Äänestys

Juotko kahvia?

Kyllä
49 (49%)
En
30 (30%)
Satunnaisesti
21 (21%)

Äänestäjiä yhteensä: 94

Äänestys päättynyt: 03.04.05 - klo:18:20

Kirjoittaja Aihe: Juotko kahvia?  (Luettu 66065 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Annuu

  • Valoa vaikk' en näekään...
  • Viestejä: 79
Juotko kahvia?
« Vastaus #30 : 14.05.05 - klo:20:13 »
Kahvi on pahaa.  :x
teetä voi juoda sillon tällöin mutta ei sekään jotenkin mulle maistu kovin..
mutta kaakao on ihanaa!  :P

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
Juotko kahvia?
« Vastaus #31 : 15.05.05 - klo:01:28 »
Kaakao on ihanaa, mutta vain jos sen keittää hellalla ja kunnollisesta kaakaosta. Nämä Oboyt sun muut on sellaista kökköä että huhhuh...

Poissa Juho A.

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 239
    • http://www.juhoasikainen.pp.fi
Juotko kahvia?
« Vastaus #32 : 16.05.05 - klo:16:34 »
Kahvi menee, Tee menee, kaikki on hyvää.

Kaakaokahvi on ehdoton lemppari. :)

Jossain vaiheessa sitä sitten havahtui siihen, että joiskeli päivän aikana sellaset reilut 2 pannullista. No tämä ei selvästikkään ole einää oikein terveellistä, joten koitin rajoittaa. Onnistuin. Nykyään juon vähemmän. Mutta kahvi on hyvää "väliaika juomaa". :)
Rooliinsa tykästynyt taivaanrannanmaalari

Hölkänen

  • Vieras
Juotko kahvia?
« Vastaus #33 : 16.05.05 - klo:18:27 »
Olen yrittänyt pitää kahvin juhlajuomana. Olisi ehkä vähän vaikea perustella kielteistä kantaani muihin huumeisiin, jos vetäisin kofeiinia päivittäin. Tuli tuossa Vapun tienoilla lipsuttua periaatteesta kotipuolessa Savossa ja eikös sitten tullut vieroitusoireita.

Kunnon vahva venäläinen tsaikka on enemmän minun mieleeni. Sitäkään ei kyllä taida omasta kaapista löytyä...  :shock: Kamalaa, eihän minulla olisi oikein mitään tarjottavaa yllätysvieraille! Pitäisi ottaa oppia Malmin oo-klubbenin  :P legendaarisesta teekaapista.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Juotko kahvia?
« Vastaus #34 : 17.05.05 - klo:16:48 »
Ihmiset ens viikolla meille kakkukahveille, sanna täyttää 15 :lol:
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Lumi

  • Kuulee veisuun Pirtistä
  • Viestejä: 35
Juotko kahvia?
« Vastaus #35 : 26.05.05 - klo:16:34 »
Kahvia juon päivittäin, aamukahvi on ehdoton juttu, mutta muuten se on  syy töissä pitää taukoja  :D
Teetä juon vain ja ainoastaan silloin kun olen sairaata tai jos joku pakottaa...

Poissa Lumi

  • Kuulee veisuun Pirtistä
  • Viestejä: 35
Juotko kahvia?
« Vastaus #36 : 26.05.05 - klo:16:34 »
Lainaus käyttäjältä: "Eliza"
Ihmiset ens viikolla meille kakkukahveille, sanna täyttää 15 :lol:


Onneksi olkoon!  :lol:

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Juotko kahvia?
« Vastaus #37 : 27.05.05 - klo:11:19 »
Lainaus käyttäjältä: "Lumi"
Lainaus käyttäjältä: "Eliza"
Ihmiset ens viikolla meille kakkukahveille, sanna täyttää 15 :lol:


Onneksi olkoon!  :lol:

Kiitos :lol:  Ei me jaksettu syyä eilen ko yks kakku ko niitä kaks oli. Ja ennen ko joku aattelee että me jotain syöppöjä ollaan, se kakku oli semmonen 3 cm korkea. Mut se oli tosi hyvää, melkein pelkkää suklaata (oli lautaset aika sotkussa sen jälkeen :wink: )
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Körttiina

  • Saapunut Aholansaaren rantaan
  • Viestejä: 10
Juotko kahvia?
« Vastaus #38 : 06.02.06 - klo:11:59 »
Lainaus käyttäjältä: "Soopeli"
Suomessa kyllä taidetaan katsoa kaikissa piireissä kieroon ihmistä joka ei käytä kahvia tai alkoholia... Jonkin verran myös niissä ei maallisissa piireissä. Ei tosin kovinkaan paljoa. Ehkäpä johtuu kulttuuristamme, vaikea sanoa...


