Keskustelu > Seuratupa

Aamuhartaus 23

<< < (3/29) > >>

Pena:
Kristus on se, joka ensimmäisen perustuksen laskee. "Niin on Jumala maailmaa rakastanut, että Hän antoi ainoan Poikansa, että jokainen, kuin Häneen uskoo, ei hukkuisi vaan saisi iankaikkisen elämän"

Juho Malkamäki

Pena:
Sekä itse Kristus että apostolit kiinnittivät hyvin paljon huomiota siihen, mistä näkyy, kuka on Kristuksessa, kuka ei. Kun elämän Herra pesi opetuslastensa jalkoja, niin ne estelivät. Mutta Hän sanoi heille: "Ellen minä pese teidän jalkojanne, niin teillä ei ole osaa minussa." Vielä Hän sanoi: "Rakastakaa toisianne niinkuin minä olen teitä rakastanut." Siinä on erityinen rakkaus Kristuksen ruumiin jäseniin, joka itse on jäsenenä siinä ruumiissa, mutta siinä on myös rakkautta yhteiskuntaa ja koko ihmiskuntaa kohtaan.

Juho Malkamäki

Thomas McElwain:

--- Lainaus käyttäjältä: Pena - 20.04.23 - klo:07:41 ---Sekä itse Kristus että apostolit kiinnittivät hyvin paljon huomiota siihen, mistä näkyy, kuka on Kristuksessa, kuka ei. Kun elämän Herra pesi opetuslastensa jalkoja, niin ne estelivät. Mutta Hän sanoi heille: "Ellen minä pese teidän jalkojanne, niin teillä ei ole osaa minussa." Vielä Hän sanoi: "Rakastakaa toisianne niinkuin minä olen teitä rakastanut." Siinä on erityinen rakkaus Kristuksen ruumiin jäseniin, joka itse on jäsenenä siinä ruumiissa, mutta siinä on myös rakkautta yhteiskuntaa ja koko ihmiskuntaa kohtaan.

Juho Malkamäki

--- Lainaus päättyy ---

Herännäisyydessä rakastetaan sitä, joka julistaa vanhat Siionin virret kuvottaviksi ja vihataan sitä, joka ystävällisenä eleenä kääntää ne.

Pena:

--- Lainaus käyttäjältä: Thomas McElwain - 20.04.23 - klo:17:21 ---Herännäisyydessä rakastetaan sitä, joka julistaa vanhat Siionin virret kuvottaviksi ja vihataan sitä, joka ystävällisenä eleenä kääntää ne.

--- Lainaus päättyy ---

Tuo ei pidä paikkaansa edes körttifoorumilla, saati herännäisyydessä yleensä.

Thomas McElwain:

--- Lainaus käyttäjältä: Pena - 20.04.23 - klo:17:50 ---Tuo ei pidä paikkaansa edes körttifoorumilla, saati herännäisyydessä yleensä.

--- Lainaus päättyy ---

Se joka tuntee omassa nahkassa tietää parhaiten. Tosiasiat puhuvat itsestään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta