Kirjoittaja Aihe: Srk-vaalit  (Luettu 5307 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8372
Vs: Srk-vaalit
« Vastaus #15 : 17.10.18 - klo:18:17 »
En osaisi äänestää, kun en tunne noista ketään paremmin.
Muutamaa olen kuullut jossain.

Itse äänestän sellaista, kun on ollut messuissa samaanaikaan, niin näöltä sittenvalitsen sen.

Noista näytetyistä,kuvanja ammatin perusteella valitsisin:
HAATANEN
Arto
eläkeläinen,
varastonhoitaja

Mutta en tiedä miehestä muuta, niin riskihän toikin olisi.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16860
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Srk-vaalit
« Vastaus #16 : 17.10.18 - klo:18:37 »
Varokaa vaalikonetta, sillä siellä ei ole läheskään kaikki ehdokkaat. Seurakunnan sivuilta löytyy täydelliset listat.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Srk-vaalit
« Vastaus #17 : 17.10.18 - klo:19:13 »
Juu. Kokeilin vaalikonetta.  :icon_lol:  Aika mielenkiintoiset ehdokkaat minulle antoi. Täällä on mahdottoman helppoa. Tunnen yhtä lukuun ottamatta kaikki.  :icon_cool: 
Toki mieluummin antaisin kolme ääntä. Jos vois äänestää sillä tavoin, että kenet sijoittaisin 1. sijalle, kenet 2. ja kenet 3. sijalle. Tällaisella pienellä paikkakunnalla, missä ensimmäistä kertaa on yksi valitsijamiesyhdistys, joka toi 21 ehdokasta, joista 19 valitaan valtuustoon.  :003:

Toivon, että ihmiset kuitenkin äänestäisivät ja että äänet ratkaisisi neuvostoon päätyvät.
Pyryharakka

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21729
Vs: Srk-vaalit
« Vastaus #18 : 17.10.18 - klo:19:53 »
Mä en taida vaalikonetta katsoa ollenkaan.
Ehdokkaana yksi läheinen ystäväpariskunta, päätettävä kumpaa äänestän.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6329
Vs: Srk-vaalit
« Vastaus #19 : 09.11.18 - klo:19:41 »
Menetin sitten ääneni tänään. Hajautin ts. äänestin eri vaaleissa eri ehdokasta, vaikka kumpikin olisi ollut kummassakin tyrkyllä. Saan sitten syyttää itseäni, kun kummallakin jää valinta yhden äänen päähän.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Srk-vaalit
« Vastaus #20 : 11.11.18 - klo:13:20 »
Meillä oli yllättävän vilkas ennakkoäänestys olosuhteisiin nähden.
 Ensin meinasi tulla sopuvaali. Sitten lopulta kaksi ylimääräistä ehdokasta. Vaalivirkailjoita ei meinattu saada mistään ennakkoäänestykseen. Niinpä ainoana ennakkoäänestyspaikkana oli kirkkoherranvirasto. Tein siis viikon aikana 15 ylityötuntia. Kaverina yksi vaalivirkailija. Kirkkoherra arveli, että ehkä tässä tilanteessa n. 50 käy ennakkoon äänestämässä. Saldo oli 263. Ajoittain jonoa jne. Äänikoikeutettujen määrä 3332.
Paras asia ennakkoäänestysviikossa oli se, että se oli viimeinen. Seuraavien srk-vaalien aikaan olen jo eläkkeellä.  :003:
Pyryharakka