Lainaus käyttäjältä: "m.k"
Suomessa kyllä taidetaan katsoa kaikissa piireissä kieroon ihmistä joka ei käytä kahvia tai alkoholia


Lainaus käyttäjältä: "m.k"
Niin, varsinkaan jos ei juo edes teetä. Silloin viimeistään pidetään aivan vinksahtaneena :D


Näinhän se on Suomessa tosiaan kieroonkatsojat ovat
enemmistönä, miettikääs jos on "maallinen" eikä juo viinaa tai kahvia niin siinähän ne silmämunat pyörii väellä :roll:  :roll:


Lainaus käyttäjältä: "Soopeli"
Paita jossa asia on ilmaistu selkeästi: "Ei kofeiinia eikä amfetamiinia, kiitos".


Soopeli: Paitaidea on ilmiömäinen kikattelen täällä itsekseni   :lol:
Kahvittomista ja teettömistä (kaakao) tiedän sen verran että Mormoneilta ainakin on kielletty kofeiini (teiini, teobromiini) pitoisten juomien nauttiminen, eli colka juomatkin on kieltolistalla.



Lainaus käyttäjältä: "Saara"
Kahvi on pahaa. Tee maistuu.:)


Saara on oikeassa Kahvi vaan on yksinkertaisesti PAHAA, juokoot ne jotka pitää, itse juon teetä, runsaasti ja varmaankin liikaakin.
Harmi vain kun julkisilla paikoilla kahviloissa, kokouksissa jne saa aina kamalaa pussi-litkua :-?


Lainaus käyttäjältä: "Hölkänen"
Olen yrittänyt pitää kahvin juhlajuomana. Olisi ehkä vähän vaikea perustella kielteistä kantaani muihin huumeisiin, jos vetäisin kofeiinia päivittäin.


No jos ihmisellä pitää joku "huume" ongelma olla niin eiköhän tuo kahvi ole ihan lievimmästä päästä, eihän ole lehdessä ollut vielä juttua että "mies puukotti vaimonsa, kahvilla oli osuutta asiaan" :smt014  tai "kahvipäissään törppöilevät rattijuopot kaahailivat"
- etsin polkuani. kaipaan johdatusta -

Poissa Neitokakadu

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 5
Juotko kahvia?
« Vastaus #39 : 06.02.06 - klo:13:39 »
Minä juon todella paljon kahvia päivässä, kuten "kunnon toimistotyöntekijän" kuuluukin.  Meillä on vaihtelevasti Kultakatriinaa ja Pauligia töissä ja kotona. Aamuisin juon pari kuppia ennen töihin lähtöä ja töissä ainakin pannullisen työpäivän aikana.

Poissa Hanna

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 451
Juotko kahvia?
« Vastaus #40 : 06.02.06 - klo:14:55 »
En ole kahvia opetellut juomaan(vaikka se voi joillekuille mummeleille olla pettymys), enkä aio opetellakaan sillä kahvi on pahaa! Mutta älköön kukaan sanoko ettei pidä teestä jos on maistanut vain sitä kamalaa keltaista liptonia jota aina teenä tarjotaan, sillä hyvät ihmiset se litku ei ole teetä nähnytkään. Vaikka moni asia maailmassa menee huonompaan suuntaan on silti vielä toivoa... koulumme seinällä oli lista oppilaskunnan kahvion kehittämiseksi, ja kirjoitin listaan toivomuksena parempia teelaatuja, hunajaa ja hyviä leipomuksia ja kaikki toiveet toteutettiin!
On monta tapaa solmia kaunis kimppu ja monta tapaa elää onnellinen elämä

satman1

  • Vieras
Juotko kahvia?
« Vastaus #41 : 06.02.06 - klo:15:56 »
Kolme kuppia aamulla, 1-2 päivällä. Päivällä myös mukillisen vihreää luomuteetä. JA KAHVI REILUN KAUPAN!!

Eläköön kestävä kehitys!


..........................................................................................    \:D/    ................................................................................

Haluaisin juoda vain teetä tai mieluiten vettä ja mehua, sillä kahvin ja teen iinit ja miinit ovat hermomyrkkyä ainakin yhtä paljon kuin Lotto uhkapeliä. Mutta olen riippuvainen.


..........................................................................................    :smt105   ........................................................................................

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Juotko kahvia?
« Vastaus #42 : 06.02.06 - klo:16:39 »
Teetä.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Juotko kahvia?
« Vastaus #43 : 06.02.06 - klo:16:57 »
kahvia

.....

ja teetä.
-tottelematon ja paha-

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
Juotko kahvia?
« Vastaus #44 : 06.02.06 - klo:18:31 »
Reilun kaupan kahvia alan juoda heti kun se maistuu kunnolliselta. Nyt se on sellaista kökköä, niin kuin kulta katriinaa särpisi. Presidentti tumma paahto on kyllä aivan mahtava idea Pauligilta, ei enää aina tarvitse Jacobsin kahveja ostaa kalliilla täältä tai kantaa ulkomailta...