Keskustelu > Yleinen keskustelu

Olinko tänään mistään kiitollinen,. yst rehell vast.

<< < (4/17) > >>

Leena:

--- Lainaus käyttäjältä: luterilainen - 20.11.22 - klo:14:16 ---Olen kiitollinen!  :icon_xmaslol:

--- Lainaus päättyy ---

Ai jaa.  Tuotanoin,   mistähän sinä olitkaan kiitollinen kun tilauksessa oli yst rehell vast


 Muistan jotkut kirkkokahvit jossain Anno Domini siis jotain.  Joku naisoletettu kertoi jostain kiitoskirjoista, että ensin päätettiin ylisummaan vaan että ollaan kiitollisia ja hetken kuluttua oltiin niin happy, niin  happy. 

Voihan sitä niinkin, mutta jos tuo pelittäis  sanoisin vähintään ittelleni solmuruoska  toises kädes et nyt rupees kiitolliseks tai hotasen tosta  kuin muinaiset munkit.

Taikka no, käskettiinhän sitä kiittämään joka tilassa.  Mut mis tilas ja  mistä, ehkä ajattelen rajottunees nupissani.  Vaik kuin vaan tietty kukin luontonsa mukasest ja saattaa olla kireetä kiittää vaikeist ajoist ja pandemiast ja sodast joka tulee ja viel maailmanlopustakin.  Siis vaiks olos terve ja kivuton ja ruokaa olis.. 

Kun itkin tenavana äiti sanoi joskus et ei pitäis kun ei ole sotaa eikänälänhätää.  Minusta hän erehtyi.  On monia syitä itkeä ja siksi toiseksi itkeminen on terveellistä jos itkettää.  Ei sitä aina jaksa olla kiitollinen vaiks sen voi aina mainita täällä.   :icon_wink:   vaika sitten kuittaillakseen tai no, enpäs jatkakaan. 

Pena:
Tunnemme varmaan ihmisiä, joiden kerrankin antamasta ystävällisestä ja rehellisestä vastauksesta olisi kiitollinen. Onneksi on niitäkin, joille rehellinen ystävällisyys on ihan luontaista.

Viisveisaaja:

--- Lainaus käyttäjältä: Pena - 23.11.22 - klo:21:09 ---Tunnemme varmaan ihmisiä, joiden kerrankin antamasta ystävällisestä ja rehellisestä vastauksesta olisi kiitollinen. Onneksi on niitäkin, joille rehellinen ystävällisyys on ihan luontaista.

--- Lainaus päättyy ---

pena on noita paukuttanut mulle useasti, kiitos vaikka välillä satutti.

Pena:

--- Lainaus käyttäjältä: Viisveisaaja - 23.11.22 - klo:21:31 ---Pena on noita paukuttanut mulle useasti, kiitos vaikka välillä satutti.

--- Lainaus päättyy ---

Et ole koskaan ollut minun mielestäni epäystävällinen kieroilija. En myöskään ole koskaan halunnut satuttaa sinua.

Riitta-mummi:
Silmäklinikalla käynti sujui nopeati ja kivuttomasti. PHHYkyn osastoista se on ylimoimaisesti paras.
Matkoineen, pistoksineen reissussa meni 45 min.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta