Kirjoittaja Aihe: Näkemiin  (Luettu 7029 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa amanda

  • kyselevällä mielellä
  • Viestejä: 515
Vs: Näkemiin
« Vastaus #15 : 26.02.11 - klo:10:27 »
Suomen sievin mummu - kiva nimintys sulle!  :eusa_clap:
Oi rakas Jeesus, suloinen

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Näkemiin
« Vastaus #16 : 27.02.11 - klo:20:36 »
Kuopiossa on varmaan tarjolla joulutorttuja. :icon_wink:

Voi olla joo, äsken nääs oli tuomasmessun jälkeisessä tarjoiluhetkessä joulutorttuja  :109:
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

myyrä

  • Vieras
Vs: Näkemiin
« Vastaus #17 : 27.02.11 - klo:21:00 »
 :003:

Poissa pikkumummu

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 466
Vs: Näkemiin
« Vastaus #18 : 13.08.11 - klo:06:42 »
 :039: :041: ;) Hyvää huomenta foorumilaiset!!! Nyt taasen parin viikon paussi lukemiseen ja kirjoittamiseen. Kaunista alkavaa syksyä Teille jokaiselle

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10401
Vs: Näkemiin
« Vastaus #19 : 13.08.11 - klo:09:07 »


                            Kiitos, mummu, samoin sinulle: kaikkea kaunista ja hyvää!
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Terza

  • Kulku käy kohti Paavon Pirttiä
  • Viestejä: 23
Vs: Näkemiin
« Vastaus #20 : 13.08.11 - klo:09:40 »
Kaikkea kaunista ja hyvää multakin!  :icon_cool:

Poissa pikkumummu

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 466
Vs: Näkemiin
« Vastaus #21 : 30.08.11 - klo:06:56 »
 :061: Kotona ollaan ja sivuja luetaan. Oli surullinen uutinen kun työnantajani ja rakas ystäväni on poistunut elämästä. Minä vietin Hänen kanssaan niin iloisia kuin myös joskus vakaviakin hetkiä, yhdessä me kannettiin ilot ja surut. Minä toivon Hänelle hyvää matkaa

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Näkemiin
« Vastaus #22 : 30.08.11 - klo:09:50 »
:061: Kotona ollaan ja sivuja luetaan. Oli surullinen uutinen kun työnantajani ja rakas ystäväni on poistunut elämästä. Minä vietin Hänen kanssaan niin iloisia kuin myös joskus vakaviakin hetkiä, yhdessä me kannettiin ilot ja surut. Minä toivon Hänelle hyvää matkaa

Sinulle, tervetuloa takaisin
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33785
Vs: Näkemiin
« Vastaus #23 : 30.08.11 - klo:10:03 »
Hei pikkumummu !
Kiva palata kotiin, eikö? Joko olet homberskat paistanut?

Olemme sitä ikää että elämästämme poistuneita on paljon. Minulta lähti kolme saman viikon aikana ja viime sunnuntain lehdessä oli taas yksi entinen työkaveri  1940 syntynyt.

Sinä taidat kyllä olla jokusen verran nuorempi, muistaakseni, mutta mummun kunnianimen olet omaksunut.   :061:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa pikkumummu

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 466
Vs: Näkemiin
« Vastaus #24 : 26.01.12 - klo:22:20 »


   Heippa taasen pariksi viikoksi. Lähden kuntoutukseen rovaniemelle, palaan taas sivuja lukeen hyvin  kuntoutuneena Kaikille oikein hyvää alkavaa kevään odotusta :061: :032: :039:

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Näkemiin
« Vastaus #25 : 26.01.12 - klo:22:56 »
Teerenpelinpolun Trio toivottaa hyvää matkaa ja onnellista paluuta!!  :P :seina: :026:


Von Guten Machten treu und still umgeben,,,,   Mitävasten ne on menny ja pilannu youtuben?  Täällä yx aave ihan - kohta - suuttuu!    >:( >:( >:(
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10401
Vs: Näkemiin
« Vastaus #26 : 27.01.12 - klo:08:56 »

   Heippa taasen pariksi viikoksi. Lähden kuntoutukseen rovaniemelle, palaan taas sivuja lukeen hyvin  kuntoutuneena Kaikille oikein hyvää alkavaa kevään odotusta :061: :032: :039:

   On kai kuntoutuskeskuksessa nettiyhteys?


Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Näkemiin
« Vastaus #27 : 27.01.12 - klo:09:10 »
Oikein mukavaa kuntoutusjaksoa pikkumummulle! Toivottavasti saat mahdollisimman paljon irti kuntoutusjaksosta. 
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa meme

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Näkemiin
« Vastaus #28 : 27.01.12 - klo:09:16 »
Hienoa, että pääset kuntoutusjaksolle pikkumummu :023:, vietä reipas ja antoisa pariviikkoinen! :039:

Poissa pikkumummu

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 466
Vs: Näkemiin
« Vastaus #29 : 27.01.12 - klo:09:37 »
 On siellä kone (mulla ei kannettavaa)siinä aina pitkät jonot. Joskus kun pääsen siihen niin luen mitä foorumilla kirjoitellaan. Kiitos kaikille vastaajille ja kirjoittajille kirjoitelkaa paljon niin on mulla lukemista