Kirjoittaja Aihe: Suomi on kohta sodassa ?  (Luettu 15325 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Suomi on kohta sodassa ?
« Vastaus #60 : 23.02.16 - klo:19:22 »
Jos vastustaa väkivaltaa, ei pidä olla väkivaltainen. Jos vastustaa epäoikeudenmukaisuutta, ei pidä tehdä väärin. Jos vastustaa sortoa, ei pidä sortaa. Jos vastustaa ahdasmielisyyttä, ei pidä olla ahdasmielinen. Ei pirua ajeta pois perkeleellä.

Kiitos, tästä pidin ja tähän olisi pyrkiminen.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Avunsaanut

  • Saapunut Aholansaaren rantaan
  • Viestejä: 19
Vs: Suomi on kohta sodassa ?
« Vastaus #61 : 27.02.16 - klo:12:16 »
"Tääl`on sota, kilvoitus , vaiva ja työ, Vaan siellä on päiväksi muuttunut yö, Kun nähdä saan kirkkaita kasvojasi Ja veisata iäti kiitostasi."
Sodan pitäisi olla jo nyt perkelettä vastaan, tai se on heti myöhäistä. Meitä koulutettiin pari vuotta sitten "raja turvallisuun illoissa" ja nyt on tulossa uusi koulutus. Silloin luennoitsija sanoi kyläläisille: "Mitä te teette jos huomaatte aamulla pihamaassa olevan 200 pakolaista." Minä kysyin sitä raja mieheltä ja hän vastasi: "Me annamme heille syötävää, jotta jaksavat kävellä muutaman kymmenen kilometriä." Ja minä jatkoin: "Minä olen varannut 80 litran padan ja alan keittää soppaa, jotta jaksavat kävellä kaupunkiin."
Jos olemme valmiit antamaan perkeleelle periksi, niin Jumalalla on kuitenkin valta panna rajat, mihin asti kristikansa voi palvella saatanaa.
Joku kertoi: "Minä rukoilin, ettei Jumala rankaisisi kansaamme. Niin päähäni tuli viesti, rangaistus on jo määrätty, mutta rukoile, että mahdollisimman moni kuolematon sielu pelastuisi."

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Suomi on kohta sodassa ?
« Vastaus #62 : 28.02.16 - klo:12:49 »
Yksikään maahanmuuttajapyrkijämusliimi ei ole tuonut sotakalustoa Suomeen. Mutta amerikkalaiset tuovat suomalaisten siunauksella. Huomatkaa, että Yhdysvallat perustuvat tiettyyn kolminaisuuteen: rasismiin, väkivaltaan, ja ennen kaikkea hyväksikäyttöön (joka esiintyy markkinavapauden nimellä). Jos Suomi lakkaisi tunnustamassa Yhdysvaltoja (se onkin laiton maahanmuuttaja järjestö) ja sensijaantunnustaisi irokeesiliiton, navajokansan, ym. niin ehkä vaaniva sota olisi vähemmän todennäköistä.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa steal

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1603
Vs: Suomi on kohta sodassa ?
« Vastaus #63 : 28.02.16 - klo:16:19 »
Onko kranaatit sota-aseita ? 

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22067

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Suomi on kohta sodassa ?
« Vastaus #65 : 28.02.16 - klo:17:59 »
Onko kranaatit sota-aseita ?

Riippuen tyypistä ne ovat ja eivät ole. Kyynelkaasukranaatteja esimerkiksi on käytetty lähinnä erilaisissa rähinöissä ei sodassa.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi