Kirjoittaja Aihe: Mitä mieltä Kampin kappelista?  (Luettu 4549 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Vs: Mitä mieltä Kampin kappelista?
« Vastaus #15 : 18.01.13 - klo:22:58 »
Siis keskustelut käydään näkö- mutta ei kuulosuojan takana? Eteisessä tiedetään keskustelun aihe? Hm. Mieluummin minä omista asioistani juttelisin vaikka kirkkoherranvirastossa.

Mahtuuko eteisessä viipymään lueskelemassa? Minulle jäi sellainen mielikuva, että se oli vain kapea käytävä, joka oli tungokseen asti täynnä ihmisiä. Pitäisi varmaan poiketa tarkentamaan mielikuviani. 

Itse asiassa tuota mainitsemaani keskustelua käytiin ihan siinä aulassa avoimesti, ei missään sermin takana. Ilmaisin asian turhan huolimattomasti. Yhden pöydän ympärillä istuivat.

Yhdessä nurkkauksessa on kevyehkö näkösuoja, oletin, että sen takana voi "rauhassa" keskustella. Saattaahan siellä olla rauhoitetumpi tila henkilökohtaisempaan keskusteluun, en tiedä.

Joo, olen istuskellut aulassa hetken aikaa parisen kertaa. Ei siellä monta ihmistä silloin pyörähtänyt. Noin viiden aikaan työpäivän jälkeen.
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

myyrä

  • Vieras
Vs: Mitä mieltä Kampin kappelista?
« Vastaus #16 : 19.01.13 - klo:10:01 »
Katoin kuvan Wikipediasta ja ihan kuin ruskea kukkaruukku.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Mitä mieltä Kampin kappelista?
« Vastaus #17 : 21.01.13 - klo:08:12 »
En ole käynyt... kun takatukka putkella kiirehdin seuratuvalle. Minun pitäisi käydä.
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa Mauno

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 760
Vs: Mitä mieltä Kampin kappelista?
« Vastaus #18 : 22.01.13 - klo:11:24 »
Seppos ja muut!

Mä sanoin Kampin kappelissa, että vapaa-ajattelijat halusivat siitä kaupungista vapaan vyöhykkeen. Perustelen sitä sillä, kun v-a:t syksyllä vaativat, että kaupungin työntekijöiden ja kaupunki-organisaation on häippäistävä sieltä.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22086
Vs: Mitä mieltä Kampin kappelista?
« Vastaus #19 : 22.01.13 - klo:11:54 »
Seppos ja muut!
Mä sanoin Kampin kappelissa, että vapaa-ajattelijat halusivat siitä kaupungista vapaan vyöhykkeen. Perustelen sitä sillä, kun v-a:t syksyllä vaativat, että kaupungin työntekijöiden ja kaupunki-organisaation on häippäistävä sieltä.

Kaupunki pois Stadista!