Kirjoittaja Aihe: Urputustopic 13  (Luettu 35613 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8382
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #120 : 16.08.17 - klo:20:40 »
Mitä tehdään kun liikkeestä toimitetaan rikkinäinen pesukone...yhden kerran...tulee uusi...
pitkän odotuksen jälkeen...taas rikkinäinen...
Vieläkö voi pyytää kolmatta konetta, jos saisi ehjän...nyt ei kai enää tarvitse odottaa
kuukautta...vaan ehkä yksi päivä korkeintaan...jos ei meinaa hoitua...poliisiinko yhteys?
Voi hitsi sentään...
Poikani soitti...suutuin hänellekin "sivutuotteena"...kun meinasi vaan "itse keksiä jotain"

Sano että ongelmaa on nyt enempi mielenterveydellinen kuin tekninen.
Hakekaa apua hullujenhuoneelta.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21729
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #121 : 16.08.17 - klo:20:42 »
 :'(   niin taitaa olla...

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21729
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #122 : 17.08.17 - klo:08:56 »
Kyllähän tuo eilinen malttini menettäminen, ja kun puhelimessa huusin pojalleni...
harmittaa ja hävettää tosissaan...koen nyt että huutaja en ollut minä, tällaisenani...
joku minussa vinksahti...
Kunpa anteeksiantoa ja armoa vielä olisi..
 :'( :eusa_pray:

Poissa Bengt Sandberg

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 903
  • Vieras.
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #123 : 17.08.17 - klo:18:34 »
Kyllähän tuo eilinen malttini menettäminen, ja kun puhelimessa huusin pojalleni...
harmittaa ja hävettää tosissaan...koen nyt että huutaja en ollut minä, tällaisenani...
joku minussa vinksahti...
Kunpa anteeksiantoa ja armoa vielä olisi..
 :'( :eusa_pray:

Älä ole niin dramaatinen, jokaisella palaa sulakkeet joskus.

Poissa donpate

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1441
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #124 : 17.08.17 - klo:18:45 »
Luuri kouraan ja selkeä anteeksipyyntö, kaikki me tehdään virheitä.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21729
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #125 : 17.08.17 - klo:19:01 »
Luuri kouraan ja selkeä anteeksipyyntö, kaikki me tehdään virheitä.

Kiitos, näinpä olen tehnyt...tilanne ok    :eusa_angel:

Poissa Bengt Sandberg

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 903
  • Vieras.
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #126 : 17.08.17 - klo:19:06 »
Miksi foorumin keskustelijat eivät käytä hyväkseen Körttifoorumin etusivulla oikealla yläkulmassa olevaa haku ohjelmaa.

Minusta vältyttäisiin huomattavasti päällekkäisyyksiä keskustelujen aiheiden suhteen.

Vanhojahan ne ovat, mutta minusta  ne ovat arvokkaita, historia havinaa, näkemyksiä jne.  :icon_cool:

Poissa Bengt Sandberg

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 903
  • Vieras.
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #127 : 18.09.17 - klo:14:35 »
Tällä foorumilla esiintyy ihmeellinen tarve tuoda viesteissään esille kenet tuntee kuka on kuka ja missä tapasin sen ja sen henkilön.  Jopa äärimmäisessä tapauksessa, julkaistaan ihmisten henkilökohtaisia asioita.

Historia on sitten toinen asia, sitä en kiellä ja siitä onkin hyvä kertoa. Silloin kun se varsinkin kertoo esimerkiksi körttiläisyyden historiasta. Mutta että sorrutaan …

Mikäli itse alkaisin kertoa ihmisistä joita olen palvellut.  Missä se ja se henkilö asuu tai mitä hän on tehnyt silloin ja silloin jne, niin raastuvan ovet paukkuisivat silloin.

Minua on sanottu tai vihjailtu että olen itsekeskeinen ihminen ja haen itselleni vain kunniaa ynnä muuta.

Minäpä kysyn teiltä, kuka todellisuudessa on itsekeskeinen ja olevansa oikeassa ja kuka kertoo yksittäisten ihmisten asioita foorumilla julkisesti?

Täytyisi aina muistaa että omista viesteistään että foorumia lukevat muutkin ihmiset kuin vain rekisteröityneet ihmiset.

Muuten voi käydä niin kun henkilön yksityisyys asiat ovat tuotu esille tänään foorumilla. Niin huomenna se voi olla niin että hänen asunto on tyhjä, näin vertauskuvallisesti kerrottuna.   

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #128 : 18.09.17 - klo:15:44 »
Minulle on ollut terapeuttista kirjoittaa sitä, mitä olen kirjoittanut. Kuoleman viikatehenkilö panee asiat omalla tavallaan järjestykseen, mutta sen voima on vain tilapäinen. Salattu Jumala ja Hänen enkelinsä siivoavat tantereen säälliseen kuntoon. Näin asiat yleensä menevät.
Körteille on tunnusomaista se, että puheissa jaaritellaan oma suku niin kaus taaksepäin, kun on tarve. Kun tulee vastaan ensimmäinen Musta-Pekka, silloin vaietaan. Se on sitä kantakirjakörttiyttä. Tästä sanasta eivät kaikki pidä.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21729
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #129 : 18.09.17 - klo:19:49 »
Kolmas päivä peräkkäin ilman minkäänlaista lenkkiä.

Poissa Bengt Sandberg

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 903
  • Vieras.
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #130 : 18.09.17 - klo:22:49 »
Minulle on ollut terapeuttista kirjoittaa sitä, mitä olen kirjoittanut. Kuoleman viikatehenkilö panee asiat omalla tavallaan järjestykseen, mutta sen voima on vain tilapäinen. Salattu Jumala ja Hänen enkelinsä siivoavat tantereen säälliseen kuntoon. Näin asiat yleensä menevät.
Körteille on tunnusomaista se, että puheissa jaaritellaan oma suku niin kaus taaksepäin, kun on tarve. Kun tulee vastaan ensimmäinen Musta-Pekka, silloin vaietaan. Se on sitä kantakirjakörttiyttä. Tästä sanasta eivät kaikki pidä.


Nyt en halua millään tavalla puhua siitä mikä koskee omaa lähipiiriänsä. Nyt puhun aivan eri asiasta ja sille löytyy sana joka ei ole niin painoarvoinen.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6330
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #131 : 18.09.17 - klo:23:51 »
Urputan nyt sitä että duunarilla on isompi tappelu ammattiliittonsa työttömyyskassan kanssa kuin työnantajan  :076:

Eli, tuntipalkkaisena kun muutaman tunnin viime vuonna tein, niin lomapalkka ja -raha määräytyvät niiden tekemieni tuntien mukaan. Lomapäivien lukumäärä kuitenkin sen mukaan, että lomapäiviä tulee 2,5 niiltä kuukausilta kun olen jonkun vähimmäismäärän tunteja tehnyt; täysiä ei vaadita. Tämä kai menee työehtosopimuksen mukaan ihan.

Mutta siis niitä lomapäiviä on paljon enemmän kuin mitä palkkaa niiden aikana elämiseen.

Ja työttömyyskassa on sitä mieltä, että en minä voi mitään päivärahaa niiltä saada, sillä olen oikeutettu lomapäiviltä kokoaikaisen työn palkkaan  :017:

Tekeekö tuossa jompikumpi nyt jotenkin väärin ja jos niin kumpi? Kumman kimppuun usutan juristin?

Se kassa on kyllä aiemminkin osoittanut elävänsä edelleen muinaismaailmassa, jossa työ on kokoaikatyötä ja tehdään työnantajan toimitiloissa työnantajan valvovan silmän alla. Nollatuntisopimuksella duunaava osa-aikainen etäduunari ylittää kassan ymmärryksen.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Bengt Sandberg

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 903
  • Vieras.
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #132 : 19.09.17 - klo:00:14 »
Himputti kun viesteissä oli kirjoitus virheitä eilen.




Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21729
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #133 : 19.09.17 - klo:12:36 »
Öppikselle: molempien kimppuun juristi, jos juristille ei tarvitse maksaa...

Mää oon ihmetelly viime päivinä heikoilla olevien ihmisten laitoshoitoa, hoitajien käytöstä...
Erään tuttavan olotila ja kunto romahtanut tästä syystä viikon aikana.
Tarttis tehdä jotain, kun tietäis mitä.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8382
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #134 : 27.09.17 - klo:19:39 »

Sain hepulin yhdelle kaverille ja nyt kaduttaa.

Pahuksen tempperamentti, kun ei aina pysy aisoissa, kuten hevonen juostessa.
Kaikki valta tekoälylle!