Kirjoittaja Aihe: Huomenta káikki  (Luettu 34625 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33756
Vs: Huomenta káikki
« Vastaus #30 : 11.11.10 - klo:14:29 »
Suuri Laiskottelija yrittää nyt mummoa kumoon flunssa-oireiden avulla. Vai kaamos-kummitusko se viluttaa, vaivuttaa.

Ei auta. Illaksi tulee padasjokiset kahville ja kahvileipää ei ole. Katsotaan kumman kunto kestää.   :021:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Huomenta káikki
« Vastaus #31 : 11.11.10 - klo:14:36 »
Tee pannari. Helppo ja herkullinen. Opiskeluaikana aina tarjottiin pannaria, joka paikassa saatiin pannaria ja noin. Vain hillon laaru vaihteli. Ei mitään muuta. Teetä ja pannaria. Aivan hyvin riitti.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33756
Vs: Huomenta káikki
« Vastaus #32 : 11.11.10 - klo:16:46 »
Matti haki jäätelökakkua.

Kuinka voit Leena? :eusa_pray:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa meme

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Huomenta káikki
« Vastaus #33 : 11.11.10 - klo:19:23 »
Jonkinlainen laiskamato asuu meilläkin, mitään järkevää en tunnu työpäivän jälkeen saavan aikaiseksi. :icon_rolleyes:

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Huomenta káikki
« Vastaus #34 : 11.11.10 - klo:19:40 »
Matti haki jäätelökakkua.

Kuinka voit Leena? :eusa_pray:
Kiitos!  Alan olla joks. tajuissani. Käsi osuu minne pitää ja noin. Päivällä vajotti johonkin unentapaiseen, neljä tuntia taju kankaalla ja siitä se lähtee. Töihin soittelin vielä iltapäivällä mitä kuuluu. Ainahan sinne jotakin. Mutta oli semmoista mille en olisi voinut mitään tehdä;  sen sijaan  huomiselle on tilauksia, joten kynttä ristiin, nyt Leena pyytää, että Herran tahto tapahtukoon mutta  olis kovasti hyvä jos Hän huomena tahtois sen verran terveyttä et Leena sais työt tehdyiks. Vain niitten ihmisten takia,. Jumala, käviskö mitenkään.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22058
Vs: Huomenta káikki
« Vastaus #35 : 11.11.10 - klo:19:55 »
Ristitään kädet.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33756
Vs: Huomenta káikki
« Vastaus #36 : 11.11.10 - klo:19:55 »
Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua,
ja sinun pitää kunnioittaman minua.                                                    Psalmi 50:15 vanha käännös

täällä mummi huutaa .
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Huomenta káikki
« Vastaus #37 : 11.11.10 - klo:20:01 »
Sitä niin. Kiitos.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Huomenta káikki
« Vastaus #38 : 12.11.10 - klo:15:25 »
Pardon, mine en taidha allemanein gielde ia soome on mös wanhan ajcuista. Teme nooremb Martin ej taidha francoise.  :051:

Mein geliebte Martinus!

mine voidh vanha soomi hywin harjaannut, kyle ymmärdhe kaiken mielen, opittuan wenäj keely Buchewald keskitytitetleerist, luond jotta, jos Te. lieber Martinus. opin neuwot, me hywäst toist ymmärtäät. Leena  ei ole ... glabst nur an dass sse etwa sperechen kann... was alles muss ich hören! Sadako wedet Sinun pääles, Martinus, mine kaipaus kohden sywä lumet.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22058
Vs: Huomenta káikki
« Vastaus #39 : 12.11.10 - klo:17:10 »
Mine cajpan novemberin pimeydhes etelen walo ia lämmin. Teme nooremb cajma cajpa wiel etelembe, Tropicus Capricorni asti.  :051:

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Huomenta káikki
« Vastaus #40 : 12.11.10 - klo:18:58 »
Mine uskolisest luodhan, ettäs Jumal hywydessäns meil andha cyndilhäin loisda yön pimeydes, ja Suur Her Chkrestuksen syndymisfest odotat meidät. Leena hen tahdho tiedhä cui mine edistut  vanha celi. Ich wersuche ´... hab es durch die  ganze Nacht gestudiert...
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa tuulikki

  • Valoa vaikk' en näekään...
  • Viestejä: 72
  • minäkö
Vs: Huomenta káikki
« Vastaus #41 : 12.11.10 - klo:21:10 »
Pääkaupunkiseudulta kotiutuneena ja erittäin flunssaisena. Nyt on sauna ja viina (pari senttiä konjakkia) kokeiltuna, terva vielä puuttuu.
Viikonloppuna sairastellaan, niin onpahan taas maanantaina terävänä töissä!

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Huomenta káikki
« Vastaus #42 : 12.11.10 - klo:21:17 »
Pääkaupunkiseudulta kotiutuneena ja erittäin flunssaisena. Nyt on sauna ja viina (pari senttiä konjakkia) kokeiltuna, terva vielä puuttuu.
Viikonloppuna sairastellaan, niin onpahan taas maanantaina terävänä töissä!

Aiotko kokeilla tervaa sisäisesti vai ulkoisesti?
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa meme

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Huomenta káikki
« Vastaus #43 : 12.11.10 - klo:21:31 »
Ainakin tässä linkissä vinkki tervasta sisäisesti. Mausta en tiedä. :107:
http://www.amoriini.com/fi/Ruokaa%20ja%20juomaa/Kuumat%20juomat/
Minusta terva on kyllä parempaa ulkoisesti eli tervasalvalla hoituu meillä kaikki iho-ongelmat.  :023:

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Huomenta káikki
« Vastaus #44 : 12.11.10 - klo:23:01 »
Tervaleijonat on ihka ihania lempparikarkkeja ja jätskinä vanhanajan terva. Ulkoisesti myös tervashamppoona ja löylyterva on suosikkejani. Minäkin olen nuhaani kokeillut saunaa, tervalöylyjä ja konjakkia päälle. Seuraavana aamuna olo oli edellistä parempi. (Voinee johtua myös normaalista nuhan etenemisestä. Pahimia päiviä on ne kun nenä lirahtelee, aivastuttaa ja niistäessä vesi lentää silmistä.)
Pyryharakka