Kirjoittaja Aihe: Säätiedotus 26  (Luettu 30742 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Säätiedotus 26
« Vastaus #75 : 12.07.15 - klo:10:51 »
Julman kova kaatosade. Mutta eilen paistoi vähäsen aikaa.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Säätiedotus 26
« Vastaus #76 : 12.07.15 - klo:11:53 »
Julman pitkä kuuro. No näin nyt on. Ehkä kohta tarvitaan hätäapua jossakin lämpimämmässä maassa johon kyllä saattaisi SPR tai muu hyväksyä kun sieltä pääsee sairaatkin vähän sotatoimialueita paremmin jos nyt tulee suorastaan tarvetta itse uusimaan reseptit tai jotain.

Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Säätiedotus 26
« Vastaus #77 : 12.07.15 - klo:12:56 »
Ukkonen uhkasi ja tultiin pois uimasta. Uiminen on täällä ukkosella kielelletty salamavaaran vuoksi. Tuntuu pieneltä liiottelulla kun ympärillä on 12 kerroksiset talot. Lämpöä riittää ihan tarpeeksi, vaikka Suomeen tuoda.
Ymmärrän, että järvenselälle ei ole syytä ukkosella mennä, mutta täkäläinen sääntö tuntuu koomiselta.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Säätiedotus 26
« Vastaus #78 : 12.07.15 - klo:14:01 »
Kolea pilvinen sää jatkuu, satelee välillä.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Säätiedotus 26
« Vastaus #79 : 12.07.15 - klo:15:13 »
Täällä on satanut ja lujaa lähes koko päivän. Omatekoinen sademittarini, eli pytty josta Olavi käy juomassa, on ihan täynnä.

No, tällä iällä ihminen alkaa jo kaivatakin sellaista vakautta ja muuttumattomuutta.  :repee: :repee:
Ainakin säätiedoitus muistuttaa puolen vuoden takaista.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Säätiedotus 26
« Vastaus #80 : 12.07.15 - klo:15:39 »
Ukkonen uhkasi ja tultiin pois uimasta. Uiminen on täällä ukkosella kielelletty salamavaaran vuoksi. Tuntuu pieneltä liiottelulla kun ympärillä on 12 kerroksiset talot. Lämpöä riittää ihan tarpeeksi, vaikka Suomeen tuoda.
Ymmärrän, että järvenselälle ei ole syytä ukkosella mennä, mutta täkäläinen sääntö tuntuu koomiselta.

Taloissa on ukkosenjohdattimet sillä ukkonen on lähes päivittäinen asia. Ukkosenjohdatin suojaa ympäristönsa 45asteen kulmassa, joten uima-allas on siltä osin suojattu. On varmaan kivaa antaa määräyksiä varmuuden vuoksi, vaikka ei ymmärtäisi itse asiasta yhtään mitään. Siitä saa varmaan hyän olon tunteen.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Säätiedotus 26
« Vastaus #81 : 12.07.15 - klo:18:27 »
Taloissa on ukkosenjohdattimet sillä ukkonen on lähes päivittäinen asia. Ukkosenjohdatin suojaa ympäristönsa 45asteen kulmassa, joten uima-allas on siltä osin suojattu. On varmaan kivaa antaa määräyksiä varmuuden vuoksi, vaikka ei ymmärtäisi itse asiasta yhtään mitään. Siitä saa varmaan hyän olon tunteen.

Uskon sen... Minun tulee mieleeni herra ei-ei.  :repee2:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Säätiedotus 26
« Vastaus #82 : 12.07.15 - klo:19:08 »
Pilvistä, mutta ei sada. Kuiva tie kävellä, vähän alle 17 astetta. Fasaanit piilottelivat, mutta sellaisen römeän kökköö-huudon kuulin.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Säätiedotus 26
« Vastaus #83 : 14.07.15 - klo:08:55 »
Aurinko pilkistelee, plus 15,2. Muutaman tunnin kulutta ohjastan automme kotimatkalle, jolloin kuivat tiet olisivat tietenkin plussaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Säätiedotus 26
« Vastaus #84 : 15.07.15 - klo:17:55 »
Semmoinen päivä  josta ei voi kuin olla onnessaan, päivä paistaa ja siinä kahtakymppiä tuntuu. Kiitos nyt Herran kun sääsit tämmöisen sään ja ilman. Tunsin itseni itsekkääksi ryökäleeksi kun edes toivoin, mutta minähän vain viittasin tähän mahdollisuuteen eikö totta  :109: 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Säätiedotus 26
« Vastaus #85 : 15.07.15 - klo:19:34 »
Juu näinpä, todella kaunis aurinkoinen kesäpäivä tänään, lämpötila 20 hujakoilla,
ei siis liian kuuma.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Säätiedotus 26
« Vastaus #86 : 16.07.15 - klo:08:00 »
Vielä pilvessä, tuuletonta, yötön yö yltää Kittilään

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33765
Vs: Säätiedotus 26
« Vastaus #87 : 16.07.15 - klo:08:28 »
Kävelin lähes tunnin aamulenkin. Tyyni ja puolipilvinen sää oli mitä mainioin kun toppaliivi lämmitti hartioita puuvillaisen neuleen päällä. Tarkenin istuskella rantalaiturin nokassakin vaikka siihen tuulen viriäminen osui selältä päin.

Ukkosta on säätiedotus luvannut iltapäiväksi näille main. Vielä en tuntenut sitä kropassani ja päässäni.

Lämpötila varjossa oli vain 11 astetta tunti sitten.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Säätiedotus 26
« Vastaus #88 : 16.07.15 - klo:08:48 »
Ainakin alkanut kauniisti!  :109: on kyllä puhuttu tännekin saapuvista kuuroista. Jokainen lämmin hetki tekisi niin hyvää kaikin tavoin.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Säätiedotus 26
« Vastaus #89 : 16.07.15 - klo:13:59 »
Aurinkoinen aamupäivä, nyt ukkostaa aika lähellä