Kirjoittaja Aihe: Malmivaaran vanhat Siioninvirret englanniksi  (Luettu 4946 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22043
Vs: Malmivaaran vanhat Siioninvirret englanniksi
« Vastaus #30 : 27.11.22 - klo:07:30 »
Olen nähnyt teidän pikkumaiset riidat.

Emme yleensä paisuttele pikkumaisista riidoistamme suuria sotia.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Malmivaaran vanhat Siioninvirret englanniksi
« Vastaus #31 : 27.11.22 - klo:07:53 »
Emme yleensä paisuttele pikkumaisista riidoistamme suuria sotia.

Totta. Yleensä pikku jutusta loukkaantunut täällä nosta hälyn, joku puolustaa, syyllinen hiljentyy, ja kolmen päivän sisällä kaikki ovat taas sulossa sovussa keskenään niin kuin kyykäärmeet odottaessa seuraavaa ulkomaalaista, jota voi "patronisoida" osoittaaksenne, että olette suurpiirteisiä tai mielluummin murskata täysin yhteisvoimin, jos vain onnistuu. Sitten ollaan ymmällään, jos joku puolustautuu. No, en olisi puolustautunut, mutta piti taistella kaksi vuotta teidän laittomuuttanne vastaan, kun ette suostuneet palata tekijän omaisuutta. Sota olisi välttynyt jos te olisitte niin tehneet silloin.
No en ole täällä pysyvästi. Muistutaan vain, että kun menette puolustamaan ja tukemaan ihmisiä, jotka minua haukkuvat siionin virsistä, niin saatte kuulla mielipiteeni siitä pahuudestanne. Olisit varoittanut viisveisaajaa, että sellainen posti saattaa panna sen kamalan ja kuvottavan näyttämään kynsiään, ettei kannata täällä ruveta irvuilemaan Siionin virsien kääntämisestä. Ette halua olla minun ystäväni, se on jo kauan sitten tullut selväksi. Jos ette halua sotaa sitten kanssani, niin kannattaa jättää kirjoittamasta narsistiset postit.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Malmivaaran vanhat Siioninvirret englanniksi
« Vastaus #32 : 27.11.22 - klo:13:47 »
Tämä riittää kiitos siitä.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi