Kirjoittaja Aihe: Raamatuntekstinettimainokset  (Luettu 5248 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Raamatuntekstinettimainokset
« Vastaus #15 : 07.03.14 - klo:14:50 »
 :eusa_angel:

Samoin minä luin ja kuittasin.

Kyöstillä taitaa olla oikein visio asian suhteen.

Poissa karjalaisenkyösti

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5163
Vs: Raamatuntekstinettimainokset
« Vastaus #16 : 14.03.14 - klo:06:26 »
Viime lauantaina raamatuntekstimainoksia näytettiin Googlen hakupalvelussa yli 18 000 kertaa,  luku oli lähempänä 19000:ta kuin 18000.
Kokeilen eri systeemejä ja pyrin löytämään kustannustehokkaita vaihtoehtoja näyttökertojen ja hinnan suhteen.
Veikkaan, että kun viime viikolla aloitin, niin tähän mennessä näyttökertoja on ollut vähintäänkin vajaat 40 000.
Tarkat luvut eri päiviltä eri hakusanoille on saatavilla Googlen palvelusta helposti.

Ensimmäinen googlemainos oli seuraavan sisältöinen:
Otsikkona "Jos Jonkun On Jano"
Seuraavalla rivillä: raamattu.info
Kahdella viimeisellä rivillä oli teksti: "Jos jonkun on jano, tulkoon minun luoknseni ja juokoon.-Jeesus-"

Googlessa olevat mainokset mielestäni luetaan kohtuu huolellisesti, koska tilannehan on se, että kun ihminen hakee jotain googlesta, niin hänen tarkoituksensa on silloin suht.koht. huolellisesti katsoa, mitä hakutulokset tuottivat.

Sellainen ajatus tuli eilen, että raamatuntekstejähän voisi laittaa myös erilaisille kriisialueille, jossa ihmiset ovat keskimääräistä huolestuneimpia. Esim. KRimin alueelle voisi kohdistaa venäjänkielisiä ja ukrainankielisiä tekstejä Googlen hakupalvelun kautta. Luultavasti sielläkin käytetään googlea. Esim: "Älköön sydämenne olko levoton........".

Kerran olin allapäin bussissa matkustaessani. Kuljettajan selän takana oli juliste, jossa oli Jeesus Kristus allekirjoittajana ja teksti oli tällainen: "Tulkaa minun luokseni kaikki te työn ja kuormien uuvuttamat. Minä annan teille levon". Koin kuuluvani kohderyhmään ja tuo teksti antoi vähän kannustusta. Vaikka olinkin osatekijänä siihen, että tuo teksti oli esillä, kuuluin myös siihen kohderyhmään, jota varten tuokin teksti oli omalla paikallaan.

Poissa karjalaisenkyösti

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5163
Vs: Raamatuntekstinettimainokset
« Vastaus #17 : 15.03.14 - klo:00:36 »
Tällä hetkellä tilanne on se, että raamatuntekstimainos on näytetty Googlen hakupalvelussa pikkiriikkisen yli 66 000 kertaa. Tekstejä tällä hetkellä on 13 erilaista.

Poissa karjalaisenkyösti

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5163
Vs: Raamatuntekstinettimainokset
« Vastaus #18 : 16.03.14 - klo:08:15 »
Eilen, illalla taikka yöllä - kuitenkin eilisvuorokauden aikana myöhään saavutettiin 100 000 näyttökerran raja.


Poissa karjalaisenkyösti

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5163
Vs: Raamatuntekstinettimainokset
« Vastaus #19 : 07.04.14 - klo:05:41 »
Liekö ketään kiinnostavan, mutta eilen tuli miljoona raamatuntekstin näyttökertaa Googlen hakupalvelusmainostiloissa täyteen.
 Aikaa siihen kului vähän reilu kuukausi.

 Raamatussa sanotaan, että "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille ihmisille". Nykyään tilanne on muuttunut sellaiseksi, että jokaisella ihmisellä on mahdollisuus halutessaan mennä kaikkeen maailmaan ja saarnata evankeliumia kaikkialla. Ja se on nykyään niin helppoa, että sen voi tehdä vaikka kotisohvalla. Ei tarvitse kuin käyttää muutama tunti aikaa Googlen (tai jonkun muun hakupalvelun) mainostamispalveluun tutustumiseen ja sitten vain valita se kieli/valtakunta, johon haluaa evankeliumia viedä ja muutama muu kohtuudella hoidettava asia.
 Yhden kahvilakäynnin hinnalla saa vietyä Kristuksen evankeliumia muutamille tuhansille ihmisille oman itsensä lisäksi. Googlella on tarkat tilastot siitä, kuinka monta kertaa mainos on näytetty minäkin päivänä ja kuinka kalliiksi se tuli.
 Ja mikäs sen parempaa evankeliumia, kuin Jeesuksen lausumat sanat?

 Kaikkeen maailmaan evankeliumin kanssa meneminen ei ole enää mahdollisuuksista tai rahasta kiinni.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Raamatuntekstinettimainokset
« Vastaus #20 : 07.04.14 - klo:16:28 »
Kiva kuulla...vaikken mistään mitään tiedä enkä ymmärrä...onnittelun paikka, luulisin... :eusa_pray: :eusa_clap: :eusa_angel:

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Raamatuntekstinettimainokset
« Vastaus #21 : 14.04.14 - klo:12:07 »
En osaa mitään taitoa.  Sen myönnän että toisinaan kaipaisin kristillistä kanavaa joka ei olisi ihan teeveeseiska.  Siis yhteen koottuna sellaisia kuin hyvät raamattuluennot, erilaiset dialogit, vähän kuin Kari Kuulan saitti jolta saa hyviä vastauksia, ja miksi ei videoita ja vaikka kielitunteja, siis UT:n kreikkaa ja mahdollisuus tenttiin eli kesäyliopistoon ei tarvisi mennä kun ei taaskaan taida päästä...  Sillai minä joskus ajattelen.   :icon_eek:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa karjalaisenkyösti

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5163
Vs: Raamatuntekstinettimainokset
« Vastaus #22 : 02.12.14 - klo:07:04 »
Aikaa on kulunut ja nyt tilanne on se, että Googlen myymillä mainospaikoilla raamatuntekstejä on näytetty Raamattuinfo ry:n nimissä vajaa 63 miljoonaa kertaa. Suurin osa Suomessa, mutta kampanja laajennuttua muutamilla eri kielillä tekstejä on näytetty lähes jokaisessa maassa.
Marraskuussa keskeytin kampanjoinnin veroasioihin tulleen muutoksen tähden. Kun saan aikaiseksi, tarkoitus on selvittää kuinka tästä lähtien ALV asiat tulee hoitaa. Jos toiminta olisi kaupallista, olisi ALV asian hoitaminen varsin selkeää. Kyseessä on kuitenkin ei-kaupallinen toiminta, ja minun pitää selvittää kelle ALV tässä tapauksessa tulee maksaa. Luultavasti ALV:n tilityspaikka muuttuu siitä, mikä se aikaisemmin oli.

http://www.raamattu.info/raamatunteksteja-googlen-hakupalvelussa-olevien-mainosten-joukkoon/