Kirjoittaja Aihe: Itse valittu jumalanpalvelus  (Luettu 11687 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33760
Vs: Itse valittu jumalanpalvelus
« Vastaus #30 : 01.09.11 - klo:19:30 »
Leena osasi sanoa koko efesolaiskirjeen toisen luvun muutamalla sanalla.

Olen samoinajattelija.    :052:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Itse valittu jumalanpalvelus
« Vastaus #31 : 02.09.11 - klo:10:47 »
Paitsi sairastuneen urosmarsun hoito-ohjeet ja salattu tragedia Mielakankylällä. Niitä ei ollut Efesolaiskirjeessä.  :icon_biggrin:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22061
Vs: Itse valittu jumalanpalvelus
« Vastaus #32 : 02.09.11 - klo:11:16 »
Paitsi sairastuneen urosmarsun hoito-ohjeet ja salattu tragedia Mielakankylällä. Niitä ei ollut Efesolaiskirjeessä.  :icon_biggrin:

Eikö Paavali kirjoittanutkaan Mielakan efesolaisille?

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Itse valittu jumalanpalvelus
« Vastaus #33 : 02.09.11 - klo:16:10 »
Eikö Paavali kirjoittanutkaan Mielakan efesolaisille?

Kas, huomaanpa että kirjoitti tosin...     kirjoitti hyvinkin....   ja kuinka lohdullinen on toinen luku.  Tyhmä sisko! Istuu sakastissa itkemässä, jossa varmaan olisi virunut jokin irrallinen Raamattu, eikä lue siitä tuota lukua.  On saanut koko päivän työnsä delegoitua pois...    Eskarilaisten kirkkoontutustuminen on lujissa käsissä...    ja hän on vakuuttunut siitä että hänen tulkintansa luomakunnan huokauksesta on tosi, ja siten koskee myös marsua. Noh, otanpa vaarin ja seuraavan menehtyessä toimin ajoissa.  Tosin... tämä urosmarsu oli juuri menehtynyt...   suru oli tuore...   On aika itkeä ja aika nauraa. Saarnaajan kirja.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.