Kirjoittaja Aihe: Mitä kaipaat elämääsi?  (Luettu 2945 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa AKUANKKA313

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1095
  • x ja y pohtii elämän syvintä olemusta
Mitä kaipaat elämääsi?
« : 28.06.12 - klo:17:07 »
Mitä sinulta puuttuu elämästäsi?
 Mitä voisit tehdä asialle?
Unelmoitko?
Elämä on kemiaa.

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Mitä kaipaat elämääsi?
« Vastaus #1 : 28.06.12 - klo:19:20 »
Olen oikeastaan kiitollinen tästä hetkestä elämässäni.
Unelmoida voin kenties mutten toisaalta kaipaa mitään erikoista.
Tämä hetki elämää on ihan hyvä hetki.  :eusa_angel:

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mitä kaipaat elämääsi?
« Vastaus #2 : 28.06.12 - klo:23:33 »
Onpas tämä melkoisen laaja ja mielenkiintoinen aihe kun oikein rupeaa tätä miettimään.
Saan olla kiitollinen elämästäni, perheestä, sukulaisista, ystävistä...kaikesta.
Toiveita, haaveita, unelmia...niitä toki riittää...
Ehkä päälimmäisenä terveys, kaikenlaista remppaa on tässä iässä....jospa lonkkaleikkaus vielä auttaisi...
saisin vielä liikkua, hiihtää, retkiluistella, pyöräillä, patikoida metsäpoluilla....ja vaikka vielä
pelata poikani kanssa tennistä.
Osata elää paremmin rinnallakulkijana, kuuntelijana...siten että lähimmäisten olisi hyvä olla lähelläni.
Haluaisin elää lähellä Jumalaa, uskoen, luottaen, toivoen, saaden ymmärrystä valintatilanteisiin.
Olen "jämähtänyt" Kanta-Hämeeseen...viihdyn täällä, on sivuhommat, asunto, seurakunta, ystävät jne...
mutta yhtä hyvin voisimme lähteä vaikka Pohjois-Karjalaan poikani perheen lähettyville, sinne odotetaan
vauvaakin...mutta...voimmeko jättää toisen yksin elävän poikamme tänne?
Rukoilen Jumalan johdatusta elämääni, selkeitä tienviittoja, itselleni uskallusta ja rohkeutta tehdä
valintoja, päätöksiä, jos ja kun niiden aika on.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6340
Vs: Mitä kaipaat elämääsi?
« Vastaus #3 : 28.06.12 - klo:23:56 »
Tähän mitä nyt on niin lisäksi puoliso, pari ystävää, sulkisseuraa, ja joko työ tai vapaaehtoisaktiviteetti jossa voisin hyödyntää sitä mitä osaan. Ja mahdollisuus elää oman luontaisen vuorokausirytmin mukaan olis iso plussa. Seuraa semmoista joka ymmärtää etteivät sosiaaliset taitoni ole ihan priimaa.

Toki sitten nämä asiat jotka jo on: ruokaa, puhdasta vettä, poliittiset oikeudet, asunto, sosiaaliturva, julkinen liikenne, miltei ilmainen koulutus ja kirjastolaitos. (Eikun joo, puuttuviahan tässä piti luetella.)

Mitä olen tehnyt puutteille, no koetan tavata ihmisiä, netin treffipalstallakin on ilmoitus, ja työpaikkoja haen, ja lisää olen opiskellut. Ei ole vielä tärpännyt muuta kuin ehkä pari kaverisuhdetta aluillaan.
« Viimeksi muokattu: 28.06.12 - klo:23:59 kirjoittanut öppiäinen »
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33816
Vs: Mitä kaipaat elämääsi?
« Vastaus #4 : 29.06.12 - klo:08:21 »
Kohtuullista terveyttä, tyytyväistä ja arvokasta vanhenemista, Armon vilautuksia, iloa ja toivoa.
Joskus kaipaan vielä entistä aktiivisuuttani, tapahtumia, tilaisuuksia, osallistumista. Mutta näin on hyvä. Koira ja pienten jalkojen tepsutus ovat taas ilonamme.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Mitä kaipaat elämääsi?
« Vastaus #5 : 30.06.12 - klo:22:12 »
Voisi olla vähän aikaa kohtuullisen tylsää.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mitä kaipaat elämääsi?
« Vastaus #6 : 01.07.12 - klo:09:27 »
Riitta lähe Leenan ekumeeniseen majataloon käymään, niin viel tapahtuu. Pirska siel on hyvä hiljentyä Leenma suunnittelee tapahtumattomuustiloja lepääville.
Juhani et muuttais perheinesi, niin saataisiin messu useasti?

Eli unelmoin Assisista, tai Gubbiokin kelpaisi, teologian opiskelusta josta naapuri toi riemuviestin, saatan voida toteuttaa aika monia vielä, jos Jumala suo toteutuvan,   tervetuloa katsomaan kuinka toteutuu Aku!  

Jokainen foorumilainen ja lukija ja körtti ja ihminen on sinne sydämellisesti tervetullut sitten.
« Viimeksi muokattu: 01.07.12 - klo:09:31 kirjoittanut Leena »
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33816
Vs: Mitä kaipaat elämääsi?
« Vastaus #7 : 01.07.12 - klo:10:31 »
Kiitos kutsusta Leena. Pitäis saada Matti, koira ja pikku tepsuttajat myös lähtemään, mutta... :039:

Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mitä kaipaat elämääsi?
« Vastaus #8 : 03.07.12 - klo:19:40 »
Lapsia voi vielä kanniskella edestakaisin, sinun pitää aloittaa ankara bodaus, jotta Matti irtoaa...  

Kutsu kuului kaikille.  Täytyy kirjoittaa klarissoille saanko tulla pesemään vaiks lattiaa, jotta sitten voin olla.  

Siis minä kaipaan hyvin akuuttia matkustamista.  Se on kuulemani mukaan krooninen parantumaton sairaus, kuumeluontoinen, erittäinkin polttava,  johon on olemassa palliatiivinen hoito, jota olen aloitellut.
En ymmärrä mistä se tarttui minuun.
Jos se on se :kieli:    kiirastuli?
« Viimeksi muokattu: 03.07.12 - klo:19:45 kirjoittanut Leena »
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.