Kirjoittaja Aihe: Tänään 26  (Luettu 29348 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33739
Tänään 26
« : 18.09.14 - klo:17:46 »
Tutkimus suonikohjuista ei paljastanut mitään operoitavaa. Hoidoksi riittää särkylääkkeet, hoitosukkien käyttö ja liikunta.  Hurraaaa !!!

Kysymyksessä on vain sivulaskimoiden laajentumat, jotka kuumilla ilmoilla ja saunassa alkavat kipuilla. Ovat kosmeettinen juttu jota ei minun tapauksessani tarvitse hoitaa. Useimmat kivut jaloissani ovat muita kipuja. Nivelvaivoja ilm.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

myyrä

  • Vieras
Tänään 26
« Vastaus #1 : 18.09.14 - klo:17:48 »
Kauniilta kuulostaa klarinetinkin ääni yksinään ilman muita soitimia, kuuntelen sitä nyt seinän takaa. Yleensä siellä soi sello. Asuntoon muutti hiljattain kolme opiskelijapoikaa, jotka ilmeisesti (tai ainakin joku heistä) opiskelee orkesterimuusikoksi?

Musiikki kuulostaa olevan uudempaa konserttimusiikkia - aika vaikeatajuisen tuntuista - mutta minusta hyvin tervetullutta tähän taloon kaiken rokin rämpytyksen keskelle. Voi myös olla, että siellä sävelletään itse?

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21731
Vs: Tänään 26
« Vastaus #2 : 18.09.14 - klo:18:45 »
Kotimökillä jälleen ruohoa leikkaamassa, no nyt on alueet kahlattu läpi.
Olipa päässyt kasvamaan pitkäksi heinikoksi paikotellen...sitä se laiskuus teettää...
No onhan tässä toki ollut reissaamista ja vaikka mitä touhua muuta.
Ja oman taloyhtiön ruoho on mennyt etusijalle..

Mutta olipa hienoa istuskella puutarhakeinussa ilta-auringossa urakan jälkeen.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tänään 26
« Vastaus #3 : 18.09.14 - klo:19:19 »
Tutkimus suonikohjuista ei paljastanut mitään operoitavaa. Hoidoksi riittää särkylääkkeet, hoitosukkien käyttö ja liikunta.  Hurraaaa !!!

Kysymyksessä on vain sivulaskimoiden laajentumat, jotka kuumilla ilmoilla ja saunassa alkavat kipuilla. Ovat kosmeettinen juttu jota ei minun tapauksessani tarvitse hoitaa. Useimmat kivut jaloissani ovat muita kipuja. Nivelvaivoja ilm.


Nythän voit siirtyä maata viistävään körttipukuun niin kosmetologinen haitta katoaa.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33739
Vs: Tänään 26
« Vastaus #4 : 18.09.14 - klo:19:22 »
En ole arvollinen kantamaan sitä. Farkkujen kanssa saattaisin ajatella körttihuivia. Ulkonäköseikat ovat jo OUT, minulta.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22047
Vs: Tänään 26
« Vastaus #5 : 18.09.14 - klo:20:29 »
En ole arvollinen kantamaan sitä.

Kuka sitten olisi? Körttipuvussa ollaan arvokkaasti arvottomia.

Poissa meme

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Tänään 26
« Vastaus #6 : 18.09.14 - klo:21:15 »
Jokainen körtiksi julkiseksi tunnustautuva on arvollinen kantamaan pukua ja huivinkin kantaminen vaikka farkut jalassa on tietynlaista oman "lipun " näyttämistä. Joten rohkeasti Riitta-mummi pukua hankkimaan; uskon sen sopivan sinullekin hyvin tai jos et pukua hanki / tee niin huivinkin kantaminen on oman suunnan julkisesti kertomista. Meitä huiviin julkisesti eri kirkollisissa Heräänäishenkisissä tilaisuuksissa pukeutuvia ei Lahdessa todellakaan ole liikaa.

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Tänään 26
« Vastaus #7 : 18.09.14 - klo:21:24 »
Varsinkin, jos niihin farkkuihin ja huiviin lisää siioninvirrenvärssy-T-paidan! :023:

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21731
Vs: Tänään 26
« Vastaus #8 : 18.09.14 - klo:21:26 »
Jep...varsinkin se missä lukee "Mua nosta kanna"  :eusa_angel:

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tänään 26
« Vastaus #9 : 18.09.14 - klo:21:37 »
Jep...varsinkin se missä lukee "Mua nosta kanna"  :eusa_angel:


Tuo teksti on vain muovikassissa ja kahdessa paidassa, joiden kantajien paino on kolminumeroinen luku.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33739
Vs: Tänään 26
« Vastaus #10 : 19.09.14 - klo:07:47 »
Jokainen körtiksi julkiseksi tunnustautuva on arvollinen kantamaan pukua ja huivinkin kantaminen vaikka farkut jalassa on tietynlaista oman "lipun " näyttämistä. Joten rohkeasti Riitta-mummi pukua hankkimaan; uskon sen sopivan sinullekin hyvin tai jos et pukua hanki / tee niin huivinkin kantaminen on oman suunnan julkisesti kertomista. Meitä huiviin julkisesti eri kirkollisissa Heräänäishenkisissä tilaisuuksissa pukeutuvia ei Lahdessa todellakaan ole liikaa.

Huivin saattaisin hankkiakin. Olen toki tehnyt kantani melko selväksi näillä lukemattomilla kirjoituksillani täällä. Rohkeutta ei puutu, mutta sydän yhä aprikoi kysymyksissään.
 :049:  sykkii, kamppailee ja pamppailee.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tänään 26
« Vastaus #11 : 19.09.14 - klo:09:16 »
Huivin saattaisin hankkiakin. Olen toki tehnyt kantani melko selväksi näillä lukemattomilla kirjoituksillani täällä. Rohkeutta ei puutu, mutta sydän yhä aprikoi kysymyksissään.
 :049:  sykkii, kamppailee ja pamppailee.

Vaimolla taitaa olla kolme huivia, kun se on niin monesti unohtunut juhlille mennessä kuormasta ja ostettu uusi tilalle. Myös tyttärellä on huivi. Elämässä on asioita, joissa pihikään ei säästä. Pihdataan sitten muualla ja syödään puuroa.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään 26
« Vastaus #12 : 19.09.14 - klo:11:35 »
Vaikka minulla olisi rahaakin yllinkyllin, söisin puuroa. Siihen kun lappaa toisen mokoman mustikoita tai muita marjoja, niin taivaassa vasta maku ruualle paranee. On se niin hyvää. Mutta toki ymmärsin varsinaisen tarkoituksesi.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 26
« Vastaus #13 : 19.09.14 - klo:12:27 »
Alkoi päivä taas kun luulin että on vielä eilen, kyllä harmittaa, tenttiin pitäisi opiskella tuli vaan siinä rauhassa lukiessa Dosentti pöydänkulmalle ja vaati korjauksia semppaesitelmään ja siinä meni aikaa! Kun joku selittäisi miksi kirjoittaessa on kuin jossain mitä heitä on, ehkä kuin olisi piriä vetänyt ettei väsy edes.

Tämä on oikein krapulapäivä taas. Nukutaan iltapäivään ja..  Ja.... Siivouspäivä vielä, uh.  >:(
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21731
Vs: Tänään 26
« Vastaus #14 : 19.09.14 - klo:12:39 »
Varsinainen laiskottelupäivä...olenkohan tulossa vanhaksi...kun sellainen tuntuu mukavalta..  :003: