Kirjoittaja Aihe: Uskoon tulleet 2  (Luettu 20359 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Uskoon tulleet 2
« Vastaus #60 : 26.07.14 - klo:11:44 »
Kaikki me olemme kristityitä... sanoisin, että me menemme elämänpituiselle vuorelle. Körttiläiset skimbailee sieltä alas, mutta Kristus-hiihdonopettajana vetää sieltä ylös. Muita uskontoja ei Jumppu päästä näin helpolla.

Miten sinä tuon voit tietää? Tai noh. Minä en Jumppua tunne, ei ole fb-frendi. Jumalan salatut tuumat jätän paremmin Hänelle.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Uskoon tulleet 2
« Vastaus #61 : 27.07.14 - klo:12:21 »
Olisi hyvä veisata Tuomasmessuilla Siionin virsiä. Siellä taitaa joskus olla jopa englanninkieli huudossa, niin tunnen englanninkielisen SV:n käännöksen, jota voisi käyttää. Anteeksi, kun suomenkielen taitoni on niin heikko. Olihan huuto-sana se oikea, vai mitä?
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Uskoon tulleet 2
« Vastaus #62 : 27.07.14 - klo:14:00 »
Simo Korkalainen pitää Nilsiän kirkossa tuomasmessuja... nimenomaan Siionin virsien tahdissa.
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa Liina

  • pienellä paikalla
  • Viestejä: 543
Vs: Uskoon tulleet 2
« Vastaus #63 : 27.07.14 - klo:16:55 »
Olisi hyvä veisata Tuomasmessuilla Siionin virsiä. Siellä taitaa joskus olla jopa englanninkieli huudossa, niin tunnen englanninkielisen SV:n käännöksen, jota voisi käyttää. Anteeksi, kun suomenkielen taitoni on niin heikko. Olihan huuto-sana se oikea, vai mitä?

Minusta se on ihan oikea tässä yhteydessä!
--
En ole tullut uskoon, en ole mennyt uskosta. Olen alati eksyksissä, mutta harharetkilläni olen kohdannut muutaman ihmisen.



Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Uskoon tulleet 2
« Vastaus #64 : 27.07.14 - klo:20:23 »
Minusta se on ihan oikea tässä yhteydessä!
--
En ole tullut uskoon, en ole mennyt uskosta. Olen alati eksyksissä, mutta harharetkilläni olen kohdannut muutaman ihmisen.




Hyvä, Liina! Minä olen todella sekä tullut että mennyt uskosta. Ilmeisesti mennessänikin Jumalaa pidin erittäin totena olevaisena koska sanoin mielessäni että täähän menee yli minun mahdollisuuksiensa. Kyllä nyt menen uskosta, hyvä Jumala.

Muistan sekä tulon että menon, Jumalasta en vain päässyt. Joskus mietin että Raamatussa on yksi turha käsky, pelkää ja rakastaa pitäisi, se tapahtuu ilman käskemistäkin.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.