Kirjoittaja Aihe: Unelma taivaasta  (Luettu 15942 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Unelma taivaasta
« Vastaus #30 : 22.09.10 - klo:10:18 »
Taivaassani on hirvittävästi kauniita naisia...ja minä...itse asiassa siellä ei muita olekaan. :109:

ps. no, ehkä viisveisaaja :003:

Kun se on taivas, niin teidän ei tarvitse edes tapella niistä.  :003:

No joo, taitaisi sopia paremmin tuonne yleisen keskustelun puolelle.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10392
Vs: Unelma taivaasta
« Vastaus #31 : 22.09.10 - klo:10:22 »
Onpa Taivaassa tarjona lapsillekin, jotka Jeesusta rakastavat / Kultaruunu ja valkeat vaattehetkin, harput joilla he soittelevat.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Kummajainen

  • Pistää körttipastillin suuhun
  • Viestejä: 139
Vs: Unelma taivaasta
« Vastaus #32 : 22.09.10 - klo:17:36 »
Alter egoni heräsi.
 Viisveisaaja toivoo taivaallisia kalavesiä. Minä toivon taivaallisia taidenäyttelyitä.  Jumala on luonut taivaat ja maat, mutta ihmisilläkin on paljon kaunista kädenjälkeä. Värejä, muotoja, perspektiivejä, hahmoja, tunnelmia  yltýmpäriinsä ja hyvää musiikkia hiljaa taustalla. Mielellään barokkityyliä.

Sitten asteleisin kukkaniityllä Basson kanssa ja söisimme kylmäsavulohivoileipiä piknikillä ja joisimme jääkylmää rasvatonta maitoa. Äiti ja isä ja veli
hymyilisivät lähistöllä ja Matti jättäisi kaikki eläimet ampumatta ja keskittyisi minuun.

Jumalan lahja se taiteen taitokin. ;)

Pysyyköhän taivaassa lapsen mieli puhtaana? Aikuiset ei sitä saastuta. No pysyy. Jeee!

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Vs: Unelma taivaasta
« Vastaus #33 : 22.09.10 - klo:20:58 »
Onpa Taivaassa tarjona lapsillekin, jotka Jeesusta rakastavat / Kultaruunu ja valkeat vaattehetkin, harput joilla he soittelevat.

Muistan kun tätä kuuntelin pienenä ja olin tosi huolissani että entä jos ei kuolekaan lapsena vaan vanhana mummuna, saako silloin kultakruunua, valkoisia vaatteita ja harppua...?  :102:
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10392
Vs: Unelma taivaasta
« Vastaus #34 : 23.09.10 - klo:09:17 »
Tuo "-kin" -pääte ei sitten ollut mennyt vielä jakeluun.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Vs: Unelma taivaasta
« Vastaus #35 : 23.09.10 - klo:15:35 »
Ei oikeen vielä ollu  ::)
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Jampe

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2205
Vs: Unelma taivaasta
« Vastaus #36 : 23.09.10 - klo:16:38 »
Älkää nyt olko kovin herkkähipiäisiä, sillä seuraava sanotaan pienenpieni pilke silmäkulmassa:

Oikea taivas on Suomi sillä tavalla rajattuna, että Kokkolasta kuusamoon vedetään linja jonka pohjoispuolelta kaikki myydään/annetaan vaikka Grönlannin inuiiteille, joka on helvetti. Samaten vedetään linja keskipohjanmaalta suoraan Tampereen kautta Kotkaan jonka itäpuoliset osat myytäköön venäläisille, joka on myös helvetti.

Taivaaseen lukeutuvaan alueeseen ei kuulu yhtäkään järveksi kutsuttua kuralätäkköä joka kukkii sinilevää. Sellaiset jääköön helvetin puolelle!  Lisäksi ulkomaankieliset ammattinimikkeet kuten vaikkapa "project manager" tai "Account executive" tms. julistetaan virallisesti pellehermannien ja pillipiipareiden keekoiluksi. Kännykät muutettaisiin sellaisiksi ettei niillä voi soittaa kuin hätänumeroon ja muusta kännykällä leikkimisestä passitettaisiin helvettiin eli venäjälle tai lappiin poronpuota tuijottelemaan.  Talvi jäisi tulematta ja olisi ikuinen suvi. Lisäksi Mari Kiviniemelle annettaisiin potkut pääministerin pallilta ja Persut kiellettäisiin!

Tällaiset eväät riittäisi minulle että tuntisin olevani taivaassa.  Ja siltä varalta että joku kumminkin alkaa intää vastaan, sanottakoon jo valmiiksi että moon oikias, -tootta vääräs!
Elämä on ihmisen parasta aikaa -Matti Nykänen-

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33744
Vs: Unelma taivaasta
« Vastaus #37 : 23.09.10 - klo:16:48 »
Oikeen hyvä taivas siullakii. Mie haastan tätä vennäittä vaik mikä olis, taivaaskii. Mut miukii taivaas on huumorin kukkia. Tavataas siel sit Jampe!


                                                             
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Unelma taivaasta
« Vastaus #38 : 23.09.10 - klo:17:10 »
Minulla ei ole taivasunelmia... harmi... Uuden Tien päätoimittaja Leif Nummela sanoi minulle, että sinä olet saatana!
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10392
Vs: Unelma taivaasta
« Vastaus #39 : 23.09.10 - klo:17:29 »
Se oli hänen mielipiteensä.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa armonkerjäläinen

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 442
Vs: Unelma taivaasta
« Vastaus #40 : 23.09.10 - klo:18:15 »
Minulla ei ole taivasunelmia... harmi... Uuden Tien päätoimittaja Leif Nummela sanoi minulle, että sinä olet saatana!

Olipa reippaasti väitetty.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Unelma taivaasta
« Vastaus #41 : 23.09.10 - klo:18:43 »
Minulla ei ole taivasunelmia... harmi... Uuden Tien päätoimittaja Leif Nummela sanoi minulle, että sinä olet saatana!

 ....ettei vaan jäänyt lause kesken. Jos sen piti jatkaa tuosta että sinä olet saatana hyvä jätkä, armonkerjäläinen :003: (anteeksi kirosana tässä, ei ollu kiroilua vaan sitaatin täydennys).  Niin että kehiin vaan, on täällä toisiakin joilla ei ole syytä sinne päästä.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa armonkerjäläinen

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 442
Vs: Unelma taivaasta
« Vastaus #42 : 23.09.10 - klo:18:57 »
Minä kommentoin vain tätä Nummelan lausuntoa kanssaihmisestään.
Kävin muuten katsomassa hänen sivullaan tai mikä kansanlähetys se nyt sitten oli. Tuntui olevan varmat mielipiteet. Mutta mitä kuvan perusteella voisi päätellä, tuskin ostaisin mieheltä käytettyä autoa.

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Vs: Unelma taivaasta
« Vastaus #43 : 23.09.10 - klo:19:11 »
Uuden Tien päätoimittaja Leif Nummela sanoi minulle, että sinä olet saatana!

Yksiselitteisesti ja siinä kaikki?? Epäilen.
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22054
Vs: Unelma taivaasta
« Vastaus #44 : 23.09.10 - klo:20:59 »
Kansanlähetyksellä on perinteitä rumasta kielenkäytöstä. Akateemisten vapaaehtoisten lähetysliitto, myöhemmin Opiskelijoiden lähetysliitto kuului kansanlähetyksen mielestä 60-luvulla saatanan synagogaan.