Äänestys

oletko?

Olen melkein sukua julkkikselle!
24 (50%)
En ole melkein sukua julkkikselle. Höh!
9 (18.8%)
Olen julkkis itsekin! Hmph!
15 (31.3%)

Äänestäjiä yhteensä: 47

Äänestys päättynyt: 05.10.05 - klo:21:54

Kirjoittaja Aihe: Melkein sukua julkkikselle!  (Luettu 46255 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Melkein sukua julkkikselle!
« Vastaus #60 : 08.09.06 - klo:13:17 »
Lainaus käyttäjältä: "An-na"
Lainaus käyttäjältä: "FloVer"
Anneli Jäätteenmäki asuu muuten mun serkkujen naapurissa. Olen nähnyt sitä monta kertaa arki puuhissa. Pitää ruveta paparazzaamaan :D


Ketä sun serkkuja on?

Anneli Jäätteenmäki kävi mun ylioppilasjuhlissa :)



Jaahas. Eipä taida olla serkkuja kuin kunnanvaltuustoissa. Valitan. Mutta muutama ystävä on kansanedustajana ja yksi europarlamentaarikkokin.
Acta, non verba.

Poissa myyräpartio

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 437
Melkein sukua julkkikselle!
« Vastaus #61 : 11.09.06 - klo:15:41 »
Lainaus käyttäjältä: "An-na"
Lainaus käyttäjältä: "FloVer"
Anneli Jäätteenmäki asuu muuten mun serkkujen naapurissa. Olen nähnyt sitä monta kertaa arki puuhissa. Pitää ruveta paparazzaamaan :D


Ketä sun serkkuja on?

Anneli Jäätteenmäki kävi mun ylioppilasjuhlissa :)


Ihanko kutsulla vai tuliko tieto juhlista vahingossa hänen tietoonsa.

Poissa An-na

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 857
Melkein sukua julkkikselle!
« Vastaus #62 : 11.09.06 - klo:16:42 »
Lainaus käyttäjältä: "myyräpartio"
Lainaus käyttäjältä: "An-na"
Anneli Jäätteenmäki kävi mun ylioppilasjuhlissa :)


Ihanko kutsulla vai tuliko tieto juhlista vahingossa hänen tietoonsa.


Julkinen kutsu oli aikanaan Lapuan Sanomissa, minkä perusteella kuka tahansa kutsun lukenut oli tervetullut. Eli ihan kutsuttuna tuli :) Anneli on meidän äitin ja isän tuttu.

Poissa Liisu

  • Kaivaa Siionin virsiä takataskusta
  • Viestejä: 53
Melkein sukua julkkikselle!
« Vastaus #63 : 28.09.06 - klo:20:17 »
no kai munkin pitää sit jotain keksiä... hmhmhmmm....tietääkseni isosiskon kaverin serkku on the rasmuksessa soittamassa jotain...

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
Melkein sukua julkkikselle!
« Vastaus #64 : 28.09.06 - klo:20:54 »
Ja mun ex-työkaverin isosisko on seurustellu The Crashin öö olikohan basistin kanssa (:
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2575
Muun muassa seuraavien julkisuuden henkilöiden kanssa olen juonut kahvia, mehua, maitoa, olutta, viiniä tai jotain...

    Matti Nykänen, Kari Hotakainen, Marko Yli-Hannuksela, Martti Ahtisaari, Kirsi Piha, Laila Hirvisaari (Hietamies), Heli Koivula, Jarkko Nieminen, Nandor Mikola, Veikko Vionoja, Juhani Palmu, Juha Ahokas, Jope Ruonansuu, Raimo Häyrinen, Paula Koivuniemi, Danny, Matti& Teppo, Jukka Kuoppamäki, Rainer Friman, Tony Halme, Helvi Hämäläinen, Alpo Ruuth, Arto Paasilinna, Jari Tervo, Sami Hyypiä, Jari Litmanen, Ville Peltonen, Arja Saijonmaa, Jari Sillanpää, Juhani Tamminen, Lauri Tähkä ( Jarkko Suo ), Tommi Mäkinen, Arto Melleri, Tuomari Nurmio, Pelle Miljoona....

    Osan  yllä olevien kanssa olen ollut  toistuvasti asialla ja  osan kanssa olen tekemisissä eri tavoin yhä... Mutta hei, ystävät rakkaat, älkää nyt vain nostako ns. julkkiksia liian korkealle jalustalle, vaikka osassa heistä jännää osaamista ja karismaa onkin. Eikö meille kaikille pitäisi kaikkein tärkeimmät olla oikeat läheiset ja mahdolliset ja toivottavat pitkäaikaiset ystävät. Ihmisiä me kaikki olemme, arvostaa toinen toisiamme pitää, mutta ketään, ei ketään saa ylikorostaa, mutta ei myöskään vähätellä. Tietysti on pystyttävä tunnustamaan se, että jos joku on vaikka hyvä jossain - ja saamme me jakaa Jari Litmasen kanssa ilon tämän tekemästä maalista. Silti. Lähimmäinen on se juttu, joskin lähimmäinen voi olla ja on myös julkkis. Ihmisiä me olemme.

Poissa Johannes

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1334
Lainaus käyttäjältä: "Kalistaja"
Muun muassa seuraavien julkisuuden henkilöiden kanssa olen juonut kahvia, mehua, maitoa, olutta, viiniä tai jotain...

    Matti Nykänen, Kari Hotakainen, Marko Yli-Hannuksela, Martti Ahtisaari, Kirsi Piha, Laila Hirvisaari (Hietamies), Heli Koivula, Jarkko Nieminen, Nandor Mikola, Veikko Vionoja, Juhani Palmu, Juha Ahokas, Jope Ruonansuu, Raimo Häyrinen, Paula Koivuniemi, Danny, Matti& Teppo, Jukka Kuoppamäki, Rainer Friman, Tony Halme, Helvi Hämäläinen, Alpo Ruuth, Arto Paasilinna, Jari Tervo, Sami Hyypiä, Jari Litmanen, Ville Peltonen, Arja Saijonmaa, Jari Sillanpää, Juhani Tamminen, Lauri Tähkä ( Jarkko Suo ), Tommi Mäkinen, Arto Melleri, Tuomari Nurmio, Pelle Miljoona....


Ohhoh, toiseksi jäin...itse en edes lukiossa päässyt rehtorin kanssa samaan pöytään. Kahden kunnanvaltuutetun kotona olen vieraillut ja kolmas oli työnantaja TET-työharjoittelussa. Molemmat oli tuolloin naapureita ja se kolmas kirjakauppias. Sitten olen valtuuston puheenjohtajan nähnyt elävänä...vau...samoin kuopion (oman) yliopiston rehtorin...vau hujaa....  :lol:

Nyt pitäisi kai minunkin hommata itteni sumpille noitten kanssa ja sen jälkeen seuraava askel olisi hommata vähän "nimekkäämpiä" julkkistuttuja...jahti käynnistyköön...
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."

Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2575
JOHANNEKSELLE...
« Vastaus #67 : 14.10.06 - klo:13:57 »
Johannekselle ja muille tämänkin ketjun lukijoille selvennettäköön, että usein - usein ei aina - yhdessäolot mainitsemieni julkkisten kanssa olivat ns. keikkatapaamisia, joissa yhdessä tiivistettiin sen hetkiset ydinasiat, jotka sitten lehautin johonkin sanomalehteen halullisten luettavaksi. Osa edellämainituista ihmisistä on ollut ja on kanssani tuolloin tällöin muulloinkin ja muutenkin kuin ns. työasioissa.

       Mutta: käsittääkseni julkkispongaus on nyt ylikorostunutta. Kyllä meidän tulee huomata myös ne jotka tänään näemme.

      Eri asia on se, että voimme jokainen miettiä miksi ja kuinka kenestäkin kulloinkin kirjoitetaan, ja mihin. Joskus kirjoittamiseen on oikea syy, joskus joku tosiaan kiteyttää sen mitä on. Toisinaan sitten taas jutuille ei ole ns. oikeaa syytä. Tällaista se nyt vaan sitten tällä hetkellä on.

      Siis: bussikuski voi olla ja usein onkin mainio mies, vaikka hän ei laula levylle tai hyppää suurmäkeä.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Melkein sukua julkkikselle!
« Vastaus #68 : 14.10.06 - klo:18:04 »
Kaija Pispa on sanonu mua pieneksi körttimummuksi.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Johannes

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1334
Re: JOHANNEKSELLE...
« Vastaus #69 : 14.10.06 - klo:19:24 »
Lainaus käyttäjältä: "Kalistaja"
Mutta: käsittääkseni julkkispongaus on nyt ylikorostunutta. Kyllä meidän tulee huomata myös ne jotka tänään näemme.

...

      Siis: bussikuski voi olla ja usein onkin mainio mies, vaikka hän ei laula levylle tai hyppää suurmäkeä.


Just näin. Eipä mulla tosin niin ole hinkuakaan parrasvaloihin. Saa olla paremmin rauhassa ja kukaan ei liikoja nosta kohua siitä, mitä teen tai mitä ajattelen.
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Re: JOHANNEKSELLE...
« Vastaus #70 : 18.10.06 - klo:12:34 »
Lainaus käyttäjältä: "Johannes"
Just näin. Eipä mulla tosin niin ole hinkuakaan parrasvaloihin. Saa olla paremmin rauhassa ja kukaan ei liikoja nosta kohua siitä, mitä teen tai mitä ajattelen.


Juuh. Ollaan vaan vaatimattomia, näkymättömiä ja värittömiä. :wink:
Acta, non verba.

Poissa Tuomo

  • Saapunut Aholansaaren rantaan
  • Viestejä: 10
Melkein sukua julkkikselle!
« Vastaus #71 : 04.12.06 - klo:21:50 »
höm.. kai sitä jotain keksii.. mun isosisko on jakanu kimi räikkösen veljelle postia.. siinä teille  :D

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22066
Melkein sukua julkkikselle!
« Vastaus #72 : 05.12.06 - klo:08:39 »
Mauri Kunnaksesta tuli teeveedokumentti ja pääsin tyttärellekin kehumaan, että oltiin opiskelutovereita. Harmittaa vieläkin, että silloin ostamani Jerry Cottonen -sarjakuvalehti katosi armeijassa.

HeinoM

  • Vieras
Melkein sukua julkkikselle!
« Vastaus #73 : 17.12.06 - klo:13:39 »
Tjaah...systeri on välillä telkkarissa, kun se on näyttelijä tuolla Tampereen puolessa nääs. Viimeksi oli ollut Joensuun Ellissä karjalaistytön roolissa nääs. Ei se kyllä mikään oikea julkkis ole vaan semmonen puolijulkkis. Pikkukakkosessa se luki pitkään satuja ja oli yhessä Fairy mainoksessa. :roll: Sitten radion puolella luki Edit Södergranin runoja.

HeinoM

  • Vieras
Melkein sukua julkkikselle!
« Vastaus #74 : 17.12.06 - klo:13:55 »
Kehua retostellaan nyt sitten lissää, kun kerran alkuun päästiin. Systerin armaan aviomiehen isä oli suurlähettiläänä Berliinissä ja Budapestissä muistaakseni sotien aikana ja Paasikiven sihteerinä (oliskohan ollut myös maatalosministerinä - tuo täytyy joskus tarkistaa). Tämä aviosiippa itse on kansainvälisen patologin tutkinnon suorittanut lääkäri - syntynyt Berliinissä.