Kirjoittaja Aihe: Suomi Pahamaa, vai onko ?  (Luettu 1386 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.


Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Suomi Pahamaa, vai onko ?
« Vastaus #1 : 01.02.14 - klo:17:25 »
Kipeä aihe

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Suomi Pahamaa, vai onko ?
« Vastaus #2 : 02.02.14 - klo:07:25 »
Kysymys on Ruotsista eikä Suomesta. Olen kauan ihaillut Ruotsia. Olen siellä asunut ja opiskellut. Siihen aikaan, Palmen aikana, oli ehkä helpompi olla ulkomaalainen Ruotsissa kuin Suomessa. Olen viihtynyt Suomessa yli 40 vuotta. Mikään maa ei ole täydellinen, mutta minusta olisi naurettavaa, ainakin minun kohdallani, sanoa Suomen olevan paha maa.
Olen vieras vieraassa maassa. Suomen hengellisissä yhteisöissä olen vieraana saanut kuitenkin parasta kohtelua körttiseuroissa.
Tällä foorumilla on kai kysymys siitä, miten körttiläinen voi helpottaa hädässä olevien tilannetta.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Paikalla Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33763
Vs: Suomi Pahamaa, vai onko ?
« Vastaus #3 : 02.02.14 - klo:08:15 »
Kauniin kiitoksen annoit Thomas MCElwain körttiseuroille.

Miten voi helpottaa hädässolevan asiaa ? Minusta se on velvoite kaikille. Jos on selkeitä epäkohtia on koetettava tehdä jotakin, kuten presidentti Mauno Koivistokin aikoinaan sanoi.

Kuntapäättäjiin saa yhteyttä helpommin. Samoin seurakuntaan vaikkapa diakoniatyöhön. Ja jokainen voi tehdä osansa, jos on liikuntakykyinen ja aistit tallella. Kysymys kuuluu, haluankao, jaksanko vai kuljenko liian helposti ohi.

Tätä körttifoorumia on ymmärtääkseni lupa käyttää ainakin hengellisessä hädässä. Itse sain heti tänne ohjauduttuani yhteyden muutamiin sielunveljiin. Ompa tullut neuvoja myös hakeutua kiireellä saamaan ensiapua päivystyksestä. Kiitos Leena !

Googlasin tietysti heti Thomasin tietoja netistä. Hän on rohkeasti oikealla nimellään. Tervetulotoivotus and:

                                                                                                                 http://www.youtube.com/watch?v=kw_0-6qkyEc
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Suomi Pahamaa, vai onko ?
« Vastaus #4 : 02.02.14 - klo:09:27 »
 :) Jotenkin kun kuulee joidenkin ns profeettojen julistusta tai tärmää heihin kadulla lappuja jakamassa tai jehovantodistajana ovella, niin sanoma heillä on aika sama :

Jos Suomi ei tee parannusta, niin tuomio tulee.
Tai Suomi hyväksyessään naispapit tai jotain muuta on vetänyt tuomiot ylleen ja vähintään Venäjä miehittää Suomen ja kärsimykset tulevat.

No sinänsä varmaan ihan totta profeettojen kirjoitukset ja julistukset, mutta kun tässä armosta tai jostain on saanut matkustella Saksassa ja muissa maissa, niin kyllä paljon ns, syntisempiä valtioita on kuin Suomi ja ihmettelen miksi juuri Suomelle kävisi pahasti ja esimerkiksi Saksa pääsisi ensin vähemmällä tai Ranska, mutta Suomi tuomitaan jonnekkin ihan alakertaan?

Muutenkin ois kiva, kun painotus olisi siinä, että kun teette parannukse, tarkoittanee käännytte jumalan puoleen säkissä ja tuhassa, niin tulisi kaikkea hyvää ja niitä asioita painotettaisiin.
 :-\

Suomi voi olla paha maa, mutta ei lähimainkaan pahimmasta päästä  :icon_confused:
Kaikki valta tekoälylle!