Keskustelu > Yleinen keskustelu

Varautuminen vaikeisiin aikoihin

<< < (25/29) > >>

Pena:

--- Lainaus käyttäjältä: luterilainen - 21.12.22 - klo:16:31 ---Nämä ovat apostoli Paavalin sanoja (Fil. 4:6) eivätkä Penan.

--- Lainaus päättyy ---

Lainaamani jakeen kohdalla ei liene niin tarkkaa, kuka kehottaa saattaa huolensa Jumalan tietoon. Silloin, kun lausutaan: "minä jätän teille rauhan", on hyvä tietää, kuka tuo Minä on.

Viisveisaaja:

--- Lainaus käyttäjältä: Pena - 21.12.22 - klo:19:22 ---Lainaamani jakeen kohdalla ei liene niin tarkkaa, kuka kehottaa saattaa huolensa Jumalan tietoon. Silloin, kun lausutaan: "minä jätän teille rauhan", on hyvä tietää, kuka tuo Minä on.

--- Lainaus päättyy ---

Raamatussa on jotenkin Luukas rakas lääkäri.
Hmm, rakas opettaja.

Onneksi ei minua enään opeta.

Minulla on paljon samoja asioita joita vaan toistan ja jengi jo kyllästyy mun aina samoihin juttuihin, minkäs teet, kun sisään rakennettua.
https://www.youtube.com/watch?v=_IeuPxjF46M

Leena:

--- Lainaus käyttäjältä: luterilainen - 18.12.22 - klo:14:19 ---Aamen! Leena- sisar todistaa väkevästi kriisitietoisuudestaan koronapandemian ja Venäjän hyökkäyssodan seurauksista, joiden takia inflaatio laukkaa, ja energian sekä ruuan hinnat suorastaan shokeeraavat kalleudellaan pienituloisten taloudessa. Sotekin on mitä pahimmassa kriisissä eivätkä tammikuussa käynnistyvät hyvinvointialueet tuo ainakaan parannusta sotatalouden poikkeusolojen tilanteesssa. :eusa_pray:

--- Lainaus päättyy ---

Aamenhuutosi tauottua     :eusa_pray:      saanen todeta väkevästi ja vakavasti: Tuon sisar minä siis en ole,  en syntymän kautta,  isukki ei käynyt vieraissa ei ollut sen sortin miehiä,  enkä edes henkellisen totistuksen mukaisesti   minkä täten toteentuon kaiken kansan tietää tällä julkisella foorumilla     :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:


Kriisitietoisuudesta lienee hän lutheruslainen huolehtinut uutukaisen uskonvakuuttuneisuutensa elikkä uskoontulonsa mukaisesti josta nyt on  vakaasti päättänyt saapua totistamaan, kuten Sana kehoittaa,  tälle väärinheränneelle jukkokunnalle  josta  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

raikuu kaikuu kajahtaa  ainakin  milloin hän Lutjer-s
ä
äiön kokoontumiseen jälleen kera uolison, tifunsa nautittuaan, totista tietänsä vakaasti    :eusa_pray: :eusa_pray:  askeltaa 

Leena:
Tarkoitettiin Luther-säätiötä, tässä hämärän rajalla harjoitellessani suurhyökkäystä ja kaiken lopumista, minkä totistan  :eusa_pray:  vakaasti waeltaen,  viileää pitelee,  mutta siilini, tuo uskon armosta osaton saa toki lämmitellä me emme rääkkää eläinkuntaa jota paratiisista ei koskaan karkoitettu hän köllöttää paratiisillisessa lämmössä ja minun elopainoni tätään vaipui alle maagisen rajan minkä muistanemme kaikki ja jota juhlistanemme aamenhuutojen raikuessa,  kun näkkileipämme järsittyämme (kurkkupurkki ei aukea, onko kenelläkään  vinkata neuvoa?)  olemme tyytyväiset ja joulukasvisten odotuksessa... 


ääh, kuin se menikään?

No joka tapauksessa,   :eusa_pray:  Amen kriisitietoutta näin jakaneina me   :eusa_clap:   :eusa_pray:  aukaisemme joulukalenterista luukun, ja muistutamme mummoa, on mentävä ja  vaarikin mukaan rrrraaaastettava kun tarjoavat influenssarokotusta ynnä koronaboosteria nyt.

 :eusa_pray:  Amen...me...   Kun se nyt meni?

Pena:

--- Lainaus käyttäjältä: Leena - 22.12.22 - klo:10:03 ---Kurkkupurkki ei aukea, onko kenelläkään  vinkata neuvoa?

--- Lainaus päättyy ---

Yleensä auttaa, kun päästää purkkiin ilmaa vaikkapa tukevan lusikan avulla kannen reunaa vääntäen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta