Äänestys

Maailma sai minut kontolleen...

30-luvulla tai aiemmin
1 (0.9%)
40-luvulla
6 (5.3%)
50-luvulla
8 (7%)
60-luvulla
11 (9.6%)
70-luvulla
15 (13.2%)
80-luvulla
54 (47.4%)
90-luvulla
17 (14.9%)
aivan hiljattain tai sen jälkeen
2 (1.8%)

Äänestäjiä yhteensä: 106

Äänestys päättynyt: 20.07.05 - klo:21:04

Kirjoittaja Aihe: Syntymävuosigallup  (Luettu 44456 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Tina Yvonne

  • Kuulee veisuun Pirtistä
  • Viestejä: 36
Syntymävuosigallup
« Vastaus #75 : 18.06.07 - klo:23:30 »
Kiitos avusta ! Hyvää yötä, Jeesus myötä !
Olen lammas pienoinen, karitsainen Jeesuksen !

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Syntymävuosigallup
« Vastaus #76 : 18.06.07 - klo:23:32 »
Lainaus käyttäjältä: "Tina Yvonne"
Näinhän tässä tuntuu koko yö kohta menevän, yhteyskin on jo pari kertaa katkennut. Miehen kanssa lähetettiin juuri kuva minusta sinulle, Liisa. Tulee hänen työsähköposti osoitteesta. Toivottavasti se käy. Onkohan kuva tullut, ja onko laadultaan sopiva ? Kyllä vielä jonain päivänä hallitsen nämä tietokonehommat, vai onko epäilijöitä ?


Eli tulihan se perille, kelpo kuva, ja lisäilinkin sen tuonne jo - kuten taisit huomata. (Vastasin siihen omaan osoitteeseesi.)
Hyvinhän tuo näyttää koneenkäyttö sujuvan!

Poissa Johannes

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1334
Syntymävuosigallup
« Vastaus #77 : 19.06.07 - klo:22:33 »
Nyt sain minäkin kuvan, en tosin ihan omaa... Liisan avustuksella minäkin, joten kovasti kiitoksia hänelle! Oman kuvan hommaan ehkä joskus, mutta ne on niin karmeita, riittää kun peilistä itse katsoo. :lol: Koneen peruskäyttö on ok, mutta heti kun tulee jotain tällaista, että pitäisi kuvaa pienentää tms. niin tipun kärryiltä. Apteekissa oli kesätöissä alkuun ihan kamalaa, kun ei ollut edes mikrosoftin ohjelma, niin kaikki menee ihan eri tavalla ja oli kova opettelu. Esim. niinkin yksinkertainen juttu, että olen tottunut ruksista ylänurkassa sammuttamaan ohjelmat. Nyt kuitenkin vannotettiin, että niin ei saa tehdä apteekkiohjelmassa, sillä ohjelma voi mennä sekaisin.
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."

Poissa Tina Yvonne

  • Kuulee veisuun Pirtistä
  • Viestejä: 36
Syntymävuosigallup
« Vastaus #78 : 19.06.07 - klo:22:54 »
Kiva kuva sinulla, näyttää vähän Vaahteramäen Eemeliltä. Meillä niitä Eemeleitä vilistää täällä tuvassa kolme kappaletta ( 7-, 6- ja 2,5 vuotiaat)

Apteekissa kaiketi tarvitaan lukutaitoa lääkäreiden koukeroille, ettei mene pillerit silmään... Onneksi varmaan ainakin isommissa kunnissa lääkärit kirjoittavat reseptit koneella nykyään.
Olen lammas pienoinen, karitsainen Jeesuksen !

Poissa Johannes

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1334
Syntymävuosigallup
« Vastaus #79 : 20.06.07 - klo:08:32 »
Lainaus käyttäjältä: "Tina Yvonne"
Apteekissa kaiketi tarvitaan lukutaitoa lääkäreiden koukeroille, ettei mene pillerit silmään... Onneksi varmaan ainakin isommissa kunnissa lääkärit kirjoittavat reseptit koneella nykyään.


Juu, suurin osa resepteistä on nykyisin koneella tehtyjä. Pala nousee aina kurkkuun, kun väliin sattuu joku käsin tehty. Ei niistä ota Erkkikään selvää...tai no näyttääväthän nuo aina heti ymmärtävän, mitä siinä lukee, kun kysyy. Viimeksi oli tarvittaessa lyhennetty tarv. ja kirjoitettu niin koukeroilla kuin vain voi olla. Tabletti on tbl jne. No, kyllä se tästä pikku hiljaa.

Niin minulla on Eemeli tuossa kuvassa. Se oli lapsena minun lempimielikuvitushahmoni ja edelleenkin eemeleitä on mukava katsoa ja lukea.
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."

Poissa Pinni

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 149
Syntymävuosigallup
« Vastaus #80 : 23.06.07 - klo:01:54 »
Tämä on vähän tylsä aihe, kun oikeastaan riittää kun kerran vastaa, kun ei se syntymävuosi kumminkaan miksikään muutu :/

Poissa Johannes

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1334
Syntymävuosigallup
« Vastaus #81 : 23.06.07 - klo:10:43 »
No voihan tässä ketjussa jutella paljon muustakin, kuten on jo tehtykin. Tai sitten kertoa muuten vain itsestään.
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."

Poissa Tina Yvonne

  • Kuulee veisuun Pirtistä
  • Viestejä: 36
Syntymävuosigallup
« Vastaus #82 : 23.06.07 - klo:21:16 »
Huomasin , että omalta kohdaltani ainakin juttu rönsyili varsinaisesta syntymävuosiaiheesta aikalailla. Toivottavasti ei haittaa ketään. Olen vasta löytänyt tämän foorumin, enkä oikein säännöistä tiedä.

 Tästä syntymävuosiasiasta saisi mielenkiintoisemman jos kukin kertoisi millainen vuosi se nimenomainen vuosi oli. Itse kenkään tuskin muistaa, mutta vanhemmat melko varmasti. Esimerkiksi mitä maailmalla tapahtui , tai millainen sää oli silloin. Olisi ihan yleissivistävääkin, ainakin tällaiselle mökin muorille kuin minä. Onko mieltä ?
Olen lammas pienoinen, karitsainen Jeesuksen !

Poissa Johannes

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1334
Syntymävuosigallup
« Vastaus #83 : 24.06.07 - klo:11:25 »
Ei se nyt niin vaarallista ole, jos aiheesta rönsyillään. Ainakin itsestä on mukava lukea vapaata keskustelua.

Tuo voisi olla ihan ok tuo, että kerrottaisiin syntymävuodesta. No, itse synnyin 1986 elokuussa. Tsernobyl oli posahtanut paria kuukautta aiemmin ja Kekkonen kuoli samassa kuussa kuin synnyin. Äiti sanoi synnytyssairaalassa katsoneensa kuolemaan liittyviä uutisia. Nuo oli ehkä ne kaksi merkittävintä uutista siltä vuodelta.
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."

Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2575
Syntymävuosigallup
« Vastaus #84 : 27.06.07 - klo:13:35 »
1957

Poissa LeenaSisko

  • Istahtaa penkin päähän veisaamaan
  • Viestejä: 48
Syntymävuosigallup
« Vastaus #85 : 28.10.07 - klo:21:35 »
1980

Poissa Sarai

  • Kotimatkalla
  • Viestejä: 309
Syntymävuosigallup
« Vastaus #86 : 29.10.07 - klo:09:29 »
...

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8383
Syntymävuosigallup
« Vastaus #87 : 30.10.07 - klo:15:57 »
Lainaus käyttäjältä: "Eliza"
15-vuotias olen. Veli on puolitoista vuotta nuorempi, eli tänä vuonna tulee 14, mutta todella pienen näköinen. Mentiin junalla Tuomarilasta Helsinkiin ja konnari meni ihan sekasin, höpisi jotain tyyliin "1 aikuinen ja 1 lapsi, puoltoista aikuista..." jotain tuohon tyyliin olin kuulevani. :?


Juu, ne konnarit Hesassa on aika erikoisia,,.
Itte vaikka on kohta satavuotta menin yö-junassa kerran ja nojasin seinään ja konnari ku meni ohi tokas. "Älä sitte poika piirtele siihen seinään."
 :shock:
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa TeppoV

  • Rykäisee alkaakseen seurapuheen
  • Viestejä: 80
Syntymävuosigallup
« Vastaus #88 : 31.10.07 - klo:16:24 »
Olenkin näköjään tällä foorumilla jo vanhus, syntynyt 1969.
Kristus juoksee aran ja vauhkon syntisraukan jäljessä, huutelee kuin paimen lammasta. Ja kun hän tapaa sen aran ja pelkäävän suohon vajonneena, ei hän sitä komenna, vaan kumartuu itse sen alle, nostaa uupuneen olalleen ja kantaa sen kotiin.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22048
Syntymävuosigallup
« Vastaus #89 : 31.10.07 - klo:17:52 »
Oho! Luokitellaanko minut 50-luvun alussa syntyneenä jo muinaisjäänteeksi?