Kirjoittaja Aihe: Tänään 5 h  (Luettu 33362 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

myyrä

  • Vieras
Vs: Tänään 5 h
« Vastaus #135 : 14.09.12 - klo:15:37 »
Ehkä Siilaisen sairaalassa? Kerro, myyrä, vaihtoehdot etukäteen niin meidän on helpompi löytää. Sä et varmaan heti pääse nettiin siellä  :023:



Terveitten kirjoissa (ainakin toistaiseksi  :003:)

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33769
Vs: Tänään 5 h
« Vastaus #136 : 14.09.12 - klo:16:05 »
Leikittiin keinuissa, karuselleissä, kiikuttiin,laskettiin liukumäistä, tehtiin hiekkakakkuja ja loiskittiin vesilätäköissä.  Arvannette keitä oli mukana.
Me nautittiin yhtä paljon kuin kaitsettavat.
Leikkipuiston vieressä olevasta talosta oli nostettu iso korillinen omeinoita vapaasti nautittaviksi. Sitten tultiin omaan pihaaan heittämään Themikselle palloa. Sillä oli paha mieli kun se jätettiin kotiin siksi aikaa kun pikku-akkojen kanssa ulkoiltiin.

Vielä hiukan haravointia päälle ja sitten sisälle syömään ja piirtelemään. Kuuden jälkeen vaari kuljettaa tytöt isin luokse kotiin. Äiti on treenaamassa
voimanaisten kuntolaitteita. :109:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Rajan poika

  • kyselevällä mielellä
  • Viestejä: 509
Vs: Tänään 5 h
« Vastaus #137 : 14.09.12 - klo:17:59 »
Kaks tuntia nälkäpäiväkerääjänä.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tänään 5 h
« Vastaus #138 : 14.09.12 - klo:18:11 »
Wien on aina Wien. Aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22066
Vs: Tänään 5 h
« Vastaus #139 : 14.09.12 - klo:18:27 »
Kaks tuntia nälkäpäiväkerääjänä.

Olin kerran vapunaattona janopäiväkerääjänä Alkon eteisessä. Mielenkiintoista!

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33769
Vs: Tänään 5 h
« Vastaus #140 : 15.09.12 - klo:08:10 »
Tänään jatkuvat jokasyksyiset kalamarkkinat Vesijärven satamassa. Tarjolla olisi esim. roskakalapihvejä. Käymme siellä jos ehdimme jo tänään. Matilla on ensin hirvikokeen ampuminen Tarusjärvellä ja minulla sillä aikaa ruusunmarjojen poimiminen.
Huomenakin vielä ehtii. Messu on taas vasta klo. 16.
Reima Saloselta  (ei sukulainen) ostamme aina rymättyläläistä t. taivassalolaista maustesilakkaa. Vitsi on siinä että onko se jo tarpeeksi kypsynyt. Viimeeksi se oli ollut mausteliemessä vasta pari viikkoa. Se ei riitä, kala oli aivan kovaa. Kun säilytin sitä jääkaapissa yli kuukauden se alkoi olla niinkuin pitää.
Muutoin kalamarkkinoillakin on enimmäkseen metrilakua, matkamuistoja, pyttyjä ja potteja, villasukkia ym. Veneistä saa ostaa tuorettakin kalaa, jos sitä on.
Taitaa olla suurimmat kävijämäärät keräävä tapahtuma satamassa. Kymmeniä tuhansia ostajia tai katselijoita käy säästä riippuen.

http://www.kalaan.fi/palvelut/37836/Lahti,+Kalamarkkinat.htm
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6336
Vs: Tänään 5 h
« Vastaus #141 : 15.09.12 - klo:18:19 »
Kävin lähiösienessä. Kauppamatkalla olin bongannut tatteja, kävin sitten kotona vain vaihtamassa ostoskassin sienikoriin. Sadan metrin päästä kotoani, keskeltä kerrostaloja, sain puoli korillista tatteja, rouskuja ja haperoita parissakymmenessä minuutissa. Nyt pitäisi jaksaa raivata keittiötä sen verran että mahdun ne käsittelemään.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tänään 5 h
« Vastaus #142 : 15.09.12 - klo:23:11 »
Sienimetsässä koitin vaimon perässä yhden kepin tuella kävellä, oli mukava ulkoilla, suppilovahveroita
löytyi, torvisieniä tuttuun tapaan ei.

myyrä

  • Vieras
Vs: Tänään 5 h
« Vastaus #143 : 16.09.12 - klo:06:40 »
 :D

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33769
Vs: Tänään 5 h
« Vastaus #144 : 16.09.12 - klo:08:13 »
Matti lähtee tyttären hedelmäpuista poimimaan omenia, luumuja ja kriikunoita. Viimemainitut on syötävä tuoreeltaan. Omenat laitan osan soseeksi, osan kuivatan.
Minä teen sillä aikaa kuntolenkin. Olemme Leenan kanssa nyt kuntoiluinnostuksen vallassa, Leena kovemmin kuin minä. Ikäeroakin on melkoisesti.

Tein äsken aamupunnerrukset. Taidan kohta siirtyä 5 kg. käsipainoihin ja hiukan koventaa penkin vastusta. Täysin surkastuneet lihakset ovat alkaneet kasvaa.
Sauvoihin en koske muutoin kuin jäisellä jalkakäytävällä.

Messu alkaa klo 16. Hercule Poirot alkaa samaan aikaan, hmmmmmmmmmm !
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa meme

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Tänään 5 h
« Vastaus #145 : 16.09.12 - klo:15:02 »
Kolme litrsaa suppiksia mökin lähimetsästä. Onneksi 9v poika oli mukana, on parempi "sienikoira" kun minä. Mustikoita ja puolukoitakin olisi ollut rutkasti, aika vaan loppui kesken, kun pitää keritä tuonne Mukkulan messuun :002:

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tänään 5 h
« Vastaus #146 : 17.09.12 - klo:18:55 »
Siirytän osann 5i
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi