Kirjoittaja Aihe: auta minua  (Luettu 2769 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
auta minua
« : 14.12.20 - klo:00:03 »
tuli kohtaus puhelin putosi en pärjää ilman voiko joku auttaa on todella paha tilanne


0450 430 4314


ei ehkä soi, menee itsestään päältä, halpa huono olen todella pulassa

auta minua
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: auta minua
« Vastaus #1 : 14.12.20 - klo:00:04 »
käsi haparoi num on

050 430 4314
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: auta minua
« Vastaus #2 : 14.12.20 - klo:00:05 »
vaikka yöllä 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Vs: auta minua
« Vastaus #3 : 14.12.20 - klo:04:18 »

   Soitin, mutta: "Valitsemaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä."

Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: auta minua
« Vastaus #4 : 14.12.20 - klo:09:07 »
en tiedä mitä sille on tapahtun ut.  minullaN on pitkittynyt kohtaus ja ainoa mahdollisuus on kai ostaa uusi sim-kortti ja liittymä jota en voi tehdä ilman puhelinmta --- yritin.  näkö alreni, ehkä palautuu.

minulla on uusi puhelin.  kuinka saan uuden sim-  kofrtrin,. en pääse liikkeelleiskiaksen takia.  voin joten kuten viedä roskat.  voiko joku auttaa?  ntiedän että tämä on paljon pyydetty.  maksan korvcauksen tästä.  olen yrittänyt en pysty netin kautta.  porepaid käy hätätiklassa pahimman yli-


vointi on huono, basilaarikohtaukset tulee ihan sarjana
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: auta minua
« Vastaus #5 : 14.12.20 - klo:10:01 »
uusi sim-kortrti


auta Jumalan tähden minä pelkään


soidintie 14 C 15

00700   helsinki


leena.kotila@fimnet.fi


oilen koko ajan kotona
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: auta minua
« Vastaus #6 : 14.12.20 - klo:10:18 »
tilasin kokonaan uuden sim kortin verkosta telialta jolta sre ainoastaan onnistgui,.m  on nittelen itseäni ja kiitän Jumalaa ja sitä njoka minulle yritti soittaa.  msakoilin sängyllä puhelin kädessä kun ote herposi, sitten jalat nykivät, täm ä on kolmas aamu, pitäisi mennä sairaalaan mutta olkoon nyt jos saisin levättyä.  olo on kamala ja näkö alentunut.  kaikkea on  ollkut, ehkä tämä tästä. 


hyvää päibvänjatkoa teiller kaikille
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33644
Vs: auta minua
« Vastaus #7 : 14.12.20 - klo:10:25 »
Soitan kun ehdin oppimaan uuden älypuhelimen temput. Minun inhoamani Doro on nyt ' entinen' sillä ei ole päässyt nettipankkiin, eikä siihen ole tullut moneen päivään puheluitakaan. Siis se ei ole soinut, vaikka ei ole äänettömällä.

 Seppo soitti äsken, on yrittänyt useita kertoja turhaan. Nyt minulla on väliaikaisena pikkuvävyn Motorola lainassa ohjelmoituna ja omalla sim-kortilla varustettuna.

Ostan samantapaisen itselle jouluksi.


Seppo pyysi kertomaan: Hän pääsee huomena kotiin, ja palaa taas foorumille.


 :039:

Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4783
Vs: auta minua
« Vastaus #8 : 14.12.20 - klo:11:16 »
tuli kohtaus puhelin putosi en pärjää ilman voiko joku auttaa on todella paha tilanne


0450 430 4314


ei ehkä soi, menee itsestään päältä, halpa huono olen todella pulassa

auta minua
Kyllä Herra auttaa!

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4783
Vs: auta minua
« Vastaus #9 : 14.12.20 - klo:11:27 »
Jumalan puhelinlinja toimii sataprosenttisen varmuudella! Jos et sitä muista, niin muistutan, että Jumalan puhelinnumero on Psalmi 50:15 "Huuda minua avuksi hädän päivänä! Minä pelastan sinut, ja sinä kunnioitat minua."

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Vs: auta minua
« Vastaus #10 : 14.12.20 - klo:11:31 »
Kyllä Herra auttaa!

Herra auttaa usein lähettämällä jonkun palvelijoistaan apuun.

Poissa armonkerjäläinen

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 442
Vs: auta minua
« Vastaus #11 : 14.12.20 - klo:13:17 »
Tsemppiä Leenalle!

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: auta minua
« Vastaus #12 : 14.12.20 - klo:13:43 »
Tsemppiä Leenalle!

Niin, huojentuneita ollaan tämän yön jälkeen. Olet vielä elossa ja ilahdutat meitä olemassaolollasi.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: auta minua
« Vastaus #13 : 14.12.20 - klo:13:50 »
Olo helpottaa, näen taas selvästi, mutta kännykkä jäi kateisiin sitä en ymmärrä se oli kädessä kun kohtaus alkoi.   Ser oli pitkittynyt, alkoi aamulla jo. 


kost Jumala teille kaiken!

Avuton on olo yhä, mutta helpottaa vähitellen.  Että puheliun voi kadota kokonaan,m en käsitä mutta katosi se.  Lääkettä nyt ja huomenna etälääkäriin netitse. ja unta palloon
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Vs: auta minua
« Vastaus #14 : 14.12.20 - klo:15:41 »
Keskustelu pelastusvarmuudesta on poistettu, koska se ei kuulu tämän otsikon alle.