Keskustelu > Kirjoitelmia ja päiväkirjoja-herännäisyyden hengessä

Televisio-ohjelman vuoksi

<< < (11/12) > >>

1944:
Piti taas viime yö kippuroida miten kuten. Menneisyyden haamut olivat kavereinani liikaa. Näkyvissä oleva aika on minulla tuunattu Joensuun juhlille asti. Jos sinne pääsisin, niin kyllä se riittäisi. Minulla on huono luonne, josta johtuu niin paljon negatiivista elämääni. Näissä kirjoitteluissa on yhden kanssa ns understanding ja se on hyvää tehnyt, toisen kanssa taas taisi mennä metsään ihan kunnolla. Joillekin en juuri uskalla klikata. Hyvää on se, että saan kirjoitella ja sitä kautta purkaa itseäni johonkin suuntaan.

vn:
Kirjoituksesi herätti kyllä ajatuksia.
Ihmisen elo itsensä ja toisten kanssa ei ole aina helppoa, tai ehkä ei koskaan,
on vaikea taitolaji.
Sisältöä ja rikkautta ja haasteita ja ylä- ja alamäkiä riittää, varsinkin jos ajattelee jotain.
Usein kai vaan mennään ajattelematta mitään....toisaalta mitä ajattelu muuttaa tai auttaa?

Omaa tilannetta kun mietin, lähipiirin kanssa on kaikenlaista, usein koen riittämättömyyttä.
Sukulaiset meille on annettu, ystävät me valitsemme, naapurit tulee pakon sanelemina....
Yritänkö muuttaa toisia, vaikka itseni muuttaminenkin karahtaa kiville jatkuvasti?
Pystynkö hyväksymään ja kunnioittamaan lähimmäisiäni sellaisina kuin ovat?
Näitä itseltäni kyselen.

1944:
^Kiitos, olet hyvä kaveri.

Riitta-mummi:

--- Lainaus käyttäjältä: 1944 - 12.04.21 - klo:06:53 ---Piti taas viime yö kippuroida miten kuten. Menneisyyden haamut olivat kavereinani liikaa. Näkyvissä oleva aika on minulla tuunattu Joensuun juhlille asti. Jos sinne pääsisin, niin kyllä se riittäisi. Minulla on huono luonne, josta johtuu niin paljon negatiivista elämääni. Näissä kirjoitteluissa on yhden kanssa ns understanding ja se on hyvää tehnyt, toisen kanssa taas taisi mennä metsään ihan kunnolla. Joillekin en juuri uskalla klikata. Hyvää on se, että saan kirjoitella ja sitä kautta purkaa itseäni johonkin suuntaan.

--- Lainaus päättyy ---

Itsetuntemus on uuden tien alku !   :eusa_pray:

1944:
Kyllä  :039:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta