Keskustelu > Yleinen keskustelu

Olinko tänään mistään kiitollinen,. yst rehell vast.

<< < (15/17) > >>

Riitta-mummi:
Minäkin olen kiitollinen Penasta, hän taitaa sivistyneen argumentoinnin. Opettajana hän huolehtii myös meistä niin ettemme puhu pötyä oikeista asioista. Leikki on erikseen. Senkin hän taitaa.
Lisäksi hän on ihmisten tasa-arvon puolestapuhuja, kulttuuri-ihminen monilla saroilla, eikä vähiten omallaan. Se on kuvataide, jos et satu tietämään.

Olen myös kiitollinen Seposta, Pekasta,Maunosta, Martista,Viljosta,Jormasta,Antti-Juhanista, Heinosta, Thomaksesta ja Kyöstistä. Anteeksi unohtamani, olen kiitollinen teistä kaikista näinä 15 vuotena kohtaamistani, sisältäen tietysti naisväen.
Olen kiitollinen miehistä kavereina , naisista sydänystävinä. Kaikista matkakumppaneina.

Lisäksi on lukematon määrä papistoa, piispojakin jotka ovat uudistaneet hengenelämääni.

Suurin kiitos Herralle Jumalalle, Jeesukselle Kristukselle ja Pyhälle Hengelle.
Neljäkymmentä vuotta Kolmiyhteinen on ohjannut, suojannut, lohduttanut, opettanut, rakastanutkin ja sietänytkin minua. Muuten en eläisi.

luterilainen:

--- Lainaus käyttäjältä: Riitta-mummi - 05.01.23 - klo:19:44 ---Minäkin olen kiitollinen Penasta, hän taitaa sivistyneen argumentoinnin. Opettajana hän huolehtii myös meistä niin ettemme puhu pötyä oikeista asioista. Leikki on erikseen. Senkin hän taitaa.
Lisäksi hän on ihmisten tasa-arvon puolestapuhuja, kulttuuri-ihminen monilla saroilla, eikä vähiten omallaan. Se on kuvataide, jos et satu tietämään.

Olen myös kiitollinen Seposta, Pekasta,Maunosta, Martista,Viljosta,Jormasta,Antti-Juhanista, Heinosta, Thomaksesta ja Kyöstistä. Anteeksi unohtamani, olen kiitollinen teistä kaikista näinä 15 vuotena kohtaamistani, sisältäen tietysti naisväen.
Olen kiitollinen miehistä kavereina , naisista sydänystävinä. Kaikista matkakumppaneina.

Lisäksi on lukematon määrä papistoa, piispojakin jotka ovat uudistaneet hengenelämääni.

Suurin kiitos Herralle Jumalalle, Jeesukselle Kristukselle ja Pyhälle Hengelle.
Neljäkymmentä vuotta Kolmiyhteinen on ohjannut, suojannut, lohduttanut, opettanut, rakastanutkin ja sietänytkin minua. Muuten en eläisi.

--- Lainaus päättyy ---
Aamen! Tuo oli hyvin sanottu. Tuota voi käyttää myös muissa ketjuissa.  :icon_xmaslol:

Leena:

--- Lainaus käyttäjältä: luterilainen - 05.01.23 - klo:19:53 ---Aamen! Tuo oli hyvin sanottu. Tuota voi käyttää myös muissa ketjuissa.  :icon_xmaslol:

--- Lainaus päättyy ---

Aamenhuudoilla kuorrutettuna vaiko ihan ilman vaan :100:

Leena:
Olen kiitollinen säilyneestä terveydestä -- tähän saakka --  ja huomisesta Ringin toisesta oopperasta tulee Teemalta kello 12  ja sain piletin Siegfriediin.  Ilmastopako viivästyy vähän.  Jos olen silloin kipeenä niin perijöitä riittää, piletille siis. 

vn:
Tuo Riitan kommentti tuossa äsken pisti kyllä miettimään, muistutti tärkeistä kiitollisuudenaiheista, lähipiiristämme, monista erilaisista ja rikkaista lähipiireistämme.
Muistammeko antaa kiitoksen ja rohkaisun sanaa, olemmeko läsnä rinnalla, kuulolla, kuunnellen, osallistuen iloon ja suruun.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta