Kirjoittaja Aihe: Olemmeko sisäpiiri?  (Luettu 26807 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10388
Vs: Olemmeko sisäpiiri?
« Vastaus #105 : 06.10.20 - klo:05:00 »

   Sisäpiirien pää-äänenkannattaja Hengellinen Kuukauslehti uudistuu: vuodenvaihteessa lehden nimi on Henki - Arjen toivoa ja avaraa armoa.
"Uudistetun Henki-lehden jokaisessa numerossa pakinoitsija Välihuutaja tarkkailee maailman menoa. Tässä maistiainen tulevasta.

Mittakaavavirhe vie uskottavuutta" Hengellinen kuukauslehti 10/2020, s.21

"... Sisäpiiriläisyyden torjunta on körteillekin jo haasteellisempi juttu..."

Mittakaavalla pakinoitsija tarkoittaa "Armoa kerjäävä ehtoollisvieras ei huomaa, siunataanko viini ja leipä oikeaoppisesti taitellun liinan päällä. Hän haluaa vain kuulla: sinun puolestasi annettu, sinun puolestasi vuodatettu."

Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Annikka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 765
  • Eisbärenbaby im Tierpark Berlin
Vs: Olemmeko sisäpiiri?
« Vastaus #106 : 10.10.20 - klo:16:30 »
Ei kai tämä foorumi sisäpiiri ole, tännehän voi tulla ottamaan nickin ja kirjoittamaan kuka tahansa.
Tietenkin toiset ovat keskenään tutumpia kuin toiset -monet ovat tavanneet henkilökohtaisestikin.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33724
Vs: Olemmeko sisäpiiri?
« Vastaus #107 : 10.10.20 - klo:17:24 »
Ei se ole sisäpiiriläisyyttä jos on ystävystynyt joihinkin täällä. On tavattu Juhlilla ja muulloinkin, se antaa kuvan ihmisestä. Joku voi tuntea ulkopuolisuutta jos ei tunne ketään.
Itse olen ymmärtänyt 'sisäpiiriläisyyden' täällä olevan sitä ' äidin maidossa imettyä wanhaa körttiläisyyttä'.
Mutta hekään jotka tiedän olevan niitä ole sen kummempia kuin me muutkaan.

Nämä pelot lähtevät jokaisesta itsestään ja väärin ymmärretyistä teksteistä.

Ainakin itse tunnen kaikki tasa-arvoisina foorumisteina. Ajatukset voivat olla erilaiset mutta oikeus olla foorumilla on sama kaikille.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6331
Vs: Olemmeko sisäpiiri?
« Vastaus #108 : 10.10.20 - klo:22:15 »
   Sisäpiirien pää-äänenkannattaja Hengellinen Kuukauslehti uudistuu: vuodenvaihteessa lehden nimi on Henki - Arjen toivoa ja avaraa armoa.

Höh. Tuleva entinen nimi oli vanhahtavuudessaan hauska. Ja ainakin se myönsi, että kysymyksessä on vain lehti. Ei väittänyt olevansa Henki.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Olemmeko sisäpiiri?
« Vastaus #109 : 10.10.20 - klo:22:28 »
Höh. Tuleva entinen nimi oli vanhahtavuudessaan hauska. Ja ainakin se myönsi, että kysymyksessä on vain lehti. Ei väittänyt olevansa Henki.

Samaa mieltä
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi