Kirjoittaja Aihe: Legendat  (Luettu 6218 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Legendat
« Vastaus #15 : 09.10.10 - klo:23:07 »
Elämme postmodernia aikaa, jonka tunnus tuntuu olevan 'Beg, steal or borrow'. Eikä oikea varas kysy lupaa.
Mutta nyt olenkin asialla minä  :026:  Leena tuossa näköjään pänttää. Sillä on Karl Barth menossa.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22054
Vs: Legendat
« Vastaus #16 : 10.10.10 - klo:07:56 »
 :026:, ilman postmodernismia et täällä pomppisi.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10392
Vs: Legendat
« Vastaus #17 : 10.10.10 - klo:07:58 »
Mutta nyt olenkin asialla minä  :026:  Leena tuossa näköjään pänttää. Sillä on Karl Barth menossa.

Mutta nyt oletkin asialla sinä   :031:  Leena tässä näköjään pänttää. Sinulla on Kalle Partanen menossa.

Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Legendat
« Vastaus #18 : 10.10.10 - klo:09:44 »
:026:, ilman postmodernismia et täällä pomppisi.

Sen  :026: joudun myöntämään. Mutta odotan aikaa jona voin kirjoittaa silloinkin kun Leena ei jätä konetta vahingossa auki...olen yrittänyt heittäytyä virukseksi mutta olin liian kookas. Pääsin järjestelmään kuitenkin, ja olen legendaarinen.
« Viimeksi muokattu: 10.10.10 - klo:09:47 kirjoittanut Leena »
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.