Keskustelu > Yleinen keskustelu

Urputusketju numero 12

(1/2) > >>

vn:
Jep, minäpä avaan tämän urputusketjun Riitan kehoituksesta.
Onhan näitä menneinä vuosina ollut useita, en lähde penkomaan mikä tämän numero olisi,
joten laitoin äksän.
Ja samaa mieltä ehdottomasti olen että onhan tämä ketju tarpeellinen olla olemassa.
Ja tuota...rohkenisinko ehdottaa että keskitetään kaikki valitukset ja negatiiviset jutut
tähän ketjuun, kun kerran tämä varta vasten on olemassa.  :023:
Ja tästä sopiva aasinsilta omaan urputusaiheeseeni...
on se vaan kumma kun negatiiviset ajatukset jyllää itsestään päälimmäisenä
ja positiiviset ajatukset on kilvoittelun, etsimisen ja ponnistelun takana, tästä jo toisaalla
mainitsinkin.

vn:
Kaikilla muilla kirjoittajilla ilmeisesti kaikki hyvin kun tässä ketjussa on hiljaista.

Ainoa mikä mulla mättää ehkä, on se ettei nytkään tullut sellaista päivää että olisi mennyt
suunniteellusti. Mutta ehkä se on vain näkökulmakysymys ja pitäisi olla kiitollinen että
on uusia ennakoimattomia haasteita, elämän rikkautta.
Ja yllättävän paljon saan naputeltua tekstiä ilman varsinaista asian tynkää.  :023:

PekkaV:

   Juilii

Riitta-mummi:
Martan joululahjatoivomus ei taida toteutua. Ei ollut, eikä kai saada maahantuojaltakaan Prismaan sitä keräilykansiota jota hän toivoo.

Se taitaa olla näiden 'hitti-lelujen' kanssa niin että yhdeksi jouluksi vain valmistetaan.
Ja sitten taas 'uutta putkeen'.

juhani:
Olen kirjoittamassa minun mielestäni ensimmäistä kertaa "urputusketju":uun. Monia vuosia olen lukenut UK:n ajatuksia. Tarvitsee olla  urputusketju. Pseudopohjalaisena minä präiskään vaimolleni kaiken. (Suom. huom. präiskää= huutaa kirosanoin, suuttuneena jollekin henkilölle vaan ei vaimolle). Voi olla, että tämä on viimeinen vierailu tällä urputuspalstalla.  :icon_wink:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta