Kirjoittaja Aihe: Entä jos tulee lähtö?  (Luettu 19174 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Vs: Entä jos tulee lähtö?
« Vastaus #60 : 06.06.15 - klo:11:10 »
Lähtö tulee ajallaan.

Oi Herra, jos mä matkamies maan
https://www.youtube.com/watch?v=KVRyVJkU7z8
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Entä jos tulee lähtö?
« Vastaus #61 : 06.06.15 - klo:17:46 »
Minulla taitaa olla siinä määrin tiivistä perheyhteydenpito että ainakin toistaiseksi täältä olisi paha päästä salaa lähtemään, mutta kolme-neljä päivää voi hyvin pysyä vainajana ilman että sitä suuremmin huomataan. En välitä omalta kannaltani mutta taitaisin mielelläni päästä vierelle kun minulle rakkaat ihmiset kuolevat.

Mieluummin kuolisin niin kuin jollakin ryytyneellä tk-vuodeosastolla jossa ei ehkä oikein tajua minkä tähden joku riuhtoo sinne tai retuuttaa tänne, miksi on kylmä tai kuuma tai märkä. Kertakokemus tästä riittäisi vaikken muista niin vanhoja  :icon_rolleyes:.

Pari kertaa luulin että kas, taisin kuolla nyt. Muistan vain ajatelleeni että ai vai niin, no, ei sille mitään mahda ja olisihan tätä elänyt kauemminkin mutta sitten tuli suunnaton uupumus ja tajuttomuus ja oikeastaan vain hyvin hyvä olo. Jos kuolema muistuttaa hiukankaan sitä niin en pelkää. Mitä pelkään toisinaan on mahdollinen kova kipu, joka toisaalta kuuluu sellaiseenkin elämään josta vielä mainen matka jatkuu.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.