Kirjoittaja Aihe: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII  (Luettu 30681 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #120 : 06.07.16 - klo:18:56 »
Ulkoilu ja kukkalampun osto. Olin kuvitellut että semmoinen on jokin aivan erityinen säätöä tarvitseva mutkikas laitelma ja sitten se olikin pieneen pahvikoteloon mahtuva mutkaputki joka sijoitetaan tavalliseen lampun kohtaan valaisimeen vain .

Sijoitin, siinä on hauska violettihkö valo ja nyt näen kuinka se koituu paulioitten ynnä muitten kohtalon käänteisiin.  Myivät alennuksella vielä juuri sellaisen lampunjalan johon se soveltuu ja tarjoaa erityisen hauskan tehon ikkunalaudalla.

Aion kokeilla siinä kyyhöttämistä sadepäivinä.  :icon_biggrin:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #121 : 08.07.16 - klo:18:01 »
Tänään sain kutsun sunnuntaille, että siis menen tapaamaan pientä neitiä, 1v 4kk ja vanhempiaan.
Onnellistuttaa kummasti taas.
Ja juuri muutama päivä sitten olin pientä miestä 3 kk tervehtimässä.
Olen onnellinen ja kiitollinen.
Ja edelleen ihmettelen, että noinko vain minusta jo on tullut kahden lapsen mummo. :eusa_angel:
Valmisteluja on jo sunnuntaille suoritettu ja huomenna leivon muutamia juttuja mukaan.
Ja varmaan mansikoita, herneitä ym torilta tai kaupan edestä paremminkin.
Ja muutamia kirjoja ja sen semmoista jo odottamassa, että ne siirretään mummon sohvalta kassiin ja siirretään paikasta A paikkaan B.
Nyt kahvia. :kahvi:

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #122 : 10.07.16 - klo:18:07 »
Kyllä onnelliseksi tekevä asia on tänään Herättäjäjuhlat.
Hyvä mieli rakkaitten ystävien kanssa vietetystä juhlaviikonlopusta, ja kaikista niistä hyväntuulisista tapaamisista, mukavista juttutuokioista vieraidenkin kanssa vaikka ruokapöydässä, hyvin valituista virsistä seuroissa, puhuttelevista puheista ja viihdyttävistä konserteista. Paljoon ehdimme, vaikka en ehtinytkään foorumitapaamiseen.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #123 : 10.07.16 - klo:19:22 »
Oli hyvät herättäjäjuhlat ja sisar, lanko ja Lapsi numero 3 ennättivät päättöseuroihin.  He harkitsevat vakavasti Nilsiän juhlilla jatkamista.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #124 : 10.07.16 - klo:19:45 »
Aurinko paistaa risukasaankin.

Poissa Janina

  • Kuulee ehdotuksen "Viimeisen laulun..."
  • Viestejä: 191
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #125 : 10.07.16 - klo:20:09 »
Kävin juoksemassa 7 kilometrin lenkin merenrannassa.  :icon_biggrin:
Kun Herramme ja Mestarimme Jeesus Kristus sanoo: Tehkää parannus jne., niin hän tahtoo, että uskovaisen koko elämä on oleva parannusta.

-Martti Lutter

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #126 : 10.07.16 - klo:21:12 »
 :eusa_clap: :023:    kyllä minäkin muinaisina aikoina, tosin en meren rannassa.  :039:

Poissa jussi83

  • Saapunut Aholansaaren rantaan
  • Viestejä: 15
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #127 : 11.07.16 - klo:22:16 »
Tänään oli aurinkoinen sää

Poissa Janina

  • Kuulee ehdotuksen "Viimeisen laulun..."
  • Viestejä: 191
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #128 : 12.07.16 - klo:13:42 »
Aloitin juuri 19 viikon mittaisen treeniohjelman jonka tarkoitus on kehittää kunto tasolta 30 minuutin kevyt hölkkä tasolle maraton ilman aikatavoitetta. Voitte seurata etenemistä ja edesottamuksianne tästä itseäni suuresti ilahduttavasta blogistani:

http://janinajuoksu.blogspot.fi/2016/07/juoksu-on-elamantapa.html
Kun Herramme ja Mestarimme Jeesus Kristus sanoo: Tehkää parannus jne., niin hän tahtoo, että uskovaisen koko elämä on oleva parannusta.

-Martti Lutter

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33831
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #129 : 12.07.16 - klo:18:46 »
Olen onnellinen, että rohkenit tulla Körttifoorumille. Uusia avoimia ihmisiä, jos toki kaikenlaisia muitakin, kaipaan tänne tarinoimaan. Tarinointi, jutustelu, omista , yhteisistä ja julkisista asioista on ' parhaimmuutta'.

Blogisi kertookin sen mitä arvelinkin. Olemme samaa laatua, vaikka minä olen jo vanha, enkä juurikaan liikunnallinen.

..Hän meissä, me Hänessä...
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #130 : 12.07.16 - klo:18:59 »
Aloitin juuri 19 viikon mittaisen treeniohjelman jonka tarkoitus on kehittää kunto tasolta 30 minuutin kevyt hölkkä tasolle maraton ilman aikatavoitetta. Voitte seurata etenemistä ja edesottamuksianne tästä itseäni suuresti ilahduttavasta blogistani:

http://janinajuoksu.blogspot.fi/2016/07/juoksu-on-elamantapa.html

Vau!  :eusa_clap:

Itse en juokse kuin pakottavassa tilanteessa, enkä ole koskaan juossut. Kävely on minun juttuni. Täytyy todeta, että viime aikoina on tullut sitäkin harrastettua liian vähän. Kävelylenkkieni pituus vaihtelee 6 - 16 kilometriin. Ja nautinnollista lenkeillä on luonto äänineen, tuoksuineen ja sen kauneus.   :039: 
Pyryharakka

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #131 : 12.07.16 - klo:22:25 »
Minun juttuni on pyöräily, ja tänään sain uuden polkupyörän. Satulaa pitää vain vähän vielä nostaa ylemmäksi.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #132 : 13.07.16 - klo:10:45 »
 :).  vn tuolla toisaalla ampui niin etevästi kymppiin että minä olen onnellinen pitkään  :icon_biggrin:
Oireet harvenevat ja sää on mainion hyvä.  Uskallan kaupoille, ja yöllä kirjoittamisesta on puhuttu mutta kirjoitin vaan, tekstiä ja tauoilla tänne.   
« Viimeksi muokattu: 13.07.16 - klo:10:51 kirjoittanut Leena »
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #133 : 13.07.16 - klo:15:49 »
Kiitos!   :039:
En muista enää mitä/ketä olen ampunut ja että olisi osunutkin... :kahvi:

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #134 : 13.07.16 - klo:16:45 »
Tänään teki onnelliseksi ystävät, Riitta-mummi Mattinsa ja Themiksen kanssa.  :039:

Enne heidän tuloaan ehdin käydä tsekkaamassa lähimetsän sieni ja mustikkatilanteen. Ja aurinko paistaa. (tässä ketjussa en taida kertoa, että vesikuurojakin ehti väliin tulla)  :003:
Pyryharakka