Kirjoittaja Aihe: Onkohan täällä....  (Luettu 3390 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Analiini

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 4
Onkohan täällä....
« : 21.09.08 - klo:18:50 »
esittelyketjua uusille jäsenille? Liityin tänään ja etsiskelin esittely-/tutustumisketjua :)

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Re: Onkohan täällä....
« Vastaus #1 : 21.09.08 - klo:19:00 »
Lainaus käyttäjältä: "Analiini"
esittelyketjua uusille jäsenille? Liityin tänään ja etsiskelin esittely-/tutustumisketjua :)


Tervetuloa körttifoorumin joukkoihin Analiini. Körttifoorumin käyttäjät selviävät käyttäjälistasta, jos haluat porukkaan tutustua. Ja itse kultakin, joka tänne kirjoittaa, voit kysellä kuulumisia ja taustoja. Voit esitellä itsesi missä tahansa körttifoorumin keskusteluaihiolla ESIMERKIKSI VAIKKA TÄSSÄ. Eli siis Teretulemasta!
Acta, non verba.

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Onkohan täällä....
« Vastaus #2 : 21.09.08 - klo:19:04 »
On joskus ollut, mutta se on tainnut jo aika lailla hautautua. Täältä vielä löytyi: Keitä te ootta...?
ja läheltä liippaava Miten päädyit Körttifoorumille?

Niitä voi käyttää tai sitten jatkaa ihan tässäkin.
Joka tapauksessa Tervetuloa!  :)

Poissa Analiini

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 4
Onkohan täällä....
« Vastaus #3 : 21.09.08 - klo:19:08 »
Lainaus käyttäjältä: "Liisa"
On joskus ollut, mutta se on tainnut jo aika lailla hautautua. Täältä vielä löytyi: Keitä te ootta...?
ja läheltä liippaava Miten päädyit Körttifoorumille?

Niitä voi käyttää tai sitten jatkaa ihan tässäkin.
Joka tapauksessa Tervetuloa!  :)


Ok, kiitokset noista vinkeistä!! Tässä juuri selailen ja kivalta näyttää :)

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8382
Tervetuloaa
« Vastaus #4 : 22.09.08 - klo:06:33 »
:D  Tervetuloa minunkin puolesta.
Kivalta tämä foorumi on minustakin näyttänyt ja tuntunut. Pikkuista muutosta täällä ilmeisesti on ollut välillä, mutta kaikenkaikkiaan ihan jees.

Sen verran kuitenkin, että esimerkiksi minä nyt en lue itseäni körtiksi täällä, vaan jos pitäisi ittensä identifioida johkin, niin esikoislestadiolainen voisi olla lähinnä mua.
 Meillä kun ei ole omaa foorumia, kun ei edes töllö möllöä ole...
Vaikka me kuljemme satatuhattavuotta jälkijunassa, niin kuitenkin kait körttiläisyydessä on eniten samaa, eli vaatimattomuus, murtuneisuus ja yhteisöllisyys, vaikkakaan yhteisöllisyydestä en tiedä, kun tuntuu että jokaisella körtillä on omat näkemyksensä asioissa.

Mut ihan mukavia immeisiähän täällä.

Ystävä hyvä tuttu, on kuin lämmin Vihreä nuttu. :roll:  :wink:
Kaikki valta tekoälylle!

jUHOMA4

  • Vieras
Re: Tervetuloaa
« Vastaus #5 : 22.09.08 - klo:09:57 »
Lainaus käyttäjältä: Viisveisaaja
:D  Tervetuloa minunkin puolesta.
Kivalta tämä foorumi on minustakin näyttänyt ja tuntunut. Pikkuista muutosta täällä ilmeisesti on ollut välillä, mutta kaikenkaikkiaan ihan jees.

Sen verran kuitenkin, että esimerkiksi minä nyt en lue itseäni körtiksi täällä, vaan jos pitäisi ittensä identifioida johkin, niin esikoislestadiolainen voisi olla lähinnä mua.
            ------------------------------------------------------

Kirjoitele pois vain Viisveisaaja kaikessa rauhassa.  Sinua lähellä olevassa hebgellisessä liikkeessä on minullakin monta hyvää ystävää    :!: