanssa :023:

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33744
Vs: Tänään numero 7.
« Vastaus #14 : 13.04.13 - klo:19:05 »
Kurjaa on ollut sinullakin kipujen kanssa. Kun on kovasti kipua sitä tulee ärtyisäksi. Ainakin minä käyttäydyn näin.
Matti on vielä pystyssä. Minä olen jo pystyssä Tämä päivä meni kuitenkin melko hyvin kun Lotta oli aika raukea ja oli petissä osan aikaa.

Onneksi pääsit sunnuntaina vielä seuroihin, ja seuraavin kävelet taas ilman keppejä.
Minä en lähde huomena kirkkoon tätä tartuntaa jakamaan. Ovatpa työkaverisi ajattelemattomia, että oikein reilusti antavat tartuntaa muillekin.

Pärjäile nyt sen höylätyn kierukkasi kanssa. Ent. pomollani polvi paheni tähystyksen jälkeen kun vika olikin nivelrikkoa. Sitten jotui ottamaan tekonivelen.
                                                           
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)