Kirjoittaja Aihe: Mietteitä herättää ?  (Luettu 12541 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6335
Vs: Mietteitä herättää ?
« Vastaus #45 : 05.02.14 - klo:22:26 »
Joo Facebook on ihan kamala. Eihän siellä voi kunnolla ja perusteellisesti keskustella. Kerätään vaan peukkuja. Ei mulla muuta.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Mietteitä herättää ?
« Vastaus #46 : 05.02.14 - klo:22:36 »
Minäkään en ole facebookissa.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Mietteitä herättää ?
« Vastaus #47 : 05.02.14 - klo:23:07 »
Joo Facebook on ihan kamala. Eihän siellä voi kunnolla ja perusteellisesti keskustella. Kerätään vaan peukkuja. Ei mulla muuta.

Ei Facebook ole keskustelua varten. Siellä vain kerrotaan mitä minulle on tapahtunut ja sitten toiset kommentoi sitä. Ei se ole keskustelua
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Mietteitä herättää ?
« Vastaus #48 : 06.02.14 - klo:07:23 »
Sitäpaitsi facebookista on älyttömän vaikea päästä eroon, pitää tietää systeemi ja pitäytyä päätöksessään.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33753
Vs: Mietteitä herättää ?
« Vastaus #49 : 06.02.14 - klo:07:38 »
Joo Facebook on ihan kamala. Eihän siellä voi kunnolla ja perusteellisesti keskustella. Kerätään vaan peukkuja. Ei mulla muuta.

 :023:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Mansipaani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1756
Vs: Mietteitä herättää ?
« Vastaus #50 : 06.02.14 - klo:08:42 »
Lisäksi sinne jää tietoja. Kun kerran häippäsee ja palaa takaisin, niin vain kuvat on kadonneet mitä aikaisemmin on poistanut. Kaikki (itse poistamattomat) kaverit on tallella ja seinäkirjoitukset jne. Tai näin ainakin muutama vuosi sitten. (enkä nyt puhu uloskirjautumisesta vaan koko tilin poistamisesta ;) )

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Mietteitä herättää ?
« Vastaus #51 : 06.02.14 - klo:17:14 »
Ja kaikki Faceen kirjoitettu tai liitetty on ikuisesti Facebookin omaisuutta, olen kuullut. Siksi kai se poistaminen ei onnistu.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Mietteitä herättää ?
« Vastaus #52 : 06.02.14 - klo:19:37 »
Ja kaikki Faceen kirjoitettu tai liitetty on ikuisesti Facebookin omaisuutta, olen kuullut. Siksi kai se poistaminen ei onnistu.

Näin Facebookin säännöissä. Siksi siellä on minusta vain naamakuva
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mietteitä herättää ?
« Vastaus #53 : 06.02.14 - klo:20:56 »
Tuolla alkupuolella heräsi montakin ajatusta, kiitos vn ja Tiiti ja Riitta-mummi! 

Mietteitä herättää kyllä oma hyvinvointi. Ihminen taitaa olla sen verran itsekäs otus.  Mutta kas!  Hyvin voi ainoastaan jättämällä omaan napaansa tuijottelun.  Lieneekö toisilla samantapaisia kokemuksia? 

Nyt,
a)tuskastuttavimpaan influenssa-aikaan, kun keuhkoista kuullaan yleistä rähinää (aivan totta) ynnä
b) on pakko ottaa saldot pois vapaina

on päivissä tavaton ero, siis, pääsenkö töihin vai vietänkö pakkovapaita..

Kun saan olla keskellä toisten huolia, voin tuplasti paremmin.  En välitä syystä - olenko nyt sellainen vai tällainen, ja pitääkö se motiivi kaivaa mistä, eikö oleellista ole, että voin auttaa?  .  Lisäksi potilaat kyllä ainakin meillä kiittää, ja heidän tsemppaustaan seuratessani häpeän suorastaan joitakin omia kitinöitäni.  Kun saa nähdä sellaista urheutta kuin monella,  jaksan, rehellisesti puhuen, paremmin kestän vaikka tömistetään punaisia valoja päin, menen tosi mielelläni apuun kun joku tulee, voisitko mitenkään katsoa - tehdä vielä yhden B-lausunnon...


Tammikuun lopussa, kun taas yksi jäi saikulle, halutti väliin jo karjaista että en jaksa, en tule, mutta kas kummaa.  Kun menen, ja  herään keskellä toisen huolia, jaksan.  Noh... Ehkä esimerkistä löytää huomautettavaa.  Saiko joku ajatuksesta kiinni, en tiedä.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22056
Vs: Mietteitä herättää ?
« Vastaus #54 : 08.02.14 - klo:08:56 »
Ehkä tämä on sitä elämän matematiikkaa, joka ei noudata Elon laskuoppia. Ilot kerrotaan ja huolet jaetaan.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mietteitä herättää ?
« Vastaus #55 : 09.02.14 - klo:00:30 »
Ehkä tämä on sitä elämän matematiikkaa, joka ei noudata Elon laskuoppia. Ilot kerrotaan ja huolet jaetaan.

Ainakin tuntuu, että potilaiden kanssa tasan näin, vaikka huoliliikenne kulkeekin yksisuuntaisesti.  Ei se estä ihailemasta heitä ja kiintymästäkin, moni on tosi kannustava pelkkänä itsenään.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa maisakai

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 760
Vs: Mietteitä herättää ?
« Vastaus #56 : 10.02.14 - klo:21:27 »
Ja kaikki Faceen kirjoitettu tai liitetty on ikuisesti Facebookin omaisuutta, olen kuullut. Siksi kai se poistaminen ei onnistu.

Samanlainen lupa olisi pitänyt antaa googlenkin rekisteröitymisessä, jos olisi halunnut saada blogspotiin blogin tai käyttöönsä googlen pilvipalvelun: googlella olisi lupa käyttää kaikkea aineistoani minulta lupaa kysymättä. Johan on merkillistä! En antanut lupaa, joten blogspot ei ole ulottuvillani. Ehkä selviän ilmankin...  :icon_rolleyes:

Tällä hetkellä tosin mietityttää enemmän se, kuinka jotkut kykenevät ja uskaltavat  mennä sukeltamaan yli 100 m maan alla olevaan veden täyttämään luolaan. Katsoin äsken videota, joka on kuvattu Norjassa 2011, ja huh, piti lopettaa kesken, kun alkoi niin ahdistaa. Kauhistuttaa ajatella perjantain vastaisen yön tapahtumia siellä.  :'(


Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Mietteitä herättää ?
« Vastaus #57 : 10.02.14 - klo:21:32 »
Eilen illalla katsoin jonkun elokuvan, missä kaveri uiskenteli ahtaissa luolissa. Kyllä tuli Lapuanjoki "vapaana" jokena mieleen. Tietysti tulva-ajat (paisunta) poislukien.