Kirjoittaja Aihe: Kördebaari, jakso vuonna 2016  (Luettu 62328 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8321
Vs: Kördebaari, jakso vuonna 2016
« Vastaus #75 : 19.01.17 - klo:22:13 »

Edessä ikuisuus, mutta jengi kun uskoltaa elää kommentoi körttibaarissa :)

https://www.youtube.com/watch?v=BF9QETcSMaQ
Tik toc.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8321
Vs: Kördebaari, jakso vuonna 2016
« Vastaus #76 : 26.01.17 - klo:17:57 »

Jou man,, ryyppylaulua.,
Meno kuin alkuiltaa körttibaarissa :)

https://www.youtube.com/watch?v=FJG8VHy0dBI
Tik toc.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Vs: Kördebaari, jakso vuonna 2016
« Vastaus #77 : 26.01.17 - klo:20:39 »
Irlantilaiset osaavat laulaa siitä, mitä juovat:

https://www.youtube.com/watch?v=hlWTASnnft4

Poissa donpate

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1441
Vs: Kördebaari, jakso vuonna 2016
« Vastaus #78 : 27.01.17 - klo:01:11 »
https://www.youtube.com/watch?v=jthvslBZQ4g

Tämän tahdissa tuli nojailtua nuoruudessa. Hyvältä se kuulostaa vieläkin  :023:.

Poissa donpate

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1441
Vs: Kördebaari, jakso vuonna 2016
« Vastaus #79 : 27.01.17 - klo:01:14 »
Nyt on pakko lopettaa, kun katsoo Uusimmat viestit saraketta niin joka kohdassa lukee Dumpaten, ei yhdellä miehellä voi olla näin paljon sanottavaa. Siis hyvää yötä.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8321
Vs: Kördebaari, jakso vuonna 2016
« Vastaus #80 : 28.01.17 - klo:20:34 »
Nyt on pakko lopettaa, kun katsoo Uusimmat viestit saraketta niin joka kohdassa lukee Dumpaten, ei yhdellä miehellä voi olla näin paljon sanottavaa. Siis hyvää yötä.

Jos on sanottavaa, ni sano.
Ja jos ei ole, ni sittenkin skrivaa tänne körttisbaariin, kyllä tänne juttua mahtuu ja mitä tyhmempää sen parempi :)

Oikeesti muakin joskus mietityttää sama, et kirjuuttelen ja kohta ei näy kuin viisveisuu joka aiheen alla.

Onhan se toisaalta outoa, kun ei itteään mitenkään miksikään ajatteljaksi tai muuksi fiksuksi miellä, mut ei kai tää oo mikään viisasten kirja?
Välillä tuntuu, et kaukana siitä kun jossain kysynyt joltain körtiltä, et tiedätkö sen körttiforumin, no joo aika tyhmiä juttua.
No mene kirjoittamaan sitten sinne jotain fiksua, ni ei tuu palautetta.
Aika nössöä arvostella, mut ei julkisesti, tulis tänne arvostelemaan tai edes jotenkin ilmoittais mikä mättää?

Kysyn vaan.
Tik toc.

Poissa donpate

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1441
Vs: Kördebaari, jakso vuonna 2016
« Vastaus #81 : 29.01.17 - klo:20:32 »
Helou femsjungare (my soul brother), just meni (28.01) Django Jamit Buledardin Kahvisalongissa, tää on halpaa huvia mikä kannattaa ainakin käydä tsekkaamassa jos pyorii huudeilla. Kohta Bulella on Kletzmeriä, tuu kuuntelemaan, saat borgan hinnalla tsitta ja kuulla live musaa. Tsekkaa broggis netistä. Mä oon se kaiffa jolla on fleda pääasiassa takana  :o.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6310
Vs: Kördebaari, jakso vuonna 2016
« Vastaus #82 : 02.02.17 - klo:18:24 »
Tänään piti soittaa yhden mahdollisen työnantajan, mutta eipä mitään ole kuulunut. Olen istunut koko päivän sisällä ja odottanut, enkä edes siivoamaankaan ryhtynyt jottei ole kädet tiskivedessä kun puhelu tulee. Toisesta hakemastani työstä tuli pakit. Sitten hokasin, että sanassa "ansioluettelo" lukee keskellä "oluet". Onko tämä merkki, että voisin ulkoilla lähikauppaan ostamaan pari kaljaa?
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Vs: Kördebaari, jakso vuonna 2016
« Vastaus #83 : 02.02.17 - klo:21:57 »
Toisaalta 'ansioluettelo' on anagrammi sanoista 'olen oluettasi'.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6310
Vs: Kördebaari, jakso vuonna 2016
« Vastaus #84 : 02.02.17 - klo:23:20 »
No ehkä sinä oletkin oluettani, kun ne olueni ovat nyt täällä jäähtymässä eivätkä sinulla!

(Äh, "oluet nelosia" ei ihan onnistu, mutta kaksikielinen"sin: elo oluetta" kyllä.)
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Vs: Kördebaari, jakso vuonna 2016
« Vastaus #85 : 03.02.17 - klo:07:27 »
No ehkä sinä oletkin oluettani, kun ne olueni ovat nyt täällä jäähtymässä eivätkä sinulla!

 :'(

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8321
Vs: Kördebaari, jakso vuonna 2016
« Vastaus #86 : 09.02.17 - klo:18:02 »
No ehkä sinä oletkin oluettani, kun ne olueni ovat nyt täällä jäähtymässä eivätkä sinulla!

(Äh, "oluet nelosia" ei ihan onnistu, mutta kaksikielinen"sin: elo oluetta" kyllä.)

Kielioppihan on kivaa.

Tällästä munkin äikänope ois voinut selittää.

Oli kaksi miestä toinen oli oluetta.
Toinen tokasi, no minulla on sinun oluet, siis et ole oluettasi.
Ja sit kysymys.
Kumpi oli oluetta, vai onko oluetta italiattaren nimi?

Jou Donbaten, sorry kun tiesin liian myöhään, et olit baarissa, mutta mennäämpä joukolla, kun Luther jengi menee yhdistys käynnilleen Armon baariin.
Tik toc.

Poissa donpate

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1441
Vs: Kördebaari, jakso vuonna 2016
« Vastaus #87 : 09.02.17 - klo:23:55 »
Mun reviiri on alle kehä 1:sen. Makelänkatu on rajaa pohjoisessa, on käynyt piiri hieman ahtaaksi. Pääasiassa liikun sporalla piritorilta etelään, tod harvoin ylitän kehä 1:sen rajan. Etelään tietysti Tallinaan, veljeskansaa tervehtimään.

Poissa donpate

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1441
Vs: Kördebaari, jakso vuonna 2016
« Vastaus #88 : 13.02.17 - klo:00:15 »
[quote
Jou Donbaten, sorry kun tiesin liian myöhään, et olit baarissa, mutta mennäämpä joukolla, kun Luther jengi menee yhdistys käynnilleen Armon baariin.
[/quote]


 Jos tarkoitat tosiaan tota Tampereen mestaa, niin enhän mä koskaan liiku siellä päin, mun reviiri on hyvin pääkaupunki keskeinen, ja oikeastaan ydinkeskusta sielläkin.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8321
Vs: Kördebaari, jakso vuonna 2016
« Vastaus #89 : 15.02.17 - klo:15:55 »
[quote
Jou Donbaten, sorry kun tiesin liian myöhään, et olit baarissa, mutta mennäämpä joukolla, kun Luther jengi menee yhdistys käynnilleen Armon baariin.



 Jos tarkoitat tosiaan tota Tampereen mestaa, niin enhän mä koskaan liiku siellä päin, mun reviiri on hyvin pääkaupunki keskeinen, ja oikeastaan ydinkeskusta sielläkin.

Jou man,

Ookoo,l no pidän mielessä, mutta ei siellä uskonnollisia juomatapahtumia ole kuin virsi ja viini seurat joskus, mitäs jos sinne, vaikka aika kuivat kuulemma nekin juomien puolesta, vaikka hyvin sjungaavatkin.

Dumbaten pohjoisin paikka missä käynyt Pohjois-Haaga.

Ei se mitään, nähdään kun tavataan.
Tik toc.