Äänestys

Kuinka onnellinen olet?

5=leijailen 5cm maanpinnan yläpuolella
5 (12.2%)
4=kaikki hyvin ja vähän ekstraa
16 (39%)
3=tasaista arkista taivallusta
13 (31.7%)
2=vähän harmaata ja puolipilvistä
4 (9.8%)
1=minä vaivainen vain mato matkamies maan
3 (7.3%)

Äänestäjiä yhteensä: 39

Äänestys päättynyt: 14.04.05 - klo:22:55

Kirjoittaja Aihe: onnellisuus  (Luettu 18909 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa shuichi

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 154
onnellisuus
« Vastaus #30 : 07.05.05 - klo:19:19 »
tällä hetkellä..... ööh väsynyt mutta onnellinen, tosin maanantaiksi pitää palauttaa 100 sivuinen aineeni...XD olen haka kirjoittamaan kaikkea.. ja sisältö on enemmänkin sitten ihmisille jotka tajuavat tunteita. mutta eihn mulla pitäis mitään kummallista olla ainoa varjopuoli on nyt se että mulla ON koko loppukevät fysiikkaa!!!!!!!!!  :evil:  ja se ope on "loistava"..... plääh. tulkaa joku mun puolesta joku joka tajuaa fysiikkaa mun paikalle...? :D
teach me how to breathe how to live without any pain, because I´m still bleeding in my heart and I want it to stop

Poissa Jaakkoopuukkoo

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 461
    • http://www.thedivisive.com/sivallus
onnellisuus
« Vastaus #31 : 07.05.05 - klo:21:51 »
Lainaus käyttäjältä: "shuichi"
tällä hetkellä..... ööh väsynyt mutta onnellinen, tosin maanantaiksi pitää palauttaa 100 sivuinen aineeni...XD olen haka kirjoittamaan kaikkea.. ja sisältö on enemmänkin sitten ihmisille jotka tajuavat tunteita. mutta eihn mulla pitäis mitään kummallista olla ainoa varjopuoli on nyt se että mulla ON koko loppukevät fysiikkaa!!!!!!!!!  :evil:  ja se ope on "loistava"..... plääh. tulkaa joku mun puolesta joku joka tajuaa fysiikkaa mun paikalle...? :D


Voisin tulla. Kaipailen matikkaa ja muuta hauskaa... Oi niitä lukioaikoja!
Sensuuri ompijees
Mulla onkivees

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
onnellisuus
« Vastaus #32 : 09.05.05 - klo:08:48 »
En oo ko oon saksantunnilla maanantaiaamuna kaheksasta kymmeneen :evil: no, päästiin sentään atk-luokkaan. :roll:
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10404
onnellisuus
« Vastaus #33 : 12.01.09 - klo:07:54 »
Lainaus käyttäjältä: "shuichi"
tällä hetkellä..... ööh väsynyt mutta onnellinen, tosin maanantaiksi pitää palauttaa 100 sivuinen aineeni...XD olen haka kirjoittamaan kaikkea.. ja sisältö on enemmänkin sitten ihmisille jotka tajuavat tunteita. mutta eihn mulla pitäis mitään kummallista olla ainoa varjopuoli on nyt se että mulla ON koko loppukevät fysiikkaa!!!!!!!!!  :evil:  ja se ope on "loistava"..... plääh. tulkaa joku mun puolesta joku joka tajuaa fysiikkaa mun paikalle...? :D

Sain liikkeelle järjestelyt vuosikokousta ja kirkkopyhää varten. :)
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: onnellisuus
« Vastaus #34 : 18.08.10 - klo:11:16 »

Tänä aamuna huomasin listaavani mielessäni triljoonabiljoona asiaa, joista olen onnellinen ja kiitollinen ja yritän, todella yritän, pitää tästä ajatuksesta kiinni. Aivan, ajatuksesta, en niinkään tunteesta
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: onnellisuus
« Vastaus #35 : 18.08.10 - klo:12:15 »
Kristinuskoon ei kuulu onnellisuus. :icon_wink:
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10404
Vs: onnellisuus
« Vastaus #36 : 18.08.10 - klo:12:42 »
Mut eihän se synti ole, Juhani, eihän?  :icon_eek:
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: onnellisuus
« Vastaus #37 : 18.08.10 - klo:18:24 »
Kristinuskoon ei kuulu onnellisuus. :icon_wink:

juhani  :018:
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22085
Vs: onnellisuus
« Vastaus #38 : 18.08.10 - klo:21:00 »
Kristinuskoon ei kuulu onnellisuus. :icon_wink:

Autuudeksihan sitä pitää nimittää.

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: onnellisuus
« Vastaus #39 : 19.08.10 - klo:07:51 »
Onneksi on onnellisia kristittyjä vaikkei se kristinuskoon kuulukkaan.

Gal. 5:22
"Hengen hedelmää taas ovat rakkaus, ilo, rauha, kärsivällisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus ."


Apt. 2:26,27

26 Siksi minun sydämeni iloitsee ja kieleni riemuitsee, vieläpä ruumiini on lepäävä toivossa,
27 sillä sinä et hylkää sieluani tuonelaan etkä salli pyhän palvelijasi ruumiin maatua.

Roomalaiskirje 16:19

19 Teidän kuuliaisuutenne on tullut kaikkien tietoon. Siksi olen teistä iloinen ja toivon, että olisitte taitavia hyvässä mutta taitamattomia pahassa.

Acta, non verba.

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: onnellisuus
« Vastaus #40 : 19.08.10 - klo:11:31 »
Mie oon vähä onnellinen  :icon_eek:  :003:

Olen ostanut kerran kirjan: 12.000 syytä olla onnellinene.
Siihen on koottu 553 sivua listaa asioista, joista voi olla onnellinen.
Tällä samalla logiikalla keräsin yhtenä vuonna kalenteriin joka päivälle yhden iloisen asian, mikä sinä päivänä oli kiinnittänyt huomioni. Se oli siis illan viimeinen tehtävä, miettiä edes joku hyvä asia siltä päivältä, mikäli sitä ei ollut ihan spontaanisti oivaltanut.
Ja kyllä niitä hyviä asioita löytyi ihan joka päivälle. Kyllä se sitten jossain vaiheessa unohtui.
Pyryharakka

Poissa Mörtti-57

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1567
Vs: onnellisuus
« Vastaus #41 : 19.08.10 - klo:11:43 »
Tämä pappi näyttää hyvin onnelliselta. :eusa_angel: http://www.youtube.com/watch?v=mvPVz8jzp5U
Paree ymmärtää pikkuusen oikeen ku palio väärin.

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: onnellisuus
« Vastaus #42 : 19.08.10 - klo:11:57 »
Luulenpa, että tuon esityksen jälkeen hän saa nuoret kuuntelemaan muitakin juttujaan.
Mutta hyvät veljet, älkää kokeilko perässä. Se ei välttämättä ole niin helppoa, miltä se näyttää.  :023:
Pyryharakka

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: onnellisuus
« Vastaus #43 : 19.08.10 - klo:12:17 »
juhani  :018:

juhani, enhän minä sinua oikeesti toru. Tää on sinulle
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Vs: onnellisuus
« Vastaus #44 : 22.08.10 - klo:00:01 »
..on tässä ja nyt. On se.
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa